Gå til innhold

Camp Kulinaris 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var så klar for å se finalen nå, men den slippes ikke før i morgen på Viaplay😭 
 

Anonymkode: 85c2c...47b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Var så klar for å se finalen nå, men den slippes ikke før i morgen på Viaplay😭 
 

Anonymkode: 85c2c...47b

Samme her. Rigget meg til med frokost og en stor kopp te.

Skuffelsen var stor.

Anonymkode: 17ae9...106

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2021 den 19.49):

Uff! Orker ikke all den hylinga det skal bli hvis hun vinner, derfor heier jeg på Terje.

Anonymkode: 3ed4f...b7b

Tenker at uten Fetisha, så hadde serien vært mye kjedeligere å se på. Hun er jo som et fyrverkeri! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 time siden):

Tenker at uten Fetisha, så hadde serien vært mye kjedeligere å se på. Hun er jo som et fyrverkeri! 

For min del er hun det irriterende fyrverkeriet som egentlig aldri skulle blitt skutt opp. Hun er too much i absolutt alle situasjoner. Barnslig, umoden, brautende, dominerende....og ja, vi vet hun er amerikansk, men snakk norsk for faen!

Anonymkode: 5aa25...0a2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For min del er hun det irriterende fyrverkeriet som egentlig aldri skulle blitt skutt opp. Hun er too much i absolutt alle situasjoner. Barnslig, umoden, brautende, dominerende....og ja, vi vet hun er amerikansk, men snakk norsk for faen!

Anonymkode: 5aa25...0a2

Hadde aldri taklet å bo med en som er så på som hun er på TV, men syns hun gjør seg bra på skjermen, jeg. Fetisha+Hasse sammen ble dog altfor meget.

Skjønner ikke hvorfor folk henger seg slik opp i at hun skifter mellom norsk og amerikansk. Hun er halvt amerikansk (eller hvordan det er), og denne måten å snakke på er tydeligvis en naturlig del av hennes idiolekt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være enig i at Fetisha er litt «too much» til tider. Allikevel må jeg heie på henne for hun er flink, har vært seriøst opptatt av å gjøre det bra hele veien og hun har bare imponert meg egentlig. Heia Fetisha 🙌🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet når finalen slippes på Viaplay?

Anonymkode: 69b2a...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noen som vet når finalen slippes på Viaplay?

Anonymkode: 69b2a...36f

20.30 i dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gratulerer til vinneren! 🎉

Anonymkode: 69b2a...36f

Vel fortjent 🥳

Anonymkode: 85c2c...47b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at Fetisha kan fronte det at vi må slutte å være så selvkritiske. Det er så riktig! Begge leverte helt fantastisk i dag og det hadde blitt en verdig vinner uansett ❤️ Gratulerer!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gang jeg ikke har hatt en favoritt i finalen - som regel har jeg hatt et klart ønske om hvem som skulle vinne... Men denne gangen syntes jeg begge to fortjente det like mye, så det var egentlig bare en fryd å se finalen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teatrica skrev (58 minutter siden):

Dette er første gang jeg ikke har hatt en favoritt i finalen - som regel har jeg hatt et klart ønske om hvem som skulle vinne... Men denne gangen syntes jeg begge to fortjente det like mye, så det var egentlig bare en fryd å se finalen!

Ja, det var en skikkelig feel good episode som ikke kunne gå feil uansett. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 8.59):

Som kokk med stolthet over yrket og uniformen så vrenger det seg i meg når eg ser hvordan de kler seg. Syns Kjartan burde vært litt streng på det og;) Knepp igjen jakkene, ikke bruk shorts , ikke ha løst hår og så mye naken hud når en jobber på kjøkken. Irritere meg forøvrig over feks " Matkanalen" og, når "babes" med lang løst hår og lange negler står og lager mat..

Anonymkode: 31f59...8ff

Nå er ikke jeg kokk eller noe, men jeg er så enig med deg! Så utrolig uproft å fremstå sånn på et kjøkken/servering!! Æsj og fysj, skulle fått seg en skikkelig repimade om hvordan man ter seg/kler seg i en sånn setting. Fy og skam til produksjonen som lar noe sånt være ok!! 

Anonymkode: 20dbc...fcc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...