Amatariel Skrevet 25. april 2021 #201 Del Skrevet 25. april 2021 Dame1989 skrev (5 timer siden): tartet el testingen litt tidlig siden jeg ikke har tatt dobbel dose Letrozol før. Det er lurt. Jeg fikk rekordtidlig EL første gang jeg tok dobbel dose letrozol, så man vet virkelig aldri. Håper streken blir sterkere i løpet av de kommende dagene 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 25. april 2021 Forfatter #202 Del Skrevet 25. april 2021 Amatariel skrev (41 minutter siden): Det er lurt. Jeg fikk rekordtidlig EL første gang jeg tok dobbel dose letrozol, så man vet virkelig aldri. Håper streken blir sterkere i løpet av de kommende dagene 🤞 Ja Hvordan ligger dine el tester an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. april 2021 #203 Del Skrevet 25. april 2021 Dame1989 skrev (33 minutter siden): Ja Hvordan ligger dine el tester an? Jeg begynte i dag jeg og, og min test ser helt lik ut som din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 26. april 2021 Forfatter #204 Del Skrevet 26. april 2021 Amatariel skrev (18 timer siden): Jeg begynte i dag jeg og, og min test ser helt lik ut som din. Får satse på positiv el test i løpet av noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 27. april 2021 Forfatter #205 Del Skrevet 27. april 2021 CD 10 PP16 Ingen tegn til at el nærmer seg, men er fortsatt veldig tidlig. Jeg er veldig spent på gyn kontroll om 2 dager. Håper jo selvfølgelig på et stort egg, men de 2 siste syklusene har jeg fått el sent. Er også veldig spent på om gyn godkjenner ivf oppstart neste måned, har en dårlig følelse at det plutselig skal dukke opp noe slik at det blir utsatt til høsten. I disse dager tenker jeg mye på hvorfor jeg ble raskt gravid (pp2, endte i BO) og hvorfor det tar så lang tid nå. Kan ikke bare være uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. april 2021 #206 Del Skrevet 27. april 2021 Skjønner du har de tankene, gjett om jeg har tenkt det selv. Skikkelig irriterende å bli gravid så tidlig som pp2 (var jo i lykkerus over at det gikk så fort) og så ble det fratatt ☹️ Og så går måååned etter måååned uten at noe skjer. Er det mulig! Men til slutt MÅ det bare gå. Er veldig spent på kontrollen din ja - håper virkelig det ligger et egg klart der 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 27. april 2021 Forfatter #207 Del Skrevet 27. april 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Skjønner du har de tankene, gjett om jeg har tenkt det selv. Skikkelig irriterende å bli gravid så tidlig som pp2 (var jo i lykkerus over at det gikk så fort) og så ble det fratatt ☹️ Og så går måååned etter måååned uten at noe skjer. Er det mulig! Men til slutt MÅ det bare gå. Er veldig spent på kontrollen din ja - håper virkelig det ligger et egg klart der 🤞 Er den tanken man prøver å ha, at det må gå til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 28. april 2021 Forfatter #208 Del Skrevet 28. april 2021 CD 11 PP 16 Fikk blinkende smiley på Clearblue digital advanced el test i dag. Den har variert fra å blinke i 1 dag til 6 dager ++ før den går over til fast smilefjes. Får starte med å legge inn aksjer i kveld for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 29. april 2021 Forfatter #209 Del Skrevet 29. april 2021 CD 12 PP 16 I går kveld kjente jeg en del murringer og småkramper. Fikk også el slim utover kvelden. I dag er el testen fortsatt negativ, men ultralyd viste 1 stort egg på 18mm (det er nesten rekord). Blir å sette Ovitrelle i kveld og starte med Crinone på søndag. Aksjer ble lagt inn i går og har planer om i kveld, fredag og lørdag Er lettet for at jeg får 1 siste forsøk. Blir jeg ikke gravid denne runden, blir det ivf neste syklus pp 17. Gyn sa at det var greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 29. april 2021 #210 Del Skrevet 29. april 2021 Spennende dager nå, håper at d3t går veien denne gangen 🤞😊 Men er jo og fint å vite at det blir ivf neste PP hvis det ikke går nå. Håper det er din tur nå snart ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. april 2021 #211 Del Skrevet 29. april 2021 Whoo så herlig at det lå et stort og fint egg der Blir bra med ovitrelle, crinone, og alt mulig i helgen. Kan jeg bare spørre om gyn. har sagt noe spesielt om progesteronbehandlingen? Jeg spurte nemlig om å få det for noen sykluser tilbake siden, og han sa nei til meg da. Men har jo hørt om flere som får det, så syns det var rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 29. april 2021 Forfatter #212 Del Skrevet 29. april 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Whoo så herlig at det lå et stort og fint egg der Blir bra med ovitrelle, crinone, og alt mulig i helgen. Kan jeg bare spørre om gyn. har sagt noe spesielt om progesteronbehandlingen? Jeg spurte nemlig om å få det for noen sykluser tilbake siden, og han sa nei til meg da. Men har jo hørt om flere som får det, så syns det var rart. Jeg har aldri målt progesteron (tror jeg, kun tatt blodprøver på cd 2-3) og har aldri spontanabortert. Jeg får Letrozol, Ovitrelle og Crinone for å optimalisere sjansene sier gyn. Er noe herk å ta, men forhåpentligvis verdt det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 29. april 2021 Forfatter #213 Del Skrevet 29. april 2021 Atticmess skrev (2 timer siden): Spennende dager nå, håper at d3t går veien denne gangen 🤞😊 Men er jo og fint å vite at det blir ivf neste PP hvis det ikke går nå. Håper det er din tur nå snart ❤ Ja, jeg håper skikkelig for denne syklusen nå. Gyn var veldig fornøyd med både egget, slimhinnen og 6 kg vektnedgang i år så hun var optimistisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. april 2021 #214 Del Skrevet 29. april 2021 Dame1989 skrev (11 minutter siden): Jeg har aldri målt progesteron (tror jeg, kun tatt blodprøver på cd 2-3) og har aldri spontanabortert. Jeg får Letrozol, Ovitrelle og Crinone for å optimalisere sjansene sier gyn. Er noe herk å ta, men forhåpentligvis verdt det til slutt Takk for svar. Må nesten bare tro at gynekologene vet hva de driver med, og at de svarer pasienter ut fra individuelle behov. Men jeg stusset likevel på svaret jeg fikk. Jeg har opplevd aborter før, og vil virkelig gjøre alt jeg kan for å optimalisere forholdene. Jeg tar metformin, letrozol og ovitrelle, og spurte da etter progesteron i lutealfasen. Men han sa da at det ikke er noe dokumentert effekt på at dette hjelper, så anbefalte det ikke. Men hvis jeg får positiv test, da skal jeg få det ut ut sv.uke 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 29. april 2021 Forfatter #215 Del Skrevet 29. april 2021 Amatariel skrev (2 timer siden): Takk for svar. Må nesten bare tro at gynekologene vet hva de driver med, og at de svarer pasienter ut fra individuelle behov. Men jeg stusset likevel på svaret jeg fikk. Jeg har opplevd aborter før, og vil virkelig gjøre alt jeg kan for å optimalisere forholdene. Jeg tar metformin, letrozol og ovitrelle, og spurte da etter progesteron i lutealfasen. Men han sa da at det ikke er noe dokumentert effekt på at dette hjelper, så anbefalte det ikke. Men hvis jeg får positiv test, da skal jeg få det ut ut sv.uke 10. Tror det er litt forskjell på gynekologer ja. Jeg har nevnt Metformin, men det sa de at de har sluttet med fordi de ikke tror at det virker og dermed bare gir bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. april 2021 #216 Del Skrevet 29. april 2021 Dame1989 skrev (2 timer siden): Tror det er litt forskjell på gynekologer ja. Jeg har nevnt Metformin, men det sa de at de har sluttet med fordi de ikke tror at det virker og dermed bare gir bivirkninger. Ja det må jo være individuelt fra person til person, jeg kan ikke forstå annet. Metformin f.eks, det er jo mine hormoner helt avhengig av! Har ikke syklus uten dem, og har null bivirkninger 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #217 Del Skrevet 2. mai 2021 1 dpo CD 15 PP 16 Da var jeg over i dpo dagene igjen. Jobben er gjort og nå er det bare å vente Tok Ovitrelle torsdag kveld så da beregner jeg el til i går. Aksjer lagt inn onsdag, torsdag, fredag og lørdag Startet på Crinone i dag. Jeg prøver å være positiv denne syklusen. Ultralyd viste et stort fint egg. Slimhinnen var veldig fin. Gyn var fornøyd med vektnedgang. Ovitrelle satt og aksjer lagt inn. Når man prøver å være positiv fordi man ønsker noe så sterkt, så er også fallhøyden så stor vis det ikke går. Rart at jeg da skal igang med ivf om ca 14 dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. mai 2021 #218 Del Skrevet 2. mai 2021 Ja nå må vi satse på at denne oppskriften går! Jeg håper såå mye for deg!! Hadde vært så deilig å akkurat slippe unna IVF 🤞 syns virkelig du fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 2. mai 2021 Forfatter #219 Del Skrevet 2. mai 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Ja nå må vi satse på at denne oppskriften går! Jeg håper såå mye for deg!! Hadde vært så deilig å akkurat slippe unna IVF 🤞 syns virkelig du fortjener det Ja, jeg har egentlig skikkelig trua 😀🤞 Takk Får satse på at den sitter for oss begge nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #220 Del Skrevet 4. mai 2021 3 dpo PP 16 Tiden går sakte. Tenker mye på om jeg er gravid eller ikke. Om ca 1 uke får jeg svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå