Ms.Sommerfugl Skrevet 31. mai 2021 Forfatter #221 Del Skrevet 31. mai 2021 Amatariel skrev (39 minutter siden): Du er ikke sutrete Virkelig, det er helt normalt å ønske å bli gravid når man faktisk er prøver, og det ønsket er der allerede fra pp1. For mange er ønsket der tidligere også, men forskjellige årsaker gjør at man ikke får startet når man vil. Så ikke unnskylde deg for at dette er det du ønsker deg. Alle som prøver skulle helst vært gravid i går! Hver dag og uke føles som en evighet i prøveverden - det er vi mange som forstår Jeg syns testene dine her ser positive ut altså. Kanskje ikke dagens, at den såvidt begynner å bli svakere. Men de andre er da like. Så håper EL er rett rundt hjørnet! 🤞 Som tips ellers kan jeg anbefale å ha en rosa pakke digitale CB liggende. Jeg føler meg egentlig ganske stø på strimmeltolking etter mange år, men av og til blir man rett og slett usikker da man ikke klarer å se om strekene er helt like, eller bare nesten. Da er det godt å bare få klart svar! Så på slike her tester ville jeg også forsøkt med en digital på samme urin, bare for å få en bekreftelse. Tusen takk, fine deg ❤️ Det gjør veldig godt å få sånne type tilbakemeldinger, og er hovedgrunnen til at jeg fortsatt ønsker å opprettholde en dagbok her. Jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning i går på grunn av de unektelige krampene på venstre side, men jeg har jo også kjent bittelitt i dag og det kan jo godt være ettervirkning av eggløsningen (jeg pleier å være litt øm i etterkant). Det som for øvrig er positivt, er at eggløsning mest sannsynlig kom på CD 17 denne syklusen, og jeg er ganske sikker på at testen fra fredag er den som er mest positiv. Det har for øvrig skjedd så innmari mye i helga så jeg har ikke hatt tid, eller et stort ønske, om å stresse med testingen. Spesielt når jeg vet at det er så liten sjanse denne PP... Men jeg prøver å holde motet oppe, og få dagene til å gå 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 1. juni 2021 #222 Del Skrevet 1. juni 2021 Klart du har rett til å kjenne på det du kjenner på, fine deg! Forstår så godt at du blir skuffet, og lei deg! Nå har jeg null prøve-erfaring selv, men jeg kjenner allerede på utålmodigheten bare av å vente på at vi skal begynne. Har virkelig stor forståelse for at det er skikkelig kjipt når man så gjerne vil, men så skjer det ikke. Selv om din prøvereise ikke er så lang, så betyr det jo ikke at ditt ønske om to streker er noe mindre av den grunn. ❤️ Jeg krysser alt jeg har for deg, og for at de aksjeinnskuddene som har vært vil være nok til å bringe frem et smil hos deg, og to streker på testen! 🤞 Masse masse masse lykkeønskninger herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #223 Del Skrevet 13. juni 2021 CD 1 Da kom mensen for fullt i dag tidlig, og det er heavy flow for å si det mildt. Hadde jo ingen store forhåpninger denne prøveperioden ettersom samboer var bortreist den helga jeg hadde eggløsning, så akkurat denne måneden var jeg veldig forberedt på mensen. Går inn i PP5 med godt mot Denne syklusen varte 30 dager, EL var på ca CD 17 med lutealfase på 13 dager så er fornøyd med det. Forrige syklus var ganske lik 😄 Det kan jo se ut som ting normaliserer seg, men skulle gjerne hatt EL litt tidligere da, men helt greit at det er på CD 17 altså. Håper alle har hatt en fin helg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. juni 2021 #224 Del Skrevet 13. juni 2021 Lykke til med blanke ark og nye muligheter! Satser på at mannen er tilstede denne pp'en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 13. juni 2021 #225 Del Skrevet 13. juni 2021 Ms.Sommerfugl skrev (2 timer siden): CD 1 Da kom mensen for fullt i dag tidlig, og det er heavy flow for å si det mildt. Hadde jo ingen store forhåpninger denne prøveperioden ettersom samboer var bortreist den helga jeg hadde eggløsning, så akkurat denne måneden var jeg veldig forberedt på mensen. Går inn i PP5 med godt mot Denne syklusen varte 30 dager, EL var på ca CD 17 med lutealfase på 13 dager så er fornøyd med det. Forrige syklus var ganske lik 😄 Det kan jo se ut som ting normaliserer seg, men skulle gjerne hatt EL litt tidligere da, men helt greit at det er på CD 17 altså. Håper alle har hatt en fin helg ❤️ Jeg hadde mange sykluser med like sen EL. Begynte å teste etter EL på PP3 og tempet fra PP4. Lå hvertfall da og til PP6 på CD17, så pp7 på CD 16, og pp8 som jeg ble gravid var plutselig historisk CD15 😅 Hadde faste og fine sykluser hele veien, men pp1 var 30 dager og pp8 ville blitt 25 dager. Så Krøp seg etterhvert én og én dag kortere fra en tidligere EL.. Krysser fingrene for at du også etterhvert får tidligere eggløsninger! 🤞😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 26. juni 2021 #226 Del Skrevet 26. juni 2021 Hvordan går det med deg?🌷 EL er vel rett rundt hjørnet nå? Håper denne PP’en vil gi de resultatene du håper på! 🌱🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #227 Del Skrevet 2. juli 2021 bittelillebolla skrev (På 27.6.2021 den 0.48): Hvordan går det med deg?🌷 EL er vel rett rundt hjørnet nå? Håper denne PP’en vil gi de resultatene du håper på! 🌱🙏 Tusen takk som spør, og tenker på meg ❤️ Jeg hadde eggløsning på CD 17 (positiv test CD 16, og EL smerter natt til CD 17). Fikk lagt inn aksjer, så jeg er vel sånn 3 DPO i dag 😄 IKM er 13. Juli, regner jeg med. Har hatt to sykluser nå hvor EL har vært på CD 17, og 13 dager lutealfase så tydeligvis er det slik syklusen min er nå, mest sannsynlig. Helt greit for meg å ha syklus på 30 dager altså. Har ikke hatt noe motivasjon for å oppdatere her inne. Prøver å ikke være besatt av prøvingen, og det blir jeg litt om jeg sitter mye her inne 😅 Det er jo min egen feil at jeg lar meg påvirke da, men prøver å fylle dagene med ting og gjøre. Nå er det jo også sommerferie, så jeg tenker mye på andre ting. Det blir nok å bestille privat sjekk etter sommeren om ingenting har skjedd. Jeg kjenner det blir for lenge å gå et helt år før vi sjekker, og det er jo greit syns jeg. Hvordan går det med deg? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. juli 2021 #228 Del Skrevet 2. juli 2021 Kjempefint å høre fra deg Ms.Sommerfugl! Vet litt hvordan det er å bli besatt av prøving og forumet her, hehe, så har forsøkt å ikke mase. Men så fint å høre at du er i dpo-land! Håper du kommer og oppdaterer når det er testetid 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 2. juli 2021 #229 Del Skrevet 2. juli 2021 Åh, jeg hadde helt glemt at du prøvde å distansere deg litt fra prøve-bobla! 🙉 Beklager det! Høres ut som syklusen din har stabilisert seg fint med EL på CD17. Mye bedre å ha en fast dag hvor EL dukker opp, isteden for at den forflytter seg med en uke fra og tilbake. Noen ekstra dager å vente da, og det er sikkert noen seige dager. Blir spennende fremover mot testing. Håper det snart blir din tur! ❤️ Jeg vet ikke hvilke tanker fastlegen din har, men min nevnte noe om at siden jeg var såpass ung så trengte jeg ikke å prøve i ett helt år før henvisning, men at hun ville sende henvisning om det ikke klaffet innen seks måneder. Gyn. som jeg var hos nevnte det samme, at hun ville jeg skulle komme tilbake etter seks måneder med aktiv prøving om det ikke ga resultater. Om jeg var deg ville jeg kanskje spurt fastlegen, for det er godt mulig du får henvisning allerede nå om du ønsker det. Det går fint med meg, takk som spør! Syklusen varierer med EL mellom CD 26 og 19, men jeg synes det er stor forbedring fra EL på CD49! Mindre spotting nå også, så det går rette veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #230 Del Skrevet 12. juli 2021 @bittelillebollahyggelig å høre fra deg selv om jeg ikke henger så mye her lenger ❤ Jeg har slitt med mye annet de siste månedene som ikke har noe med prøvingen å gjøre, men holder på å ordne opp i det nå. CD 1 Fikk selvfølgelig mensen i dag, så da ble det ikke noe mars baby på oss 😅 Går inn i vår 6. prøveperiode nå, og har bestilt time hos privat klinikk for undersøkelse av meg og samboer etter sommeren. Jeg tror ikke det er noe feil med oss, men det vil nok gi meg litt mer ro å vite det. Dessuten er det greit å se på det nå og eventuelt få noen pekepinn om noe faktisk er galt som kanskje er enkelt å finne ut av. Men takk for at dere legger igjen hilsener ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. juli 2021 #231 Del Skrevet 13. juli 2021 Trist å høre at du må inn i ny PP Høres lurt ut å bare ta en sjekk etter sommeren så får du litt mer sjelero. Riktig god sommer! 🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 13. juli 2021 #232 Del Skrevet 13. juli 2021 Så koselig å høre fra deg igjen! 😊 Kjedelig at du går inn i enda en ny prøveperiode. Håper det klaffer for dere i løpet av sommeren og at dere kan avbestille undersøkelsen 🤞 Men skjønner veldig godt at du har bestilt, tror vi kommer til og gjøre det samme om det nærmer seg halvåret gått uten resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 1. september 2021 #233 Del Skrevet 1. september 2021 Hvordan går det med deg? Har dere fått kommet dere til klinikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. september 2021 #234 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg tenker også på deg Ms.Sommerfugl og håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå