Gå til innhold

Camp Kulinaris 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tussi84 skrev (4 timer siden):

Synes Richard bør bli første læring om denne uka blir godkjent. Syns han har klaget litt i det siste og vært som et barn. 

Håper enten Mia eller Fetisha vinner

Han var ikke så ille i begynnelsen men han har virkelig tapt seg underveis.

 

Generelt til tråden.

Fra regelverk ift tv og film:

 

I tittel (ikke i hovedinnlegget) må det skilles mellom lineær TV og streaming av serien. Uten presisering i tittel vil det ikke bli ryddet for spoiling.

Endret av MaleficentAurora
Tilføyelser
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria har virkelig vokst på meg. I starten så taklet jeg ikke henne pga hennes umoden oppførsel. Men nå så har man fått sett flere sider av henne. Synd at Benedikte ikke ble valgt, for hun viser ingen tegn til at hun er der for å konkurrere. Det er så mye pjatt med henne. Richard.. Vel... Nytter ikke å opptre som en drittunge mot restaurantsjefen Fetisha og andre deltakerne (Anna). Karma knows how to do the job!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hadde trodd at det kom til å være så kontrast mellom Anna og Benedikte i lærlingkampen 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at Richard gikk ut.. Benedikte kan godt være neste som går ut 😌

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg med dette programmet! Eneste «ulempen» er at jeg blir så sulten av å se på det. 😅

Heier på Mia, Terje og Fetisha av de som er der nå. Synes også Anna gjør en god figur.

Anonymkode: 69b2a...36f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digg at Richard røk ut! 

Har fått et godt inntrykk av Anna faktisk, så håper hun blir en stund 😁

Anonymkode: 5d2d2...6e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de burde fått ha en omkamp. Det var jo helt sykt jevnt. Umulig å skille de derre kveitetartarene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rebecca30 said:

Synes de burde fått ha en omkamp. Det var jo helt sykt jevnt. Umulig å skille de derre kveitetartarene.

Sikkert ikke umulig dersom man smakte på dem.

Anonymkode: 32d31...2bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på Ole, jeg. :( skjønner godt at Anna hadde nok med sitt men hun vet jo selv hvor kjipt det var å få beskjed om å bare ta oppvasken, han vil jo lære!

Anonymkode: d8bbd...077

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Synes synd på Ole, jeg. :( skjønner godt at Anna hadde nok med sitt men hun vet jo selv hvor kjipt det var å få beskjed om å bare ta oppvasken, han vil jo lære!

Anonymkode: d8bbd...077

Men herlighet, hvorfor må han vente på å få beskjed om oppgaver? Han har jo mat han skal lage - lag dem da. Han er så utrolig treig og tafatt, og spør om alt! Det er som om han ikke gidder å lese oppskriften og prøve seg frem, han bare lener seg på Anna og spør om hver minste ting. Jeg hadde fått helt fnatt selv

Anonymkode: 5d2d2...6e4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Men herlighet, hvorfor må han vente på å få beskjed om oppgaver? Han har jo mat han skal lage - lag dem da. Han er så utrolig treig og tafatt, og spør om alt! Det er som om han ikke gidder å lese oppskriften og prøve seg frem, han bare lener seg på Anna og spør om hver minste ting. Jeg hadde fått helt fnatt selv

Anonymkode: 5d2d2...6e4

Ja, han må virkelig prøve litt selv og ikke spørre om alt mulig. Anna må jo få mulighet til å lese over de 3 rettene hun skal lage uten å forklare hver minste detalj på den ene retten Ole skal lage. Han kan vel lese og teste litt på egenhånd 🤦🏻‍♀️.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedicte Adrian irriterer meg mer og mer 🙈

Hu tåler jo ikke noe. 

Anonymkode: eb5b2...c74

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna vil jeg virkelig rose, hun er litt forsiktig, men veldig positiv og blid. Så tommel opp for henne.👍

Camp Kulinaris er et program som passer mye bedre for henne enn Skal vi danse gjorde.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (5 minutter siden):

Anna vil jeg virkelig rose, hun er litt forsiktig, men veldig positiv og blid. Så tommel opp for henne.👍

Camp Kulinaris er et program som passer mye bedre for henne enn Skal vi danse gjorde.

Helt enig, hun passer veldig godt inn i konseptet. Kunne godt sett mer av henne i en slik setting, for vi ser mer av hennes gode personlighet her enn det hun selv viser på sosiale medier.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem har puttet en 10-er på Maria i kveldens episode?? Rett å slett irriterende å høre på henne!

Anonymkode: 5aa25...0a2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria er ganske bra til å lage mat, men dessverre synes hun gjør seg til og blir kunstig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker snart ikke mer av Fetisha, ikke fordi hun ikke er god på kjøkkenet og er kjekk å følge med, men pga den evinnelige divaqueen engelsken hennes som kommer heeeele tiden. Jeg blir gal. Snakker om et eller annet og så bare «you ain’t playing me biitch imma tell you something...” bla bla bla. 
 

Det er så pinlig og usjarmerende atte hjelp. Ja, vet hun har amerikansk far, men hun har jo bodd her hele livet sitt såvidt jeg forstår. Er det da vits å gå over på ghettodramaqueen engelsk i annenhver setning 😩 Uansett om hun hadde vært helt amerikansk så hadde vel dette vært too much😅

Anonymkode: 43604...601

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg orker snart ikke mer av Fetisha, ikke fordi hun ikke er god på kjøkkenet og er kjekk å følge med, men pga den evinnelige divaqueen engelsken hennes som kommer heeeele tiden. Jeg blir gal. Snakker om et eller annet og så bare «you ain’t playing me biitch imma tell you something...” bla bla bla. 
 

Det er så pinlig og usjarmerende atte hjelp. Ja, vet hun har amerikansk far, men hun har jo bodd her hele livet sitt såvidt jeg forstår. Er det da vits å gå over på ghettodramaqueen engelsk i annenhver setning 😩 Uansett om hun hadde vært helt amerikansk så hadde vel dette vært too much😅

Anonymkode: 43604...601

I fucking love her😍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...