Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹

Dame1989

Anbefalte innlegg

Wow, er jo en thriller å lese i dagbøkene om dagen! 😄 Herregud så spennende. Jeg også ser helt tydelig en sterkere strek på det siste bildet ❤️ Håper håper håper for deg (og meg) ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

89jenta skrev (52 minutter siden):

krysser fingrene for sterkere stek i morgen 😄

Takk 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms.Sommerfugl skrev (33 minutter siden):

Wow, er jo en thriller å lese i dagbøkene om dagen! 😄 Herregud så spennende. Jeg også ser helt tydelig en sterkere strek på det siste bildet ❤️ Håper håper håper for deg (og meg) ❤️ 

Ja, mye positivt som har skjedd i dagbøkene de siste dagene. Nå håper jeg det smitter over på meg og deg :) Kjenner en del murring nå og det pleier jeg ikke å ha :)

Endret av Dame1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt svak strek på testen i kveld. Det blir sååå spennende i morgen tidlig. Orker ikke enda et nederlag :(

20210510_235205.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt spent her nå..! Klarer liksom ikke tro at det var ovitrellerester igjen på kveldsurin i går hele 11 dager etter injisering. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo  PP 16

Thrilleren er fortsatt ikke avgjort.

I dag ser jeg en svak strek, sterkere enn den var i går morges. Streken er svakere enn den var utover dagen i går. Testen ble tatt på ikke så konsentrert urin, men kan også være vel kjent skyggestrek. Vis jeg får sterkere test utover dagen må jeg vel være gravid? Og ikke Ovitrellerester? 

20210511_072905.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du må da vel være gravid!!? hurra.gif.cab4d08170dc46b96341c0d1f0088d16.gif

Har du noen gang sett en sånn her strek før så mange dager etter ovitrelle? Og den er sterkere enn i går morges! At den er svakere enn utover dagen i går har ikke noe å si (det var min også) fordi urinkonsentrasjonen er annerledes utover dagen.

Whiiiii - jeg kan ikke skjønne annet enn at dette har gått!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt strek jo 😃🥳🥳 jeg tenker også som Amatariel at du må jo være gravid😁 dette kan jo ikke være ovitrelle strek for den ble jo så og si blenda på morgenen igår, og idag er den jo ikke blenda, men en fin svak strek🤩 johooo🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Ja du må da vel være gravid!!? hurra.gif.cab4d08170dc46b96341c0d1f0088d16.gif

Har du noen gang sett en sånn her strek før så mange dager etter ovitrelle? Og den er sterkere enn i går morges! At den er svakere enn utover dagen i går har ikke noe å si (det var min også) fordi urinkonsentrasjonen er annerledes utover dagen.

Whiiiii - jeg kan ikke skjønne annet enn at dette har gått!

Har hatt skyggestrek mange ganger, men ikke så sterk streken var utover dagen i går. Men har tidligere fått tester folk her har trodd vært positive for deretter å få blenda tester dagen etterpå. Så tør ikke helt håpe før jeg ser det sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

Fortsatt strek jo 😃🥳🥳 jeg tenker også som Amatariel at du må jo være gravid😁 dette kan jo ikke være ovitrelle strek for den ble jo så og si blenda på morgenen igår, og idag er den jo ikke blenda, men en fin svak strek🤩 johooo🤗

Jeg håper det, men tør ikke tro det enda :) Må nok se det med en digital for å tro på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ny test er tatt. Burde den ikke være sterkere vis jeg er gravid. Er kun 10 dpo, men føler den ikke er sterk eller rosa nok. Men hva ellers kan det være. Når burde jeg prøve meg på en digital? 🤞🤞🤞😀😀

20210511_113435.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro at det hadde blitt en sånn strek- til og med synlig på kamera - hele 12 dager etter ovitrelle hvis du ikke hadde vært gravid altså!! Du kan jo gå tilbake på mine tester å se, se testrekken i den andre tråden). 10 dpo er jo nesten usynlig hos meg. De ER så svake så tidlig.

Ååå jeg har troen på at dette blir sterkere og sterkere hyper.gif.8850868d9b2016975c8bdd571c618894.gif Ville tatt en digital enten i kveld på konsentrert urin, eller holdt ut til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Nekter å tro at det hadde blitt en sånn strek- til og med synlig på kamera - hele 12 dager etter ovitrelle hvis du ikke hadde vært gravid altså!! Du kan jo gå tilbake på mine tester å se, se testrekken i den andre tråden). 10 dpo er jo nesten usynlig hos meg. De ER så svake så tidlig.

Ååå jeg har troen på at dette blir sterkere og sterkere hyper.gif.8850868d9b2016975c8bdd571c618894.gif Ville tatt en digital enten i kveld på konsentrert urin, eller holdt ut til i morgen.

Mhm, lett å glemme at det fortsatt er veldig tidlig :) Får se hvor lenge jeg klarer å holde ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo  PP16

Nå har jeg vært å hatt sprøyteopplæring til ivf. For vis jeg får mensen nå blir det oppstart ivf i helgen. Sykepleier fortalte meg at Ovitrelle kan henge igjen opptil 14 dager. Det er 12 dager siden Ovitrelle nå og jeg fikk disse testene nå i ettermiddag. Jeg har nesten ikke drukket noe så urinkonsentrasjonen er sterk.

Er det for godt til å være sant!!!!😀😀😀😀😀

20210511_143359.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda!! Du er gravid! happy2.gif.8b36609079a1c6fb188af933d215b17b.gif
Jeg nekter plent å tro at dette er ovitrellerester altså! Du ville vel aldri fått en positiv digital 12 dager etter noen av de tidligere syklusene? Da har jo testen vært blenda.

Whoooooo - dette er magisk!! Tenk - på samme dag som sprøyteopplæring til IVF! Den opplæringen kan du bare glemme med det samme 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiooi! Hurraaa🎉🤩 det kan jo virkelig ikke være ovitrellen nå nei, og du hadde jo så å si helt blenda på 9 dpo på morgenen så dette er økning ja👏🏻👏🏻 Og på sprøyte opplæring på dagen 😅 dette er ment til å være at du skal slippe den ivfen 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Amatariel skrev (52 minutter siden):

Jadda!! Du er gravid! happy2.gif.8b36609079a1c6fb188af933d215b17b.gif
Jeg nekter plent å tro at dette er ovitrellerester altså! Du ville vel aldri fått en positiv digital 12 dager etter noen av de tidligere syklusene? Da har jo testen vært blenda.

Whoooooo - dette er magisk!! Tenk - på samme dag som sprøyteopplæring til IVF! Den opplæringen kan du bare glemme med det samme 😁

Det er helt utrolig 😀 Jeg tror ikke helt på det enda :) Nå kommer jo også bekymringene. Er det vanlig å ha stikkende ubehag rundt høyre eggstokk? :)

Nå må bare spiren sitte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (38 minutter siden):

Oiiooi! Hurraaa🎉🤩 det kan jo virkelig ikke være ovitrellen nå nei, og du hadde jo så å si helt blenda på 9 dpo på morgenen så dette er økning ja👏🏻👏🏻 Og på sprøyte opplæring på dagen 😅 dette er ment til å være at du skal slippe den ivfen 🥰 

Jaaaa 😀😀 Tror ikke helt på det enda, men nå er jeg faktisk gravid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo  PP 16

Fortetter å teste til jeg ser at testene er sterkere.

Dagnes morgentest er kanskje litt sterkere enn gårsdsgens morgentest. Jeg har svakest tester på morningen. Bilde er fra gårsdagens formiddagstest øverst og dagens morgentest nederst. Jeg bekymrer jeg litt for at testen ikke er enda sterkere (men vet jo at hcg dobles annen hver dag) :)

20210512_054652.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at streken enda er der - whooooo! SÅ glad for dette altså!! :klemmer: Min ble ikke ordentlig sterk/synlig før 13 dpo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...