Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Som forventet kun en svak skyggestrek jeg alltid får :(

Vet det fortsatt er tidlig, men mister alltid det størte håpet. Ny test i morgen tidlig (om 6 timer) da er jeg 10 dpo. 

Legger ved et bilde (tatt ca etter 10 min, glemte å ta bilde) 

20210131_234800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test igjen i dag 10 dpo :( I mars 2020 fikk jeg positiv Clearblue digital på 10 dpo... 

Legger ved et bilde av dagens test med enda en skyggestrek :(

20210201_055537.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlemorskimmer skrev (4 timer siden):

Å så kjedelig🙈 Kanskje det er for tidlig enda. 

Kan være det, men tror ikke på det før jeg ser 2 streker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1_Ava_1 skrev (7 minutter siden):

Ååå, jeg heiet sånn på deg denne pp!😔

Jeg også :) Håpet er jo ikke helt ute, men mest sannsynlig :(

Da blir det å forberede seg på pp14. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til de skyggestrekene 😞 Håper den blir sterkere og at det blir til babystrek🤞🏻 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo og negativ test :(

Så får begynne å se frem mot pp14. Venter mens på fredag, men den kan bli noen dager forsinket pga progesteronstøtte. 

Det værste akkurat nå er at flere av mine venninner er gravide og føler bare at de drar avgårde. Hadde vært så bra vis jeg kunne blitt gravid rett etter dem, men neida... I dag er jeg skikkelig i kjelleren. 

Blir jeg gravid neste måned er et nøyaktig 1 år siden sist jeg ble gravid. Gyn sa da at vi ses her igjen innen 1 år, men neida.. 

Neste syklus blir naturlig uten noen medisiner, gyn sier at det holder med annen hver måned. Vis det ikke går da heller skal jeg ta ultralyd hos gyn i pp15 og da skal jeg prøve å ta opp veien videre. Hva de tenker om ivf? Nå føler jeg at jeg aldri kommer til å bli gravid. 

Den siste måneden har jeg også kuttet ned på både koffein og alkohol og har gått ned 2 kg. Så får bare prøve å gå ned ytterligere 1-2 kg neste måned. 

Blir iallefall et glass vin eller 2 til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler med deg :troest: Så urettferdig! Men jeg skal håpe liiiitt til for deg. Veldig mange ser ikke noe strek på 11 dpo selv om de er gravide.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så vondt med negative tester😢 Spesielt etter man har forsøkt med støttemedisiner og håpet et større.. Jeg husker hvordan hjertet mitt sank hver mnd💔 Men ikke mist håpet! Selvom mange av mine venner «dro fra meg», er jeg brått med på søskenbølgen til de som fikk barn først😅 Og da får jo barna glede av hverandre likevel! Jeg trodde til slutt at jeg aldri kom til å bli gravid, men nå sitter jeg her med stor mage🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillowtalk skrev (6 timer siden):

Det er så vondt med negative tester😢 Spesielt etter man har forsøkt med støttemedisiner og håpet et større.. Jeg husker hvordan hjertet mitt sank hver mnd💔 Men ikke mist håpet! Selvom mange av mine venner «dro fra meg», er jeg brått med på søskenbølgen til de som fikk barn først😅 Og da får jo barna glede av hverandre likevel! Jeg trodde til slutt at jeg aldri kom til å bli gravid, men nå sitter jeg her med stor mage🥰 

Ja det er det. De fleste vennene mine er allerede gravide med nr 2 nå så blir en del bak. 

Hvor lenge prøvde du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1_Ava_1

Føler sånn med deg @Dame1989😔 de negative testene sender meg i kjellern like mye hver gang selv hvor forberedt på negativt svar jeg føler jeg er.. man øyner jo alltids et liiite håp uansett, og med støttemedisiner får man gjerne opp håpet enda litt mer, i alle fall gjør jeg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1_Ava_1 skrev (1 time siden):

Føler sånn med deg @Dame1989😔 de negative testene sender meg i kjellern like mye hver gang selv hvor forberedt på negativt svar jeg føler jeg er.. man øyner jo alltids et liiite håp uansett, og med støttemedisiner får man gjerne opp håpet enda litt mer, i alle fall gjør jeg det. 

Ja, hver måned er en berg og dalbane med følelser. 

Er ganske negativ, håpløs og lei meg nå, men vet jeg blir mer positiv igjen når ny syklus er igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (3 timer siden):

Ja det er det. De fleste vennene mine er allerede gravide med nr 2 nå så blir en del bak. 

Hvor lenge prøvde du? :)

Åja.. 😕

Jeg sluttet på prevensjon 2017, og tenkte «skjer det så skjer det». Etterhvert begynte jeg å bli urolig, da ingenting skjedde.. i 2018 begynte vi å time det litt etter app. I 2019 begynte vi med eggløsningstester og søkte hjelp. Jeg har endometriose, så vi regnet med at det var grunnen. Startet med IVF februar 2020. Fikk positiv test på insett nr 2 (fryseforsøk) i juni 2020🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillowtalk skrev (1 time siden):

Åja.. 😕

Jeg sluttet på prevensjon 2017, og tenkte «skjer det så skjer det». Etterhvert begynte jeg å bli urolig, da ingenting skjedde.. i 2018 begynte vi å time det litt etter app. I 2019 begynte vi med eggløsningstester og søkte hjelp. Jeg har endometriose, så vi regnet med at det var grunnen. Startet med IVF februar 2020. Fikk positiv test på insett nr 2 (fryseforsøk) i juni 2020🥰

Så fint det gikk bra tilslutt :)

Jeg prøver å forberede meg på ivf rundt sommeren :) Blir mest sannsynlig privat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (2 timer siden):

Så fint det gikk bra tilslutt :)

Jeg prøver å forberede meg på ivf rundt sommeren :) Blir mest sannsynlig privat :)

Ja, og det hadde jeg ikke trua på selv. Så håper andres «solskinnshistorier» kan være med å motivere☺️ Håper dere får det til før sommeren🤞🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...