AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #81 Del Skrevet 24. februar 2021 Kan ikke ta med tidligere deltakere fra paradise eller ex on the beach... blir trash-tv med en gang!!! Anonymkode: 54d99...bb4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 24. februar 2021 #82 Del Skrevet 24. februar 2021 Enig i at casten er dårlig i år. Den har jo vært så spot on tidligere sesonger, det er nettopp det de har vært best på!! Men i år.. gjesp. Og så i disse koronatider da, det må jo være flust av arbeidsledige konsulent-kjendiser som har få oppdrag om dagen og som hadde stått i kø for å gjøre det for en sponset stekepanne? Liker Fetisha og Terje, men så er resten litt kjedelige eller slitsomme. Og jeg er SÅ lei av Lothepus, den der "jævla froskalår, eg vil laga komla"-greia begynner å bli slitt. Han er vel en OK fyr, men synes bare det er aaaltfor mye Lothe i monitor i forhold til hvor interessant det er å høre "eg et ikkje sånn drit" ti ganger per episode. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 24. februar 2021 #83 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med deg. Jeg så storien hans nå og mannen har 100% rett i alt han sier Maria drar faktisk mobbekortet. Hvordan i h.... er det som har skjedd mobbing! Hun er mer barnslig enn en 14-åring, hun eier ikke selvinnsikt (eller selvrespekt for den saks skyld). Hun mener alle skal ta hensyn til «følelsene hennes». Lykke til i den virkelige verden altså. Joda, man skal ta hensyn til andra følelser. Men man kan ikke ta hensyn til følelsene til en som reagerer på alt og ikke takler noe motgang. Denne dama må tv bransjen styre unna fremover. Forøvrig syntes jeg Fetisha var en helt grei leder jeg, ser mange her klager på henne. Anonymkode: 85c2c...47b Jeg likte Fetisha som leder, sikkert fordi jeg synes direkte ledere som vil gi kritisk tilbakemelding er greiest å jobbe med. Men tror hun hadde fått frem sin lederstil bedre om Maria ikke lagde så dårlig stemning hele veien. De som er ekstra sensitive må jobbe litt med seg selv også for man kan ikke ta hensyn til at noen ikke tåler vanlig kritikk, og hele konflikten startet med helt vanlig konstruktiv kritikk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #84 Del Skrevet 24. februar 2021 2 hours ago, Cuntzilla said: . Og jeg er SÅ lei av Lothepus, den der "jævla froskalår, eg vil laga komla"-greia begynner å bli slitt. Han er vel en OK fyr, men synes bare det er aaaltfor mye Lothe i monitor i forhold til hvor interessant det er å høre "eg et ikkje sånn drit" ti ganger per episode. Uff, samme når han var med på Kjendis Farmen det. Men det er vel det som er greia med han. Takker ja til deltakelser i reality og sitte å "OFF-e" seg som om noen har tvunget han til å bli med mot sin vilje. Jeg forstår liksom ikke hvorfor han er med når han alt er DRIT og han synes konseptet er latterlig. Hvertfall fått med meg at omtrent alle godt voksne damer elsker denne fyren så det er vel som å banne i kirka å skrive noe kritikk mot han men..... Anonymkode: 46f41...ae1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #85 Del Skrevet 24. februar 2021 Maria er så irriterende og barnslig. Måten hun roper «ææh» på 🤦♀️ Anonymkode: d8bbd...077 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2021 #86 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei, er hun kommet inn?? 😩 Orker ikke. Anonymkode: 5aa25...0a2 Jupp hun er en av de 3 gjeste utfordrende som skal bevise at de er verdt en plass på Camp kulinaris.. Dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #87 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg har alltid elsket camp kulinaris. Blir så glad av god matlaging og blir inspirert. Denne gangen er jeg skuffet. Må lete med lupe etter noen man føler har kulinariske ferdigheter. Hva Lothepus gjør der skjønner jeg ingen ting av. Bare drit irriterende. Og er enig med dere andre at det blir helt feil og dra inn sex og paradise deltakere. Ødelegger hele konseptet. Anonymkode: a786d...d2d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #88 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg er også skuffet over denne sesongen av Camp Culinaris. Det er med noen som ikke passer inn i konseptet. Anonymkode: 9b679...265 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #89 Del Skrevet 27. februar 2021 Er ikke helt på den siste episoden, men fy faen så patetisk Lothe er til nå. Han gjør seg til med at han ikke kan noen verdens ting, og oppfører seg som en klovn. I ett intervju holte han på å si at han ikke var interessert i matlaging, men rett før han sa mat ferdig skiftet han til "asiatisk". Synes han er en klovn! Anonymkode: 080cc...7d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #90 Del Skrevet 27. februar 2021 holdte* Anonymkode: 080cc...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #91 Del Skrevet 28. februar 2021 Flere som syns Kjartan Skjelde er hot? 🤩 Anonymkode: c2aab...f5d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #92 Del Skrevet 28. februar 2021 Da de tre siste "kjendisene" kom inn kastet jeg inn håndkleet. Dette gidder jeg ikke se på lenger. Det er bare avdanka gamle c kjendiser med som ikke kan lage mat. Så stor forskjell fra i fjor. Hvem er det som har funnet alle disse? Så skuffet. Anonymkode: a786d...d2d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 28. februar 2021 #93 Del Skrevet 28. februar 2021 Skulle tro det var lettere for produksjonen å finne «bedre»/mer kjente kjendiser til å være med på innspilling i 2020. Mange (?) har vel vært uten arbeid/begrenset antall oppdrag, ingen reisevirksomhet mm.. Eller så er det programmet og rammene rundt som ikke er fristende nok for dem som blir spurt. Blir vel ikke lettere for produksjonen å få med folk med høyere kjendisstatus etter denne sesongen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 1. mars 2021 #94 Del Skrevet 1. mars 2021 Anna Rasmussen ser helt bortkommende ut på kjøkkenet.. Richard sutrer unødvendig mye bare fordi han ikke får viljen sin ang arbeidet med kjøttet. Benedikte og Ole lukkøye blender fint inn blant de andre, men er usikker om de vil klare å stå i det i lengden.. For en gang skyld så var det deilig at alt ikke handlet om Maria. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #95 Del Skrevet 1. mars 2021 På Firestjerners middag er det jo av og til med kjendiser som virkelig briljerer i matlaging. Spesielt gøy når det er folk du ikke ante kunne lage mat. Jeg hadde håpet dette programmet var en forlengelse av det, at kjendiser som er glad i matlaging kom sammen. Husker spesielt Kim Kolstad (var det i sesong 1 av Kulinaris tro?) som var ordentlig dyktig på kjøkkenet og som det var spennende og lærerikt å se på. Istedet drar de inn kjendiser som hverken kan eller er interessert i å lage mat. Det er vel allerede mer enn nok reality som går nå hvor hovedfokus er sex, fyll og intriger. Hvorfor måtte de ødelegge dette matkonseptet her når det startet så bra? 🤦♀️ Jeg liker matreality og ser både Firestjerners og Masterchef, og egentlig ser jeg på Camp K også men denne sesongen her mistet de hvertfall meg som seer. Anonymkode: 46f41...ae1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trultemor15 Skrevet 1. mars 2021 #96 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): På Firestjerners middag er det jo av og til med kjendiser som virkelig briljerer i matlaging. Spesielt gøy når det er folk du ikke ante kunne lage mat. Jeg hadde håpet dette programmet var en forlengelse av det, at kjendiser som er glad i matlaging kom sammen. Husker spesielt Kim Kolstad (var det i sesong 1 av Kulinaris tro?) som var ordentlig dyktig på kjøkkenet og som det var spennende og lærerikt å se på. Istedet drar de inn kjendiser som hverken kan eller er interessert i å lage mat. Det er vel allerede mer enn nok reality som går nå hvor hovedfokus er sex, fyll og intriger. Hvorfor måtte de ødelegge dette matkonseptet her når det startet så bra? 🤦♀️ Jeg liker matreality og ser både Firestjerners og Masterchef, og egentlig ser jeg på Camp K også men denne sesongen her mistet de hvertfall meg som seer. Anonymkode: 46f41...ae1 Som om jeg skulle skrevet det selv! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 1. mars 2021 #97 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) MaleficentAurora skrev (4 timer siden): Anna Rasmussen ser helt bortkommende ut på kjøkkenet.. Richard sutrer unødvendig mye bare fordi han ikke får viljen sin ang arbeidet med kjøttet. Benedikte og Ole lukkøye blender fint inn blant de andre, men er usikker om de vil klare å stå i det i lengden.. For en gang skyld så var det deilig at alt ikke handlet om Maria. Jeg tror Anna hadde hatt mer å bidra med om Terje gadd å faktisk gi henne en oppgave. De har såpass kompliserte retter at hun fint kunne fått en annen oppgave enn å vaske bord. edit: jeg har ikke sett dagens (1.3) episode enda. Endret 1. mars 2021 av Jaymie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 1. mars 2021 #98 Del Skrevet 1. mars 2021 Jaymie skrev (1 time siden): Jeg tror Anna hadde hatt mer å bidra med om Terje gadd å faktisk gi henne en oppgave. De har såpass kompliserte retter at hun fint kunne fått en annen oppgave enn å vaske bord. edit: jeg har ikke sett dagens (1.3) episode enda. Terje har ikke gitt noen av gjeste deltakerne opplæring slik som Kjartan ba han om å gjøre. Opplæringen fikk Benedikte og Ole Lukkøye fra de andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 1. mars 2021 #99 Del Skrevet 1. mars 2021 MaleficentAurora skrev (40 minutter siden): Terje har ikke gitt noen av gjeste deltakerne opplæring slik som Kjartan ba han om å gjøre. Opplæringen fikk Benedikte og Ole Lukkøye fra de andre. Men det er fortsatt kjøkkensjefens ansvar å fordele ansvar om rettene er det ikke? Det er Terje som skal passe på at alle har nok å gjøre og ingen har for mye. Har fortsatt ikke sett dagens episode, men forrige uke var det helt tydelig at Benedikte trengte hjelp og at Terje ikke ville putte Anna på noe mat, men bare servering og vasking. Anna kunne vel hjulpet de som hadde for mye, og Terje burde delegere dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #100 Del Skrevet 1. mars 2021 Trultemor15 skrev (2 timer siden): Som om jeg skulle skrevet det selv! Synes du 4-stjerners middag er noe bedre da? Noen kan selvsagt lage mat, men resten er det bare fjas med. Du husker vel Tommy Sharif som lagde tomatsuppe og la et ukokt egg med skall oppi? Bare tull med sånne program nå for tida. Takke meg til Mastercjef, de tar matlaging seriøst. Anonymkode: f3d4e...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå