Gå til innhold

Camp Kulinaris 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, Maria. Snowflake. Jeg kan ikke bli snakket til sånn her.

Anonymkode: 8c9db...dbe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maria eskalerte den morgendiskusjonen noe voldsomt. Maser om at Richard lager drama for tv når det er hun som fremstår helt gal. Håper hun må ut snart for jeg liker egentlig dette programmet, men hun er bare så dramatisk og barnslig at jeg orker snart ikke se mer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Mia G, hun må nå ha trodd at hun var midt i en episode av paradise hotell eller Ex on the beach. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket litt Maria sin egen respons på dagens episode (Instagram), og jeg kan forstå reisen hun har vært gjennom. Å gå fra «flink pike» til å «ta litt mer plass» har jeg også gjort, men Maria drar den litt langt. Jeg har en bekjent som er på samme måte, at om hun overtolker noe så skal vi andre ta hensyn, problemet er at alt blir overtolket og vris om til «stakkars meg».

Jo Maria, det er noe som heter å overreagere. Ingen skal måtte ta hensyn til overreaksjon i alle slags settinger, men Fetisha kunne selvfølgelig ha tatt mer hensyn på CK også. Begge to var vrange i denne situasjonen og reagerte på en dårlig måte. De lever vel i en boble og da går man hverandre på nervene til tider, og produksjonen har melket denne «krangeluka» altfor mye. 

Det forundrer meg at det er så vanskelig å forstå at man skal vise forståelse for hverandre, men også tåle tilbakemeldinger. Overreaksjoner kan være like ille som bagatellisering, overreaksjoner kan brukes som hersketeknikk og ansvarsfraskrivelse. Sistnevnte har vi sett mye av pga konflikten har handlet mye om tilbakemeldinger og kritikk, hvor reaksjonen er stakkars meg og løp ut døra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (22 timer siden):

Maria eskalerte den morgendiskusjonen noe voldsomt. Maser om at Richard lager drama for tv når det er hun som fremstår helt gal. Håper hun må ut snart for jeg liker egentlig dette programmet, men hun er bare så dramatisk og barnslig at jeg orker snart ikke se mer. 

Ja, hun fremstår jo som helt tilbakestående. At det går an, altså

Anonymkode: 827da...81e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig at Maria ryker ut snart, ja..
Hun kan heller holde seg til Paradise Hotell og det andre søppelet der

Anonymkode: 827da...81e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timeplan
23 hours ago, Jaymie said:

Maria eskalerte den morgendiskusjonen noe voldsomt. Maser om at Richard lager drama for tv når det er hun som fremstår helt gal. Håper hun må ut snart for jeg liker egentlig dette programmet, men hun er bare så dramatisk og barnslig at jeg orker snart ikke se mer. 

Jeg synes begge oppførte seg som idioter, og den eneste som kom godt ut av den scenen var Mia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 21.27):

Og da Kjartan smakte så salsaen og han sa den var god, så var Fetisha veldig raskt ute med «MEN?», nesten som om hun håpte på at den skulle være dårlig?

Om du så smakingen, lå det et "men" i lufta etter at Kjartan sa at salsaen var ok. Det var derfor Fetisha spurte "men?".

Men ja, enig at Fetisha kunne vært tydeligere. Maria fortsetter å oppføre seg som en 4-åring som ikke får viljen sin. Det er bare så utrolig pinlig å se på. Jeg håper hun ryker ut snart

Anonymkode: 827da...81e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeplan skrev (3 minutter siden):

Jeg synes begge oppførte seg som idioter, og den eneste som kom godt ut av den scenen var Mia. 

Det syns ikke jeg. Det må gå an å snakke med folk uten at de skal oppføre seg sånn som Maria gjør. Det var Maria som hevet stemmen og hisset seg opp.
Hu driter seg så jævlig ut med den oppførselen sin og jeg håper hun ryker ut snart

Anonymkode: 827da...81e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timeplan
Just now, AnonymBruker said:

Det syns ikke jeg. Det må gå an å snakke med folk uten at de skal oppføre seg sånn som Maria gjør. Det var Maria som hevet stemmen og hisset seg opp.
Hu driter seg så jævlig ut med den oppførselen sin og jeg håper hun ryker ut snart

Anonymkode: 827da...81e

Jeg håper hele realitygjengen, inkludert Lothe, forsvinner fort som faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ikke kristisere Maria, da får vi melding i innboks fra moderator! Fysj å fy om vi sier noe "stygt" om noen.

Anonymkode: 5aa25...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi må ikke kristisere Maria, da får vi melding i innboks fra moderator! Fysj å fy om vi sier noe "stygt" om noen.

Anonymkode: 5aa25...0a2

Det går jo an å si hva man mener uten å snakke stygt om noen da. Jeg har ikke fått noen melding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke den komme at Anna Rasmussen dukket opp på Camp kulinaris.. Trodde hun var ferdig med alt som hadde med reality show og gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (8 timer siden):

Så ikke den komme at Anna Rasmussen dukket opp på Camp kulinaris.. Trodde hun var ferdig med alt som hadde med reality show og gjøre.

Nei, er hun kommet inn?? 😩 Orker ikke.

Anonymkode: 5aa25...0a2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier å spare opp episodene sånn at jeg kan se alt i en jafs i helga 😄🍿 og jeg har fulgt med på Camp Kulinaris selv om jeg synes det har blitt dårligere med årene. 

Men etter å ha lest denne tråden så tror jeg faktisk jeg lar være å se pågående sesong. 

Hvis jeg har forstått det riktig: nå handler egentlig ingenting om matlaging mer, men to fra Paradise som har sex og som nå er i konflikt ang. mobbing? 

Er dette samme dama fra Paradise som påsto hun drev kvinnekamp, etterfulgt av bilde av henne skrevende mens en mann utfører oralsex på henne? 

Anonymkode: 46f41...ae1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se resultatene fra utfordrerne, veldig skuffa over Terje at han ikke gav Anna en skikkelig oppgave, men satte henne til å vaske bord 🙄. Det virker jo som hun ønsker mer ansvar, og Benedicte kunne kanskje trengt litt hjelp med desserten f.eks. 

Ang Richard, Maria og Fetisha konflikten synes jeg Richard kom bedre ut av sin instagramstory enn Maria, selv om han hadde litt ovenfra og ned holdning så var poengene hans «on point». Foreløpig er jeg glad for at Maria har lite screen time i siste episoden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (50 minutter siden):

Gleder meg til å se resultatene fra utfordrerne, veldig skuffa over Terje at han ikke gav Anna en skikkelig oppgave, men satte henne til å vaske bord 🙄. Det virker jo som hun ønsker mer ansvar, og Benedicte kunne kanskje trengt litt hjelp med desserten f.eks. 

Ang Richard, Maria og Fetisha konflikten synes jeg Richard kom bedre ut av sin instagramstory enn Maria, selv om han hadde litt ovenfra og ned holdning så var poengene hans «on point». Foreløpig er jeg glad for at Maria har lite screen time i siste episoden. 

Enig med deg. 
Jeg så storien hans nå og mannen har 100% rett i alt han sier
Maria drar faktisk mobbekortet. Hvordan i h.... er det som har skjedd mobbing! Hun er mer barnslig enn en 14-åring, hun eier ikke selvinnsikt (eller selvrespekt for den saks skyld). Hun mener alle skal ta hensyn til «følelsene hennes». Lykke til i den virkelige verden altså. Joda, man skal ta hensyn til andra følelser. Men man kan ikke ta hensyn til følelsene til en som reagerer på alt og ikke takler noe motgang. 
Denne dama må tv bransjen styre unna fremover. 

Forøvrig syntes jeg Fetisha var en helt grei leder jeg, ser mange her klager på henne. 

Anonymkode: 85c2c...47b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...