Gå til innhold

Camp Kulinaris 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes TV 3 har gått på en castingblemme. 

 

Spoiler

Ganske pinlig å se hvor dårlig leder Fetisha er. Alt for krass og sta, klarer ikke samle gruppen og spille på styrken til de ulike gruppemedlemmene. Tar selv kritikk svært dårlig og klarer ikke se egne svakheter. Når Sjartan sier at de må stole på hverandre så tolker hun det som om Maria må stole på at det trengs mer salt når de andre sier det, og nevner ikke at de burde stolt på at maten til Maria var god nok. Burde svelge mer av egen stolthet og forsøke å få gruppen til å se fremover, men evner det ikke. Eneste personen jeg for øvrig har sansen for i den gruppen er Mia, hardtarbeidende, omsorgsfull og forsøker å være samlende. Syntes faktisk ikke det er gøy å følge med på slike programmer når det handler mer om drama enn matlaging, derfor syntes jeg at castingen har feilet. 

 

Anonymkode: 6d825...a54

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

Syntes TV 3 har gått på en castingblemme. 

 

  Hide contents

 

 

Anonymkode: 6d825...a54

Enig... Mia har overasket meg stort... Hun hadde jeg desverre ett litt annet inntrykk av før ck. 

Jeg synes Fetisha er grei nok, og forstår at hun blir lei og irritert, for Maria oppfører seg som ett barn, der hun hylende springer ut "DA DRAR JEG HJEM"  Yes tenkte jeg, håper hun drar hjem...

Forstår ikke behovet å framheve at de ligger i samme seng, og vær så snill å ha såpass respekt for deg selv at du har klær som passer på ett kjøkken. Må da være en del puppeglipper som er klipt bort.. Har ikke noe problemer med pupp eller noe, men ikke i slike settinger, der jeg vil se "kjendiser" prøve å lage mat, ikke paradise hotell drama med matlaging inniblandt...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjær skrev (2 minutter siden):

Enig... Mia har overasket meg stort... Hun hadde jeg desverre ett litt annet inntrykk av før ck. 

Jeg synes Fetisha er grei nok, og forstår at hun blir lei og irritert, for Maria oppfører seg som ett barn, der hun hylende springer ut "DA DRAR JEG HJEM"  Yes tenkte jeg, håper hun drar hjem...

Forstår ikke behovet å framheve at de ligger i samme seng, og vær så snill å ha såpass respekt for deg selv at du har klær som passer på ett kjøkken. Må da være en del puppeglipper som er klipt bort.. Har ikke noe problemer med pupp eller noe, men ikke i slike settinger, der jeg vil se "kjendiser" prøve å lage mat, ikke paradise hotell drama med matlaging inniblandt...

Spoiler

Det er sant. Skjønner godt at det er utfordrende med Maria på laget altså. Blir spennende å se hvilken utvikling deltakerne har i matferdigheter iallfall. Tror Fetisha kan gjøre det godt der :)

 

Anonymkode: 6d825...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Trultemor15 said:

Har ikke sett det på en stund. Flere enn Jonas som har gått ut? 

Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper den som castet Maria til denne serien får sparken! Det er sjelden jeg ser så slitsomme mennesker på tv. Hun er høylytt, vulgær og barnslig. Skjønner at det nok er den perfekte personlighet på PH. Men totalt skivebom for Camp Culinaris. 

Tenk å være kjent for å være billig. Gratulerer 

Anonymkode: 85c2c...47b

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mer et tradisjonelt reality-program enn matlagningsprogram. 

Virker som om produksjonen syns de har skutt blink med castingen, endelig litt «reality-action» utenfor kjøkkenet. De gjør det jo stort sett bra der, mye flinkere enn de forrige sesongene om jeg husker riktig! Ihvertfall samlet sett som lag, de ønsker virkelig å gjøre det bra på servering mm. Syns derfor det er så flaut når det går så mye tid til å fortelle om eskapadene som har hendt når kameraene har vært av (og som kanskje er mer uskyldige enn det de prøver å fremstille det).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria får jo sååååå mye skjermtid. Syns knapt jeg har sett Mia, Stine eller Terje i synk, men Maria er der hele tiden.....

På en måte syns jeg jo "litt synd på henne", som stadig vurderes valgt til første lærling, og som liksom blir sett på som en som må ha lette oppgaver, fordi hun  ikke er flink nok. For hun er jo ganske flink. I begge serveringene har hennes retter vært av dem som har fått mest skryt. Men jeg forstår at "veien dit" er slitsom for dem hun jobber sammen med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg håper den som castet Maria til denne serien får sparken! Det er sjelden jeg ser så slitsomme mennesker på tv. Hun er høylytt, vulgær og barnslig. Skjønner at det nok er den perfekte personlighet på PH. Men totalt skivebom for Camp Culinaris. 

Tenk å være kjent for å være billig. Gratulerer 

Anonymkode: 85c2c...47b

 

*Emma* skrev (2 minutter siden):

Maria får jo sååååå mye skjermtid. Syns knapt jeg har sett Mia, Stine eller Terje i synk, men Maria er der hele tiden.....

På en måte syns jeg jo "litt synd på henne", som stadig vurderes valgt til første lærling, og som liksom blir sett på som en som må ha lette oppgaver, fordi hun  ikke er flink nok. For hun er jo ganske flink. I begge serveringene har hennes retter vært av dem som har fått mest skryt. Men jeg forstår at "veien dit" er slitsom for dem hun jobber sammen med.

Maria sliter meg faktisk ut.. Hun tåler absolutt ingenting. Hun opptrer som at hun forsatt er på PH. Jeg har forståelser for at folk har reagert på hvordan hun kler seg. Jeg har følgt på Camp kulinaris fra første sesong og har aldri sett noen som har visst så mye hud når man lager mat. Ikke nok med det så klarte hun å putte sex oppi det hele. Hun og Richard hadde sex i jacuzzi. Forstår også at de andre deltakerne blir sliten å utmattet av henne. Som kokk er hun flink men ikke som deltaker.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et ganske dårlig inntrykk av Fetisha fra SEs verden (med unntak av at jeg synes hun er mer reflektert enn SE), og det er fordi hun er litt for høylytt og vulgær enn det jeg er komfortabel med. Allikevel har hun overrasket meg på CK og jeg heier litt på henne, hun er ganske folkelig når hun tar ansvar og ønsker å gjøre en god jobb, samt at hun er flink til å hjelpe de andre. Kombinasjonen Fetisha og Maria liker jeg ikke, da blir de litt som barnslige tenåringer og jeg skulle gjerne sett at Maria må hjem. Maria er slitsom, barnslig og litt for sexfiksert. Ellers er mine andre favoritter Mia og Amalie. Amalie hadde jeg ikke så godt inntrykk av fra SVD, men her synes jeg hun stråler. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk støtter Fetisha og ikke Maria? Se vekk fra den noe barnslige og overdramatiske adferden til Maria. Fetisha er ikke noen flink leder. Hun er altfor krass og kan jaggu dramatisere hun og. Hun har ingen tillit til Maria og hennes mat - til tross for at hun har lagd mat som har fått stor skryt fra Kjartan, hun har vunnet kokkekamp, og nå fikk hun ordentlig skryt for svelene og salsaen var han fornøyd med. Hun har bevist at hun kan lage god mat, så hvorfor denne manglende tilliten til henne? Etter praten med Kjartan hvor han sa dette med at de må stole på hverandre, så gikk hun med en gang på salsaen. «Maria må stole på at når de foreslår mindre eller mer salt så...» Og da Kjartan smakte så salsaen og han sa den var god, så var Fetisha veldig raskt ute med «MEN?», nesten som om hun håpte på at den skulle være dårlig? Hun sa jo selv og «litt surt å si det». Hva er det for en lederstil? Så ikke bare skal hun ha null tiltro til Marias evner på kjøkkenet, men så skal hun og håpe at hun failer på noe? Hun er en elendig leder. Ja Maria er ganske ekstra og kan være slitsom, barnslig og dårlig gjort å bare stikke av, men se vekk fra dette. Hadde hun fått mer støtte fra Fetisha, hvis Richard kunne gitt faen i å være en dott, så hadde det nok gått mye bedre.

Anonymkode: 5d2d2...6e4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hvorfor folk støtter Fetisha og ikke Maria? Se vekk fra den noe barnslige og overdramatiske adferden til Maria. Fetisha er ikke noen flink leder. Hun er altfor krass og kan jaggu dramatisere hun og. Hun har ingen tillit til Maria og hennes mat - til tross for at hun har lagd mat som har fått stor skryt fra Kjartan, hun har vunnet kokkekamp, og nå fikk hun ordentlig skryt for svelene og salsaen var han fornøyd med. Hun har bevist at hun kan lage god mat, så hvorfor denne manglende tilliten til henne? Etter praten med Kjartan hvor han sa dette med at de må stole på hverandre, så gikk hun med en gang på salsaen. «Maria må stole på at når de foreslår mindre eller mer salt så...» Og da Kjartan smakte så salsaen og han sa den var god, så var Fetisha veldig raskt ute med «MEN?», nesten som om hun håpte på at den skulle være dårlig? Hun sa jo selv og «litt surt å si det». Hva er det for en lederstil? Så ikke bare skal hun ha null tiltro til Marias evner på kjøkkenet, men så skal hun og håpe at hun failer på noe? Hun er en elendig leder. Ja Maria er ganske ekstra og kan være slitsom, barnslig og dårlig gjort å bare stikke av, men se vekk fra dette. Hadde hun fått mer støtte fra Fetisha, hvis Richard kunne gitt faen i å være en dott, så hadde det nok gått mye bedre.

Anonymkode: 5d2d2...6e4

Helt enig!  Orker egnetlig ikke den barnslige oppførselen til Maria men måten Fetisha behandlet henne på var jo helt ute. 

Enig med andre over her, castingen i år er mye dårligere enn tidligere år, og litt skuffende 

Anonymkode: e7745...dcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er seriøst helt sjokket over oppførselen til Maria. " Da drar jeg hjem" Det er sånn min datter på 8 kan finne på å si om ting går i mot henne, og da syns jeg enda hun er for gammel for slik oppførsel i en alder av 8 år!  Jeg måper. Den damen kan jo aldri bli ansatt og få seg en vanlig jobb med en slik oppførsel???

Noe må ha gått veldig galt i oppveksten. 

Anonymkode: ef6e1...9ff

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor folk støtter Fetisha og ikke Maria? Se vekk fra den noe barnslige og overdramatiske adferden til Maria. Fetisha er ikke noen flink leder. Hun er altfor krass og kan jaggu dramatisere hun og. Hun har ingen tillit til Maria og hennes mat - til tross for at hun har lagd mat som har fått stor skryt fra Kjartan, hun har vunnet kokkekamp, og nå fikk hun ordentlig skryt for svelene og salsaen var han fornøyd med. Hun har bevist at hun kan lage god mat, så hvorfor denne manglende tilliten til henne? Etter praten med Kjartan hvor han sa dette med at de må stole på hverandre, så gikk hun med en gang på salsaen. «Maria må stole på at når de foreslår mindre eller mer salt så...» Og da Kjartan smakte så salsaen og han sa den var god, så var Fetisha veldig raskt ute med «MEN?», nesten som om hun håpte på at den skulle være dårlig? Hun sa jo selv og «litt surt å si det». Hva er det for en lederstil? Så ikke bare skal hun ha null tiltro til Marias evner på kjøkkenet, men så skal hun og håpe at hun failer på noe? Hun er en elendig leder. Ja Maria er ganske ekstra og kan være slitsom, barnslig og dårlig gjort å bare stikke av, men se vekk fra dette. Hadde hun fått mer støtte fra Fetisha, hvis Richard kunne gitt faen i å være en dott, så hadde det nok gått mye bedre.

Anonymkode: 5d2d2...6e4

for min del så henger det sammen med oppførselen på paradise også. Hun er seg selv lik. Hun er dramatisk og havner i de samme type situasjonene og reagerer likt. Det er ikke ALLE andre det er noe galt med. Hun må gå i seg selv. 

Anonymkode: ef6e1...9ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (På 18.2.2021 den 10.27):

 

Maria sliter meg faktisk ut.. Hun tåler absolutt ingenting. Hun opptrer som at hun forsatt er på PH. Jeg har forståelser for at folk har reagert på hvordan hun kler seg. Jeg har følgt på Camp kulinaris fra første sesong og har aldri sett noen som har visst så mye hud når man lager mat. Ikke nok med det så klarte hun å putte sex oppi det hele. Hun og Richard hadde sex i jacuzzi. Forstår også at de andre deltakerne blir sliten å utmattet av henne. Som kokk er hun flink men ikke som deltaker.

Hun var like slitsom på PH.

Anonymkode: 00d1b...e06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hun var like slitsom på PH.

Anonymkode: 00d1b...e06

Hun var det ja.. Har ikke sett PH på årevis men ser at hun et den type person bare må overdøve andre. Synd at hun inne klare å finne sin plass blant de andre deltakerne på Camp kulinaris, selv om hun er flink som kokk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maria er grunnen til at jeg ikke ser på Culinaris, og Lothepus. Har vært favoritt programmet mitt over flere år. 

Anonymkode: 03d20...3f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Maria er grunnen til at jeg ikke ser på Culinaris, og Lothepus. Har vært favoritt programmet mitt over flere år. 

Anonymkode: 03d20...3f1

Samme her + Fetisha. TV3 har virkelig bommet på casten i år. Vil tro de taper masse seere på denne sesongen.

Anonymkode: 5aa25...0a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte dette programmet før, når for eksempel Terje og Linnea var med. Det var gøy å se at de jobbet så hardt og tok det seriøst, jeg ble inspirert.

Men det her... Slutta å se på ganske fort. Orker ikke den typen casting.

Anonymkode: d0dd4...0fd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at TV3 har bommet på castingen denne sesongen. Har fulgt de foregående sesongene og har stort sett likt programmet, men i år hoppet jeg av etter et par episoder. Det ble for mye drama og surr for min del.

Anonymkode: aa53a...c37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...