Jaymie Skrevet 7. mars 2021 #141 Skrevet 7. mars 2021 Jeg beklager hvis jeg spoilet noe, men trodde da camp kulinaris fulgte samme løp som andre serier; mulig å se på Viaplay på dagen, også går lineært om kvelden. Vi har ikke lineær tv så det blir helt håpløst for meg å vite at løpet er helt annerledes, og er det ikke normalt å vente med å gå inn på slike tråder til man er oppdatert? 2
MaleficentAurora Skrevet 7. mars 2021 #142 Skrevet 7. mars 2021 Jaymie skrev (1 minutt siden): Jeg beklager hvis jeg spoilet noe, men trodde da camp kulinaris fulgte samme løp som andre serier; mulig å se på Viaplay på dagen, også går lineært om kvelden. Vi har ikke lineær tv så det blir helt håpløst for meg å vite at løpet er helt annerledes, og er det ikke normalt å vente med å gå inn på slike tråder til man er oppdatert? Du har ikke noe å beklager for. Det er kun 3 stk som har klaget på dette og det viser til at de fleste faktisk følger med via nettet slik som deg å meg🙂 9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #143 Skrevet 7. mars 2021 Jaymie skrev (2 timer siden): Jeg beklager hvis jeg spoilet noe, men trodde da camp kulinaris fulgte samme løp som andre serier; mulig å se på Viaplay på dagen, også går lineært om kvelden. Vi har ikke lineær tv så det blir helt håpløst for meg å vite at løpet er helt annerledes, og er det ikke normalt å vente med å gå inn på slike tråder til man er oppdatert? Problemet er vel det at selv om man da venter til etter den aktuelle episoden er vist på mandag, har det innen den tid blitt tilgjengelig enda en episode på Viaplay som da diskuteres her. Derfor må man for å ikke få noe spoilet vente til hele sesongen er ferdig vist, og da har vel de fleste andre mistet lysten til å diskutere episode x som gikk for y uker siden. Anonymkode: efe87...351 3
Jaymie Skrevet 7. mars 2021 #144 Skrevet 7. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Problemet er vel det at selv om man da venter til etter den aktuelle episoden er vist på mandag, har det innen den tid blitt tilgjengelig enda en episode på Viaplay som da diskuteres her. Derfor må man for å ikke få noe spoilet vente til hele sesongen er ferdig vist, og da har vel de fleste andre mistet lysten til å diskutere episode x som gikk for y uker siden. Anonymkode: efe87...351 Kanskje opprett en «Camp Kulinaris lineær tv» tråd da. Det er umulig for oss uten lineær tv å vite når episodene går på tv hvis de ikke følger de samme dagene som Viaplay. Endret 7. mars 2021 av Jaymie 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #145 Skrevet 7. mars 2021 MaleficentAurora skrev (2 timer siden): Om den eldre garde vil ha tilgang til nett apper så har de full mulighet til det. Hvor har du det fra at det bare er "den eldre garde" som ikke har Viaplay/Netflix etc. og klager over spoilere? Streamingtjenester koster faktisk penger og det blir fort dyrt om man skal ha alle. Jeg tror like gjerne det kan være studenter eller andre med trang økonomi som oppfordrer til bruk av spoilertag om man deler noe før det sendes på lineær TV. Anonymkode: aa53a...c37 6
MaleficentAurora Skrevet 7. mars 2021 #146 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor har du det fra at det bare er "den eldre garde" som ikke har Viaplay/Netflix etc. og klager over spoilere? Streamingtjenester koster faktisk penger og det blir fort dyrt om man skal ha alle. Jeg tror like gjerne det kan være studenter eller andre med trang økonomi som oppfordrer til bruk av spoilertag om man deler noe før det sendes på lineær TV. Anonymkode: aa53a...c37 Jeg har det ifra måten klagene via kommentarene blir skrevet på. Hva du tror er ikke relevant ift mine kommentarer. Tråden handler om Camp kulinaris og siste snytt av episodene som blir sendt. Man kan da ikke forvente at en tråd der flere deltar i at den skal settes på "vent" fordi enkelte ikke har fått med seg siste episode. Det blir som at jeg skulle ha gått innpå Exit tråden og be folkene som diskutere sesong 2 om å slutte med det bare fordi jeg ikke har fått sett sesong 1 ferdig🤦♀️ 1
Jaymie Skrevet 7. mars 2021 #147 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor har du det fra at det bare er "den eldre garde" som ikke har Viaplay/Netflix etc. og klager over spoilere? Streamingtjenester koster faktisk penger og det blir fort dyrt om man skal ha alle. Jeg tror like gjerne det kan være studenter eller andre med trang økonomi som oppfordrer til bruk av spoilertag om man deler noe før det sendes på lineær TV. Anonymkode: aa53a...c37 Viaplay + Netflix er da billigere enn den rimeligste lineær tv avtalen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #148 Skrevet 7. mars 2021 Jaymie skrev (3 timer siden): Viaplay + Netflix er da billigere enn den rimeligste lineær tv avtalen. Ikke hvis man er påtvunget lineær TV-avtale gjennom fellesutgifter i borettslag. Hadde aldri falt meg inn å betale for Viaplay. Netflix og HBO er greit nok. Ikke har jeg trang økonomi heller, tvert i mot. Anonymkode: d0dd4...0fd 3
MaleficentAurora Skrevet 8. mars 2021 #149 Skrevet 8. mars 2021 Måtte avvente med frokosten da jeg så hva innholdet i dagens episode var🤣 Stakkars Ole Lukkøye han har virkelig blitt satt på prøve nå takke være Benedikte's kommentar. Ukens restaurantensjef kom ikke som noe overraskelse, man så at det lå i kortene til Lothepus😉 3
fjær Skrevet 9. mars 2021 #150 Skrevet 9. mars 2021 Richard er 34?!!! Hvordan er det mulig å være så umoden, og vise seg slik på tv? Trodde man ville vise sin beste side på tv? 20
MaleficentAurora Skrevet 9. mars 2021 #151 Skrevet 9. mars 2021 fjær skrev (2 timer siden): Richard er 34?!!! Hvordan er det mulig å være så umoden, og vise seg slik på tv? Trodde man ville vise sin beste side på tv? Maria var hvis ferdig med å opptre som et barn så nå var det Richard sin tur og falle nedi trassalderen🙄 Synd at Fetisha ikke sa ifra at Anna skulle overtak lagingen av sjokolademoussen, for den fikk hun helt perfekt da hun fikk prøve seg. 20
Jaymie Skrevet 9. mars 2021 #152 Skrevet 9. mars 2021 (endret) MaleficentAurora skrev (4 timer siden): Maria var hvis ferdig med å opptre som et barn så nå var det Richard sin tur og falle nedi trassalderen🙄 Synd at Fetisha ikke sa ifra at Anna skulle overtak lagingen av sjokolademoussen, for den fikk hun helt perfekt da hun fikk prøve seg. Anna har overrasket meg positivt på CK. Hun er positiv, prøver hardt og virker som hun ville være en god lagspiller. Fetisha sa også i en episode at hun trodde Anna var kjip (før de møttes), men fikk et helt annet inntrykk når de ble kjent. Synes det er viktig å peke ut for mange har et dårlig inntrykk av Anna, så kanskje dette er tiden for å vise at hun er en fin person. Richard var jo helt håpløst barnslig i den siste episoden da, men skjønner på en måte at Fetisha svelget noen kameler for å få han tilbake. Al a carte er vanskelig nok om man ikke skal være en person mindre. Endret 9. mars 2021 av Jaymie 15
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #153 Skrevet 9. mars 2021 Likte Benedicte da hun kom inn. Men etter kommentaren hennes til Ole gikk respekten min for henne 📉📉📉 Anonymkode: 85c2c...47b 21
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #154 Skrevet 9. mars 2021 Jaymie skrev (På 7.3.2021 den 12.40): Kanskje opprett en «Camp Kulinaris lineær tv» tråd da. Det er umulig for oss uten lineær tv å vite når episodene går på tv hvis de ikke følger de samme dagene som Viaplay. Det skal ikke vært nødvendig å opprette en egen tråd siden denne tråden ligger i "Tv og film"-delen av forumet. Dere som streamer serien kunne heller lagd deres egen tråd. Eller i det minste lagt på en spoilertag, men jeg skjønner jo at det ikke er så enkelt. Anonymkode: 827da...81e 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #155 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det skal ikke vært nødvendig å opprette en egen tråd siden denne tråden ligger i "Tv og film"-delen av forumet. Dere som streamer serien kunne heller lagd deres egen tråd. Eller i det minste lagt på en spoilertag, men jeg skjønner jo at det ikke er så enkelt. Anonymkode: 827da...81e Enig. Problemet kan lett løses hvis spoilertag benyttes, men så er det "noen" som synes at å ta hensyn til alle de som ikke streamer ikke er så nøye...., en skal ikke "komme her og komme her" liksom. Anonymkode: f3d4e...9b8 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #156 Skrevet 9. mars 2021 36 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Problemet kan lett løses hvis spoilertag benyttes, men så er det "noen" som synes at å ta hensyn til alle de som ikke streamer ikke er så nøye...., en skal ikke "komme her og komme her" liksom. Anonymkode: f3d4e...9b8 Som det tidligere har blitt forsøkt forklart så vet ikke vi når det sendes på tv, så dermed måtte vi brukt spoilertags hele tiden. Det hadde ødelagt leseflyten og skriveflyten skikkelig, og effektivt tatt livet av tråden. Jeg har sagt det før: Det eneste du kan kontrollere er hva du gjør selv, og du kan lage din egen tråd. Anonymkode: 32d31...2bc 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #157 Skrevet 9. mars 2021 MaleficentAurora skrev (10 timer siden): Maria var hvis ferdig med å opptre som et barn så nå var det Richard sin tur og falle nedi trassalderen🙄 Synd at Fetisha ikke sa ifra at Anna skulle overtak lagingen av sjokolademoussen, for den fikk hun helt perfekt da hun fikk prøve seg. Ja sjokolademoussen burde Anna ha laget. Anonymkode: d8bbd...077 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #158 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Likte Benedicte da hun kom inn. Men etter kommentaren hennes til Ole gikk respekten min for henne 📉📉📉 Anonymkode: 85c2c...47b Hva var kommentaren til Ole? Anonymkode: 94768...00e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #159 Skrevet 9. mars 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hva var kommentaren til Ole? Anonymkode: 94768...00e At alle barna kunne å lage mat unntatt Ole, han trengte mer kokkeskole. Anonymkode: 32d31...2bc 7
MaleficentAurora Skrevet 10. mars 2021 #160 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det skal ikke vært nødvendig å opprette en egen tråd siden denne tråden ligger i "Tv og film"-delen av forumet. Dere som streamer serien kunne heller lagd deres egen tråd. Eller i det minste lagt på en spoilertag, men jeg skjønner jo at det ikke er så enkelt. Anonymkode: 827da...81e AnonymBruker skrev (8 timer siden): Enig. Problemet kan lett løses hvis spoilertag benyttes, men så er det "noen" som synes at å ta hensyn til alle de som ikke streamer ikke er så nøye...., en skal ikke "komme her og komme her" liksom. Anonymkode: f3d4e...9b8 Nå synes jeg at dere to og flere skal slutte med denne sytingen om hva som blir skrevet før dere selv har fått nesen foran nyeste episoder. Det har blitt gitt inn med teksje å skrevet i detaljer i motargumenterene at noe spoilertag blir ikke brukt. Vi er flere som følger Camp kulinaris via nettet og dermed så blir det for dumt at tråden som enkelte følger programmet via lineær tv, skal ha kontroll på når vi andre kan diskutere eller ikke. Skaff dere viaplay så dere får være en del av resten av verden også. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå