Amatariel Skrevet 10. januar 2023 #141 Del Skrevet 10. januar 2023 Så bra at du tar vare på kropp og helse - delvis svangerskapspenger er nok lurt nå da ja Siste del av svangerskapet kan gå både sakte og raskt, men uansett så håper jeg du får kost deg og nytt den siste tiden ♥️ Her går alt bare bra. Lille babyen min har blitt stor og skal feire sin første bursdag om et par uker, så rart! Jeg begynte på jobb igjen etter jul nå, så er midt i en omveltning. Men vet hun koser seg hjemme med pappaen 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 12. mars 2023 Forfatter #142 Del Skrevet 12. mars 2023 Lillegutt er nå to uker gammel (kom litt over 2 uker før termin) og er helt perfekt 🩵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. mars 2023 #143 Del Skrevet 13. mars 2023 Gratulerer så mye med lille gutten din!! 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 14. mars 2023 #144 Del Skrevet 14. mars 2023 Gratulerer så mye!!! ❤️😍 Godt å høre at alt har gått greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå