Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

SuzsuZ skrev (2 minutter siden):

13 DPO fortsatt spotting, litt uggen, muligens skygge eller svaaaak pos test om jeg legger godvilja til (ser vel strek fordi jeg vil)😅 

IKM er i morgen og jeg vet ærlig ikke. Jeg bruker å spotte 1-2 dager før mens men aldri så uggen i flere dager.

13 DPO så burde det jo vært tydelig strek for de fleste. Så er vel lite håp igjen denne pp. Får nå se om Tanta kommer i morgen.

Lykke til dere andre i DPO land 💕🤞

 

Krysser fingrene for deg! 🤞Håper spottingen holder seg unne både hos deg og meg i dag. 🧡 Håper tanta holder seg unna!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Lykkefrø said:

Krysser fingrene for deg! 🤞Håper spottingen holder seg unne både hos deg og meg i dag. 🧡 Håper tanta holder seg unna!! 

Takk i like måte! 💕🤞 Når tester du 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10dpo,negativ 😶 I dag morges kjente jeg at jeg nesten ble irritert 😆 Litt sånn "aaah, hvis jeg IKKE er gravid, så bare la meg få mensen da!". IKM er først mandag/tirsdag, så alt håp er ikke ute. Mange tester ikke positivt før 14-15 dpo liksom. Men nå har jeg mine tvil. 

Jeg har jo helt siden EL visst at sjansene har vært litt dårlige denne pp-en uansett, så jeg burde jo ikke være overrasket hvis det ikke går denne gangen. Men greier ikke å slippe den bittelille sjansen og det ørlille håpet før jeg faktisk får mensen. 

Endret av font
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo på meg idag!! spent på hva testene vil si om en ukes tid, men har ikke helt troa idag🙈 merkelig hvordan det bytter på annenhver dag med masse selvtillit og tro på at det har gått, til at det neste dag er helt bekmørke tanker om at det aldri vil skje. krysser fingrene og prøver å være tålmodig🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dpo, tiden går så aaaaaalt for tregt! Er motiverende å givende å følge med på dere i ventetiden, spesielt i de tilfeller noen får positiv test 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Flipprisl638491357 said:

2 dpo, tiden går så aaaaaalt for tregt! Er motiverende å givende å følge med på dere i ventetiden, spesielt i de tilfeller noen får positiv test 😄

Hehe ja vi mangler noen positive!😅 lykke til i dpo land 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i morgen, negativ test, fortsatt småuggen, litt spotting og ingen mensen. Heksa kommer vel i morgen eller søndag hu 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Misko said:

Nå tok jeg en test.. 8 DPO. Bare en strek. For tidlig enda kanskje? Vært kvalm to dager og vondt i puppene. 

982493DA-9B30-46A8-A48B-E6609CBB393B.jpeg

Fortsatt veldig tidlig da ☺️ babystøv sendes 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (23 minutter siden):

Fortsatt veldig tidlig da ☺️ babystøv sendes 💕

Ja er jo enda det, tusen takk💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, 14 DPO og veldig svak positiv test. Ikke noe å se til tanta enda. Småuggen fortsatt. Så svake linjer at jeg ikke er så optimistisk lengre men vi får se 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11dpo, fremdeles negativ. Nå forventer jeg mensen tidlig neste uke. Har gitt meg selv testeforbud til tirsdag (hvis ikke tr dukker opp til da) 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

IKM i dag, 14 DPO og veldig svak positiv test. Ikke noe å se til tanta enda. Småuggen fortsatt. Så svake linjer at jeg ikke er så optimistisk lengre men vi får se 🤞

Krysser fingrene for deg 🤞 12 DPO her. På besøk hos svigers for helgen og glemt å ta med meg tester. Brun spotting, så forventer nok mensen snart altså.. 

Anonymkode: 9e5d4...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Krysser fingrene for deg 🤞 12 DPO her. På besøk hos svigers for helgen og glemt å ta med meg tester. Brun spotting, så forventer nok mensen snart altså.. 

Anonymkode: 9e5d4...83c

Takk! Den er positiv men fortsatt svak så får håpe på stigning. Jeg har hatt spotting i flere dager også men ingen tante i dag. Begynte som rosaish så over til brun. Oh du må være en tålmodig sjel å fra avgårde uten tester. Sender babystøv! 💕🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, font said:

11dpo, fremdeles negativ. Nå forventer jeg mensen tidlig neste uke. Har gitt meg selv testeforbud til tirsdag (hvis ikke tr dukker opp til da) 😅

Jeg var også vereldig negativ da..det ble først ok svak svak positiv i går 13 DPO, så det er mulighet enda! 💕🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8DPO idag etter fjerde IUI,  har testet ut Ovitrelle og fikk idag kun en veeeeeldig svak strek på graviditetstest, så er nesten ikke noe medisin igjen - og i kveld har jeg hatt veldig ømme pupper, noe jeg ikke har noe særlig før mensen, men hadde sist PP da jeg hadde kjemisk graviditet 🤞🏼🤞🏼 Krysser alt jeg har for de neste dagene 😬🤓 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...