HannaNO Skrevet 9. mars 2021 #121 Del Skrevet 9. mars 2021 Hm.. ja - det er jo noe der! Jeg ville ikke fått panikk for at testen ikke er sterkere i dag, den du tok i går kan jo ikke tolkes feil. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke visste at testene kunne bli SÅ forskjellige på utvannet vs konsentrert urin 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 9. mars 2021 #122 Del Skrevet 9. mars 2021 Oi, så rart. Jeg ser også streken fortsatt. Sikker på at begge testene har samme følsomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. mars 2021 #123 Del Skrevet 9. mars 2021 Atticmess skrev (29 minutter siden): Oi, så rart. Jeg ser også streken fortsatt. Sikker på at begge testene har samme følsomhet? De er fra samme pakke🤔😳 men jeg bekymrer meg ikke så veldig enda. Tror jeg tar en test igjen i kveld og sparer digitaltesten til torsdag, så får vi se da🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. mars 2021 #124 Del Skrevet 9. mars 2021 Wææ for en følelsesmessig berg- og dalbane!! Testen i går kveld var jo veldig fin! Var akkurat det jeg sa, at du ikke burde avskrive pp'en heeelt. Det er ekstremt sjeldent en test er så defekt at den bli så sterk falsk positiv. Så her må det jo være noe! Irriterende med testen i dag bare. Men kanskje du bare har dårlig morgenurin? Noen har jo det, og tester bedre senere på døgnet. Ville forsøkt på en ny test i kveld ja! Har du noe annet enn strimler da, en CB eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. mars 2021 #125 Del Skrevet 9. mars 2021 Amatariel skrev (17 minutter siden): Wææ for en følelsesmessig berg- og dalbane!! Testen i går kveld var jo veldig fin! Var akkurat det jeg sa, at du ikke burde avskrive pp'en heeelt. Det er ekstremt sjeldent en test er så defekt at den bli så sterk falsk positiv. Så her må det jo være noe! Irriterende med testen i dag bare. Men kanskje du bare har dårlig morgenurin? Noen har jo det, og tester bedre senere på døgnet. Ville forsøkt på en ny test i kveld ja! Har du noe annet enn strimler da, en CB eller noe? Jeg kan ikke forstå hvis den er så falsk positiv🙈 Kan godt være at jeg har dårlig morgenurin ja, har lest om flere som tester sterkere på ettermiddag/kveld, så det kan være noe i det. Samboer kjøper med CB hjem fra jobb i dag, så tar jeg en i kveld☺️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 9. mars 2021 #126 Del Skrevet 9. mars 2021 Ææææh! Fikk frysninger langt opp i hodebunnen når jeg så testen din! 😳😄🎉🎉 Regner med det kan være noe i det, at du drakk mye igår og urinen var litt mer utvannet enn den kunne vært. Sååååå spent på dagene videre nå! 🙈🤩❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. mars 2021 #127 Del Skrevet 9. mars 2021 Hahah @Ninyjeg fikk fullstendig sjokk og kastet testen før det gikk opp for meg at det var to rimelig sterke streker der😂 Har bestemt meg for å teste igjen i kveld, samboer kjøper med CB-tester når han er ferdig på jobb. Usikker på om det er noe vits i å teste igjen i morgen tidlig da?🤔 testen fra i dag tidlig er tydeligere i virkeligheten enn hva som kommer fram på bildet i alle fall☺️🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 9. mars 2021 #128 Del Skrevet 9. mars 2021 1_Ava_1 skrev (13 minutter siden): Hahah @Ninyjeg fikk fullstendig sjokk og kastet testen før det gikk opp for meg at det var to rimelig sterke streker der😂 Har bestemt meg for å teste igjen i kveld, samboer kjøper med CB-tester når han er ferdig på jobb. Usikker på om det er noe vits i å teste igjen i morgen tidlig da?🤔 testen fra i dag tidlig er tydeligere i virkeligheten enn hva som kommer fram på bildet i alle fall☺️🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Jeg bare siterer meg selv fra igår. Du ser hvor svak min test var. Da hadde jeg veldig konsentrert urin på 11dpo.. Såvidt sterkere dagen etter, så tydelig sterkere 2 dager etter første. Jeg tror så absolutt at det er noe her, for kunne skimte noe på den fra idag også 😄🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 9. mars 2021 #129 Del Skrevet 9. mars 2021 Hvordan går det med deg, har du fått testet på nytt? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. mars 2021 #130 Del Skrevet 9. mars 2021 HannaNO skrev (48 minutter siden): Hvordan går det med deg, har du fått testet på nytt? 🤩 Jeg er på jobb enda, så kommer til å teste så fort jeg er hjemme mellom 2230-2300🤞🏻 Er veldig spent kjenner jeg🙀😳 har hatt stikninger i lysken på begge sider med jevne mellomrom hele ettermiddagen, så håper virkelig det er to streker på testen i kveld også🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 9. mars 2021 #131 Del Skrevet 9. mars 2021 Kveldens test🤷🏻♀️ Skjønner ingenting jeg, må ha vært noe veldig rart med testen i gårkveld😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 10. mars 2021 #132 Del Skrevet 10. mars 2021 Tok ikke mindre enn to nye tester i dag tidlig, begge er klart negativ. Det må ha vært en defekt test som ble så positiv. Jeg er fullstendig knust og kjenner på kroppen at dette ikke går lengre. Lite trolig at vi greier å få barn naturlig, kanskje det ikke er meningen. Jeg orker ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 10. mars 2021 #133 Del Skrevet 10. mars 2021 Ånei, nå skjønner jeg ingenting.. 😔 Sender deg en digital klem Håper det går litt bedre når du får dette litt på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 10. mars 2021 #134 Del Skrevet 10. mars 2021 Dette var utrolig trist å se 😓 Jeg trodde ikke det var mulig med «falsk positiv» når streken var så tydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 10. mars 2021 #135 Del Skrevet 10. mars 2021 Hvor mange dpo er du nå? Nå skal ikke jeg gi falske forhåpninger, men er du helt sikker på at det ikke er en antydning til strek på den clearblue-testen? Jeg syns jeg kan se noe, men uansett veldig rart at den ikke er tydeligere.. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2021 #136 Del Skrevet 10. mars 2021 Å neei så utrolig kjedelig! 😪 Det er utrolig dårlig gjort av testen å lure sånn Kan det ha vært en kjemisk mon tro? Raskt positiv, og så raskt negativ igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 10. mars 2021 #137 Del Skrevet 10. mars 2021 Ingen av testene jeg har vært annet enn blenda. Jeg er lei meg fordi vi ikke får det til og lei meg fordi jeg gir falske forhåpninger til samboer. Psyken min tåler ikke dette og jeg har bestemt at vi ikke lengre kommer til å fortsette å prøve. Jeg tror ikke det er meningen at vi skal få det til. Føler meg heller ikke tatt alvorlig av gyn, som fortsatt ikke svarer meg på mine henvendelser. Det føles ut som at vi ikke har brukt nok penger hos klinikken enda til at de orker å gjøre en innsats for oss. Det blir ingen flere oppdateringer fra meg og dagboken blir avsluttet fra nå. Lykke til dere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2021 #138 Del Skrevet 10. mars 2021 Uff føler med deg Vet hvor fælt det er når det ikke går. De to forrige gangene jeg var prøver satt ikke spiren før i måned 13 og 14. Det er dessverre veldig vanlig at det må bikke året... uten at det er noe galt. Håper du ikke blir helt borte likevel, selv om det føles slik nå Kanskje dere bare må ha litt prøvepause, og får en ny giv senere... Syns uansett du må få en ny gynekolog som du føler kjemi med og som tar deg på alvor. Penger skal ikke ha noe å si (jeg har fått mye hjelp, men betalt veldig lite). Tenker på deg og ønsker deg lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 10. mars 2021 #139 Del Skrevet 10. mars 2021 Veldig leit at du føler det sånn.❤️ Men jeg håper du ikke gir deg helt. Dette er den aller verste dagen gjennom en syklus, så det er den letteste dagen å gi opp på, men i morgen er en ny dag og forhåpentligvis kommer det ny giv med nye dager. Og jeg håper du ikke logger helt av denne dagboken fordi disse folka her inne vet akkurat hvordan du har det og står ovenfor akkurat de samme tankene, bekymringene og lengselen. Og det hjelper å lufte tanker med andre som forstår. Det er lov til å gi opp litt, det er lov til å være lei seg og sint - men jeg håper du klarer å se litt forbi akkurat disse dagene her. Gi deg selv litt fri, unn deg noe du ikke pleier og logg av, i hvertfall for en liten stund. Og som @Amatarielsier, det er veldig vanlig å bruke ett år før den sitter, uten at det er noe galt. Sender deg en klem og håper vi snakkes snart ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1_Ava_1 Skrevet 8. april 2021 #140 Del Skrevet 8. april 2021 10. mars var sist jeg var innom dagboka mi. Får fortsatt vondt inni meg når jeg ser innleggene mine og fortvilelsen som ligger bak. Likevel ville jeg komme innom for å gi et lite livstegn til dere supre følgere som har vært så støttende💕 jeg har dessverre ikke vært inne og lest noen av deres dagbøker enda, men det skal jeg! Mye har skjedd siden sist, og jeg har vært innom et underforum som anonymbruker, jeg har iallfall lagt ut et innlegg som anonym der @Amatarielhar svart meg🥰 Knekken var stor den 10. mars og etter noen dager frem og tilbake kontaktet jeg gyn for å høre om hun trodde vi hadde sjans på å greie det på egen hånd med Letrozol og Ovitrelle, siden jeg nå hadde forsøkt denne kombinasjonen to ganger uten hell. Suksesshistoriene jeg leste på nettet viste også at de fleste greide det på forsøk en eller to. Gyn kunne selvfølgelig ikke gi meg et svar og nevnte IVF. Jeg gikk enda mer i kjelleren, og begynte å kjenne på en skam om at kroppen min ikke greide det den faktisk var ment til å gjøre. Jeg valgte likevel å ta en runde til med Letrozol, den hadde jeg uansett så få bivirkninger av etter flere runder, så det spilte liten rolle for meg. Gyn valgte å skrive ut Ovitrelle til meg slik at jeg eventuelt kunne administrere hjemme dersom jeg valgte å prøve komboen en gang til. Dette var visst ikke vanlig, men jeg er spesialsykepleier med mange år på baken allerede. I tillegg var de to siste syklusene med nevnte kombo helt etter boka, spesielt den siste der hvor jeg fikk positiv EL-test samme dag som UL. Det er verd å nevne at første runde med Ovitrelle var uten positiv EL-test selv om follikklene var rundt 20 mm, så gyn sa det var sannsynlig at mine trengte å vokse mer for å være optimale. Etter mange samtaler med samboer ble vi enige om å sette oss opp til et privat IVF-forsøk før sommeren, og det føltes godt og endelig ha en plan. Jeg trengte bare litt tid til å fordøye at vi faktisk trengte mer hjelp. Jeg ringte gyn og planen for IVF skulle legges. Jeg bestemte meg likevel for å hente ut Ovitrelle-sprøyta, og på cd 15 fikk jeg positiv strimmel og fast smilefjes på CB EL-test. Sprøyta ble satt, og de vante bivirkningene kom som perler på en snor også denne gangen😩 I forkant hadde jeg lest meg opp på nett, og kjøpte inn både Solvipect slimløsende hostesaft og Concieve plus. Begge deler ble flittig brukt fram til EL, og jeg brekker meg fortsatt når jeg ser flaska med hostesaft🤢 sykt å tenke på at jeg greide å drikke en og en halv slik flaske i løpet av den aktuelle uka!!😵 Uansett, dagene gikk og som vanlig ingen symptomer. Jeg fikk andre ting å tenke på som ga meg mer energi og først 8 dpo - altså 9 dager etter sprøyta begynte jeg å tenke på at jeg kanskje skulle teste. Det gjorde jeg, og har testet hver dag - flere ganger om dagen siden da. Jeg legger ved testrekka mi som starter på 8 dpo øverst, deretter morgen og ettermiddag 9 dpo, så tok jeg to tester på kvelden 9 dpo (de som ligger helt samlet). Videre følger 10 dpo morgen, formiddag (der hadde jeg holdt meg fra å drikke siden kvelden i forveien, og hadde ikke tissa siden kl 0630, formiddagstesten ble tatt ca kl 12), kveld 10 dpo, morgen og ettermiddag 11 dpo og til sist i dag, morgen 12 dpo ligger nederst i testrekka. I tillegg tok jeg i går en CB vanlig test som jeg synes ser ganske så positiv ut. Jeg har vært livredd for at testene har inneholdt rester av Ovitrelle, men jeg kan ikke forstå at de da blir såpass mye sterkere? Jeg synes også det er rart at CB skulle slått ut såpass positivt på 11 dpo hvis det fortsatt var Ovitrelle, og de første strimmeltestene jeg tok var relativt svake🤔 likevel, jeg finner ikke roen og er livredd for å bli slått i bakken nok en gang. Samboer vet fortsatt ingenting, og jeg har enda ikke tatt en digitaltest. Jeg vet jo ikke om stigningen er bra nok, jeg tester heller ikke med tidligtester, så jeg føler det tar lengre tid å se stigning😲 Jeg har kjent på ømme pupper i tre dager nå, og i går ble jeg i dårlig form etter og ha spist middag. Jeg blir også svimmel hvis jeg reiser meg for fort, og hadde to runder i går hvor jeg ble veldig rød og varm i ansiktet helt plutselig. I tillegg har jeg vært plaget med mye luft i magen siden sist lørdag, og hadde noen lette stikninger i livmorsområdet flere ganger i går. Dette ble langt ser jeg, men mye på hjertet☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå