Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹

Dame1989

Anbefalte innlegg

5 dpo  PP 16

Tenkte å starte å teste på lørdag 7 dpo. Pleier å ha litt svake tester etter Ovitrelle så greit å teste den ut :)

Noe svak murring på nedre høyre side i går. Stoler ikke på noen symptomer da jeg bruker Crinone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt litt lett småkrampe nedre høyre side. Tror jeg har hatt det tidligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt spennende at vi er så likt i løypa! 😄

Håper det har gått bra for oss ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms.Sommerfugl skrev (11 timer siden):

Så sykt spennende at vi er så likt i løypa! 😄

Håper det har gått bra for oss ❤️ 

Ja nå får vi krysse fingrene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo  PP 16

7 dpo og 9 dager siden Ovitrelle. Fortsatt en svak strek som er synelig på kamera. Blir spennende de neste dagene og håper jeg kan følge trenden til flere av de andre damene her inne i dag :)

20210508_113054.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå må du bare komme etter..!! 
Jeg tror nesten ikke noen av mine tester ble 100% blenda. Regnet egentlig 9 dpo å være det, men jeg syns samtidig jeg så den svakeste skyggen der. Og igjen i går så var jo skyggen der, som ble en sterkere test på bedre urin ♥

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo   PP 16

8 dpo og 10 dager etter Ovitrelle. Jeg ser fortsatt en svak strek så blir spennende å se de neste dagene :) Den nederste testen er fra i dag. 

20210509_053543.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende det blir for deg de neste dagene ja! Håper streken blir sterkere i tiden fremover altså🤞🏻😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (4 timer siden):

Oi, så spennende det blir for deg de neste dagene ja! Håper streken blir sterkere i tiden fremover altså🤞🏻😍

Jaa 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Blir alt for spennende de neste dagene daane.gif.50ad533c42b2fe257b0ebc6ddc79a9bc.gif

Jaa 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey hva tror dere. 

Sov nesten ikke noe i natt så la meg igjen etter testen kl 05.30. Sov lenge og har ikke gått på wc de siste 7 timene. Har heller ikke drukket noe :)

Er den nederste testen litt sterkere? Kan jo være rester fra Ovitrelle som jeg satt for 10 dager siden, 8 dpo i dag.

20210509_132749.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så nervepirrende at du er akkurat der jeg var på fredag. Jeg har nesten ikke kommet meg etter det. Jeg stirret på testene halve dagen. Èn ting lærte jeg og det var at urinkonsentrasjonen er viktig. Det har veldig mye å si, derfor er det vanskelig å konkludere noe så tidlig. Jeg fant bl.a ut at testen min 7 dpo var sterkere enn den 6 dpo, mens på 8 igjen var den blank, så dette var ovitrelle. Men hadde tydeligvis drukket mindre på den på 7. Og på 10 var den litt svakere på morgenen enn den på 9, men ikke den på ettermiddagen på 9 - den var litt sterkere igjen 🤣 ja dette er altså til å bli heeelt koko av!

Så du må nesten fortsette og teste fremover, og jeg anbefaler å ha så lik urinkonsentrasjon som mulig. Jeg for min del drakk så lite som overhodet mulig og gikk lite på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende dager fremover her😊 

vanskelig å si om den er sterkere🧐 synes de er helt like i styrken, den øverste er fra 8 dpo og den nå er samme dagen? Eller? Hvor lenge er det mellom de to? Skulle jo tro den hvertfall skulle begynt å bli svakere eller helt blenda snart. Noen som tester ut ovitrelle får jo aldri helt blenda tester 😃 så er masse håp og 8 dpo er jo tidlig! Endten så er den bittelitt sterkere imorgen eller så er den helt blenda/nesten usyndlig imorgen. Og da kan den jo fortsatt øke i styrke 10 dpo igjen også hvis du er gravid😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 minutter siden):

Åh så nervepirrende at du er akkurat der jeg var på fredag. Jeg har nesten ikke kommet meg etter det. Jeg stirret på testene halve dagen. Èn ting lærte jeg og det var at urinkonsentrasjonen er viktig. Det har veldig mye å si, derfor er det vanskelig å konkludere noe så tidlig. Jeg fant bl.a ut at testen min 7 dpo var sterkere enn den 6 dpo, mens på 8 igjen var den blank, så dette var ovitrelle. Men hadde tydeligvis drukket mindre på den på 7. Og på 10 var den litt svakere på morgenen enn den på 9, men ikke den på ettermiddagen på 9 - den var litt sterkere igjen 🤣 ja dette er altså til å bli heeelt koko av!

Så du må nesten fortsette og teste fremover, og jeg anbefaler å ha så lik urinkonsentrasjon som mulig. Jeg for min del drakk så lite som overhodet mulig og gikk lite på do.

Ja, man vet jo som regel svaret selv selv om man legger det ut 🙈 Men er så nervepinnende :)

Ja det er sant :) Tar nok en test i kveld for å se. Men det er i morgen det blir spennende, for da bør det ikke være så mye Ovitrelle igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (5 minutter siden):

Spennende dager fremover her😊 

vanskelig å si om den er sterkere🧐 synes de er helt like i styrken, den øverste er fra 8 dpo og den nå er samme dagen? Eller? Hvor lenge er det mellom de to? Skulle jo tro den hvertfall skulle begynt å bli svakere eller helt blenda snart. Noen som tester ut ovitrelle får jo aldri helt blenda tester 😃 så er masse håp og 8 dpo er jo tidlig! Endten så er den bittelitt sterkere imorgen eller så er den helt blenda/nesten usyndlig imorgen. Og da kan den jo fortsatt øke i styrke 10 dpo igjen også hvis du er gravid😃

Jeg vet 🙈 Er jo umulig å si om det er noe eller ikke for er for tidlig. Man er bare så utolmodig 😀 

Den øverste er fra 8 dpo kl 05.30 og den nederste fra 8 dpo kl 13.15 :) Er 7-8 timer mellom de :)

Blir spennende å se i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dame1989 skrev (Akkurat nå):

Jeg vet 🙈 Er jo umulig å si om det er noe eller ikke for er for tidlig. Man er bare så utolmodig 😀 

Den øverste er fra 8 dpo kl 05.30 og den nederste fra 8 dpo kl 13.15 :) Er 7-8 timer mellom de :)

Blir spennende å se i morgen :)

Ja, skjønner deg så godt🙈 jeg har ikke tatt ovitrelle før for uten uttak før ivf. Men jeg som ikke tester ut noe når vi har vært prøverer naturlig tester jo ifra 7 dpo også da,  så skjønner godt utålmodigheten din. Alt man vil er å se en positiv test som i ditt tilfelle skal bli stereke hvis ovitrellen fortsatt sitter. 

skulle jo tro at den snart blir svakere om det er ovitrellen da, men er vel som Amatariel sier at det handler om urin konsenteasjon når man tester ut ovitrelle også. Men imorgen er det jo 11 dager siden du satte den og da skal den jo bli negativ egentlig. 

krysser fingrene for deg🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (6 minutter siden):

Ja, skjønner deg så godt🙈 jeg har ikke tatt ovitrelle før for uten uttak før ivf. Men jeg som ikke tester ut noe når vi har vært prøverer naturlig tester jo ifra 7 dpo også da,  så skjønner godt utålmodigheten din. Alt man vil er å se en positiv test som i ditt tilfelle skal bli stereke hvis ovitrellen fortsatt sitter. 

skulle jo tro at den snart blir svakere om det er ovitrellen da, men er vel som Amatariel sier at det handler om urin konsenteasjon når man tester ut ovitrelle også. Men imorgen er det jo 11 dager siden du satte den og da skal den jo bli negativ egentlig. 

krysser fingrene for deg🤞🏻😊

Nå avhenger alt på denne syklusen vis ikke blir det oppstart ivf når jeg får mensen 😬

Ser at jeg fikk svake streker helt til 9 dpo forrige gang jeg satt Ovitrelle så får bare være tolmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (39 minutter siden):

Vis det er lik strek på testen i morgen, ville dere svidd av en digital? :)

Hvis du har opplevd ovitrelle rester på 9 dpo tidligere så hadde jeg ville ventet til 10 dpo for å være sikker. Men hadde lett svidd av en digital imorgen om den øker i styrke til imorgen 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...