Gå til innhold

Camp Kulinaris 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som følger med? Snodig klientell. Mange sterke personligheter. Kommer garantert til å bli klinsj.

 

Anonymkode: 5aa25...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars Tom som må høre på alt det sprøytet hele tiden 😅 føler med deg...

Anonymkode: 29ccd...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gi det en sjanse, men gav opp etter første reklamepause🥴 

Byttet til campingliv isteden🤣

Anonymkode: 755b7...1f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google flere av deltakerne 🙈🙈

Blir litt mye banning fra Lothepus også, så mye at det bare blir usjarmerende og dumt. 

Tom virker grumpy allerede. Kan bli interessant 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på fortsettelsen med Tom, redd det kan bli litt bråk der.

 Det var mange som er med i år som for meg ikke er noen kjendis.

Endret av Oppland
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk. Ser heller på Hellstrøm lage mat på Instagram. Fritt for såkalte «sterke personligheter» og tull. 

Anonymkode: baaa4...91b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei takk. Ser heller på Hellstrøm lage mat på Instagram. Fritt for såkalte «sterke personligheter» og tull. 

Anonymkode: baaa4...91b

Jeg er enig, som jeg skreiv over her er det med flere ukjente (for meg) i år og da er det ikke så moro. Derfor følger jeg ikke mer programmet denne sesongen.  

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fulgt m fra start før, men tenkte prøve i år. Første episode var slitsom, men de blir vel roligere og flinkere etter hvert..... 

Men den sutringen til Tom som aldri ga seg?! Altså han sa jo ikke at han ville være kjøkkensjef en gang....også fortsatte han å gnåle..hjelpes meg. (Med forbehold om at det kan være klippet slik og at han egentlig ikek sutret så fælt.)
For det første kan jeg ikke skjønne at det er særlig smart å være kjøkkensjef første uka. Man vet jo ikke hvem som er flinke til hva, og sånnsett er det vanskelig å sette sammen folk til retter osv. (Det blir jo enklere etterhvert når man vet styrkene til folk) - og for det andre...Tom ryker neppe første uka, så han får jo helt sikkert sjansen senere.....

Man up - slutt å sutre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Anna Rasmussen kommer inn som utfordrer, hun har skrevet hun kommer inn som utfordrer i en tv-produksjon, og var på innspilling av «noe» akkurat da Camp Kulinaris ble spilt inn.

Anonymkode: 4a7b0...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Fetisha kjent for noe annet enn å være bestisen til Sophie Elise? Bra det er en influencere som er plus size her til lands.

Anonymkode: 18856...6c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette som farmen, bare på kjøkkenet?  Storbonde = kjøkkensjef, utfordrer osv? Er det tvekamp hver uke og? 

Anonymkode: 35916...9bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dette som farmen, bare på kjøkkenet?  Storbonde = kjøkkensjef, utfordrer osv? Er det tvekamp hver uke og? 

Det er kokkekamp 1 gang i uka. 
 

Får de godkjent servering kan kjøkkensjef velge første duellant, så må resten i konkurranse hvor duellant nr 2 skal kåres. Så møtes disse to i en stresstest hvor de skal lage en rett. 
 

Om de ikke får godkjent må kjøkkensjefen i duell selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit at de er med, kjekt å se og også kjekt for dem å kunne vise at de har litt annet å by på enn de byr på på EOB og PH, men det de kan spare oss for er å fortelle oss at de hadde sex der også. Hvirfor skal vi vite DET?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri sett noen stå på et kjøkken med så lite klær som Maria..shorts er sikkert hèlt greit, men det bør være en viss kode på et kjøkken og hun burde giddet å kneppe igjen kokkejakken...OG munnen  :Knegg: 

Tom kan du få gratis av meg. Den pesinga etter hvert ord irriterer meg grønn. Slik besservissing....

Ikke et program med sjel overhodet .

 

..Og med ett ble jeg like ille sjæl :ler:  

Anonymkode: 7a45c...fb1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kokk med stolthet over yrket og uniformen så vrenger det seg i meg når eg ser hvordan de kler seg. Syns Kjartan burde vært litt streng på det og;) Knepp igjen jakkene, ikke bruk shorts , ikke ha løst hår og så mye naken hud når en jobber på kjøkken. Irritere meg forøvrig over feks " Matkanalen" og, når "babes" med lang løst hår og lange negler står og lager mat..

Anonymkode: 31f59...8ff

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må ty til relativt ukjente Ex on the beach deltakere og Fetisha, så er det på tide å ta en pause. Dette landet har brukt opp det som er av kjendiser for en stund. Å ha med seg D-kjendiser blir krampaktig og kjedelig å se på. Hvis det stemmer at Anna Rasmussen kommer inn som utfordrer, takker jeg for meg. Da har castingansvalig sunket for lavt.

Anonymkode: 5aa25...0a2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (10 timer siden):

Helt greit at de er med, kjekt å se og også kjekt for dem å kunne vise at de har litt annet å by på enn de byr på på EOB og PH, men det de kan spare oss for er å fortelle oss at de hadde sex der også. Hvirfor skal vi vite DET?

LItt annet å by på? Hittil har dem bydd på høy stemme, null innhold, og sex i boblebadet. Omtrent som forventet, og akkurat som EOB og PH mao.

Anonymkode: d76f2...82d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...