Gå til innhold

Camp Kulinaris 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns litt synd på Terje som må i sin 3.kokkekamp..... Håper han møter Ole - også må Ole dra.
Han tilfører ingenting.

(Kunne ønsket Maria ut også, men hun er flink - så jeg er usikker på om Terje slår henne.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Emma* skrev (48 minutter siden):

Syns litt synd på Terje som må i sin 3.kokkekamp..... Håper han møter Ole - også må Ole dra.
Han tilfører ingenting.

(Kunne ønsket Maria ut også, men hun er flink - så jeg er usikker på om Terje slår henne.)

Ingen av dem dro hjem 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (1 time siden):

Ingen av dem dro hjem 

Hvordan vet du det? Kan man se det før det går på tv? 

Anonymkode: 64cee...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvordan vet du det? Kan man se det før det går på tv? 

Anonymkode: 64cee...af8

Ja.. Man kan se det på Viaplay. Der blir episodene lagt ut ved midnatt.

Screenshot_20210304-115155.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (2 timer siden):
Spoiler

Ingen av dem dro hjem 

 

Husk spoilertag.

Anonymkode: d0dd4...0fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 15.31):

Alltid likt camp kulinaris.. men nå i år tror jeg de mister mange seere.. skulle tro vi så på ex og pH... Maria er too much. Og gå kledd sånn på et kjøkken?? Hvorfor får hun lov??  
nei det det ble bare masete... synd, for det har alltid vært et morsomt program å se på..

Anonymkode: 50f06...b4e

Jeg er så enig med deg!!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mange spoilere som dukker opp her, må jeg nesten vente til etter sesongen med å delta...

Anonymkode: 827da...81e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Med så mange spoilere som dukker opp her, må jeg nesten vente til etter sesongen med å delta...

Anonymkode: 827da...81e

Ta å anskaffe deg viaplay så du henger med på lik linje som alle andre. Det blir for dumt å naivt og tro at folk skal holde stilt på et forum.

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Husk spoilertag.

Anonymkode: d0dd4...0fd

Nope.. Har ikke avslørt noe som helst😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke noe spoiler å fortelle om denne uken? siste episode den uken gikk i går. Lothe måtte reise hjem. Kokkekamp med Terje. 

Anonymkode: ef6e1...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg egentlig ingenting at Lothe røk ut. Han klagde jo bare over mangelen på oppgave om å lage fiskekaker.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Jaymie said:

Gjør meg egentlig ingenting at Lothe røk ut. Han klagde jo bare over mangelen på oppgave om å lage fiskekaker.  

Tror nok det er ett image for han stor og tøff og mandig. For man ser jo at folk rundt han liker han godt. Og han var veldig engasjert når han holdt på... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linnpinn3 skrev (5 timer siden):

Er det egentlig vært å se på nå som Lothe måtte hjem? For en dude! 🤠

Nope. Han var grunnen til at jeg giddet å se i det hele tatt. Han hadde så mye komiske å dumme kommentarer at jeg lo god for hver gang han fikk skjermtid😆

 

Jaymie skrev (2 timer siden):

Gjør meg egentlig ingenting at Lothe røk ut. Han klagde jo bare over mangelen på oppgave om å lage fiskekaker.  

Han klagde ikke. Han stilte seg kun uforståelig til visse retter og var ganske så ærlig på at han ikke skjønte poenget med at han var en del av Camp kulinaris😅

fjær skrev (1 time siden):

Tror nok det er ett image for han stor og tøff og mandig. For man ser jo at folk rundt han liker han godt. Og han var veldig engasjert når han holdt på... 

Tøff å mandig er han nok enn de fleste, men rene pusekatt helt innerst ved hjerteroten. Han er lett å like fordi han er ærlig å direkte . Han sier som det er å spille ikke på folks sine følelser eller tanker. Derfor blir han så godt likt å folk rundt han vet hvor de har han hen. Han var svært begeistret for Amalie og for hennes personlighet. Han støttet Mia som restaurantsjef i første uken. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

er vel ikke noe spoiler å fortelle om denne uken? siste episode den uken gikk i går. Lothe måtte reise hjem. Kokkekamp med Terje. 

Anonymkode: ef6e1...9ff

Uenig.
Jeg ser på TV3 når det går der - og har ikke sett kokkekamp enda. Var ikke noe kokkekamp i siste epieoden denne uken. Så jo jeg syns det er kjipt at de som betaler på Viaplay eller hvor søren det går - spoiler før det har vært vist på tv. 
Om man vil diskutere før ting har vært vist på tv kan man jo bare bruke en spoilertag. Hvor vanskelig er det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Emma* skrev (På 5.3.2021 den 11.16):

Uenig.
Jeg ser på TV3 når det går der - og har ikke sett kokkekamp enda. Var ikke noe kokkekamp i siste epieoden denne uken. Så jo jeg syns det er kjipt at de som betaler på Viaplay eller hvor søren det går - spoiler før det har vært vist på tv. 
Om man vil diskutere før ting har vært vist på tv kan man jo bare bruke en spoilertag. Hvor vanskelig er det?

Enig med deg. Har selv sett en del av episoden på Viaplay, men skjønner ikke at det er så vanskelig for enkelte å bruke spoilertag. Men så ser jeg hvem som syntes det er vanskelig og blir ikke akkurat overrasket..

Kokkekampen ble lagt ut på onsdag, men vises ikke på tv før mandag. Så forstår godt at det er kjedelig når folk skriver her hvem som nå er ute. 

Anonymkode: 85c2c...47b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, AnonymBruker said:

Enig med deg. Har selv sett en del av episoden på Viaplay, men skjønner ikke at det er så vanskelig for enkelte å bruke spoilertag. Men så ser jeg hvem som syntes det er vanskelig og blir ikke akkurat overrasket..

Kokkekampen ble lagt ut på onsdag, men vises ikke på tv før mandag. Så forstår godt at det er kjedelig når folk skriver her hvem som nå er ute. 

Anonymkode: 85c2c...47b

Fordi vi som ikke benytter oss av lineær tv har null oversikt over når hist og pist blir sendt slik at den eldre garde får se det også. Du kan bare kontrollere dine egne handlinger, og det letteste er å unngå å lese tråden til du har sett alle episodene som er offentlig tilgjengelig.

Anonymkode: 32d31...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Emma* skrev (På 5.3.2021 den 11.16):

Uenig.
Jeg ser på TV3 når det går der - og har ikke sett kokkekamp enda. Var ikke noe kokkekamp i siste epieoden denne uken. Så jo jeg syns det er kjipt at de som betaler på Viaplay eller hvor søren det går - spoiler før det har vært vist på tv. 
Om man vil diskutere før ting har vært vist på tv kan man jo bare bruke en spoilertag. Hvor vanskelig er det?

👆

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Enig med deg. Har selv sett en del av episoden på Viaplay, men skjønner ikke at det er så vanskelig for enkelte å bruke spoilertag. Men så ser jeg hvem som syntes det er vanskelig og blir ikke akkurat overrasket..

Kokkekampen ble lagt ut på onsdag, men vises ikke på tv før mandag. Så forstår godt at det er kjedelig når folk skriver her hvem som nå er ute. 

Anonymkode: 85c2c...47b

👆

Disse to kommentarene er helt malplassert for hvor langt verden har kommet teknologisk. Om den eldre garde vil ha tilgang til nett apper så har de full mulighet til det. Det er absolutt ingen som hindrer dem til det.

Jeg kommer ikke til sette bånd på mine meninger på diverse  tv tråder som flere enn meg følger med på, bare fordi noen ikke henger med i svingene. Dette "spoilertag" kommer jeg heller ikke tilbenytte meg av. Kommentarene mine kommer etter per episoder som har blitt gitt ut uavhengig hvem som har sett eller ikke.

Trådene om serier og filmer er til for å diskutere meninger å synspunkter. De er ikke til for at det skal diskuteres når den eldre garde har fått sin tv tid og for så kan være med å diskutere.

 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fordi vi som ikke benytter oss av lineær tv har null oversikt over når hist og pist blir sendt slik at den eldre garde får se det også. Du kan bare kontrollere dine egne handlinger, og det letteste er å unngå å lese tråden til du har sett alle episodene som er offentlig tilgjengelig.

Anonymkode: 32d31...2bc

Riktig. Vil man ikke vite så holder man seg unna slike type tråder. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, MaleficentAurora. Flesteparten ser vel uansett serier som dette på nett (hvem pokker orker all den reklamen på tv). 

Anonymkode: 46f41...ae1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt enig med deg, MaleficentAurora. Flesteparten ser vel uansett serier som dette på nett (hvem pokker orker all den reklamen på tv). 

Anonymkode: 46f41...ae1

Nettopp.. Derfor disse forskjelle nett appene er til. Viaplay og Netflix er ikke kompliserte greier og lære seg om. Jeg kommer til forsette å kommentere Camp kulinaris og andre serier når jeg har sett nyeste episodene. Jeg lar meg ikke bli plassert i en krok fra andres pekefingere😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...