Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

SuzsuZ skrev (15 timer siden):

Målte HCG 16 DPO(kan være 1-2 dager mindre kanskje) og det var 34… så det virker jo utrolig lavt og stemmer med at jeg har fått bare svake tester i flere dager. Siden jeg fikk svak positiv på fredag/lørdag og testen er på 25 så burde det være høyere enn 34 2-3 dager etter. Skal måle på torsdag og se hvordan det ligger 3 dager etter 1 måling men har en dårlig følelse.

masse lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 dpo nå og ingen tegn til mens, men også helt blenda hvite tester.. så er vel bare forsinket mens! Kan den ikke komme så jeg får startet på nytt🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, lehangolta said:

16 dpo nå og ingen tegn til mens, men også helt blenda hvite tester.. så er vel bare forsinket mens! Kan den ikke komme så jeg får startet på nytt🤯

Jeg vill også sent positive tester så kan hende el var senere enn du tror? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bikket over til 4 dpo, og det går jo virkelig fremover🤩 Time hos gyn om en uke, full sjekk. Håååper å ha testet positivt før timen sånn at det blir bare celleprøve, men det er vel mye å håpe på. Prøver å ballansere mye hvile, arbeid, trening og aktiv 4åring. Håper så fryktelig det klaffer nå🤞❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Fame said:

12 DPo og negativ test igjen. Begynner å tenke at jeg kan se langt etter å noen gang få en positiv test 😄...

Æsj 🥲 12 dpo kan fortsatt være tidlig da, det er fortsatt litt tid denne pp 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (11 timer siden):

Endelig bikket over til 4 dpo, og det går jo virkelig fremover🤩 Time hos gyn om en uke, full sjekk. Håååper å ha testet positivt før timen sånn at det blir bare celleprøve, men det er vel mye å håpe på. Prøver å ballansere mye hvile, arbeid, trening og aktiv 4åring. Håper så fryktelig det klaffer nå🤞❤️

Håper tiden fremover mot testing går fort! :) Krysser fingrene sammen med deg! 🤞

Ble bare litt nysgjerrig nå og håper det er greit at jeg spør, men hva er det du håper å unngå hos gyn? Tenker du at noe som skjer under undersøkelsen kan skade sjansene for en spire? :) 

Anonymkode: 8cff8...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper tiden fremover mot testing går fort! :) Krysser fingrene sammen med deg! 🤞

Ble bare litt nysgjerrig nå og håper det er greit at jeg spør, men hva er det du håper å unngå hos gyn? Tenker du at noe som skjer under undersøkelsen kan skade sjansene for en spire? :) 

Anonymkode: 8cff8...cb2

Hm? Nei?😊 Timen er avtalt som et første ledd av to-tre timer hos denne gynekologen for å sjekke at alt er i orden. At jeg modner egg, har fullstendige eggløsninger, ta blodprøver osv. Har medfødt lavt stoffskifte, som i perioder har vært vanskeligregulert, og vi ble enig om at en liten sjekk kunne være greit. Tross at vi har en på 4,5 år, og kun har prøvd aktivt i 6 mnd, så har jeg på 12 år med min mann ikke brukt prevensjon. Og vi har ikke vært nøye de siste par-tre årene, i håp om at en lillebror eller lillesøster plutselig kommer og gjør familien vår komplett. Om spira sitter så utgår den utredningen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk av en venninne som fortalte at hun er gravid. Jeg begynner å bli en bitter gammel kjerring, kjenner jeg  :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 minutt siden):

Besøk av en venninne som fortalte at hun er gravid. Jeg begynner å bli en bitter gammel kjerring, kjenner jeg  :ler:

Det er du absolutt ikke! :troest: Ikke ha dårlig samvittighet for at du synes det var vondt å høre. Selvsagt gjør det vondt at andre får oppleve det du så veldig lengter etter. Helt naturlig at det stikker i hjerte, og at det gjør vondt. ❤️ Du er ingen bitter person av den grunn, du har bare et lengtende hjerte. Jeg håper det snart blir din tur! :klemmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (6 timer siden):

Besøk av en venninne som fortalte at hun er gravid. Jeg begynner å bli en bitter gammel kjerring, kjenner jeg  :ler:

Tror veldig mange her forstår deg godt! Her er plutselig veldig mange av mine venninner gravide, mens jeg holder på å innse at det gikk ikke denne prøveperioden heller 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Mammatilsukkertopp said:

Hvordan gikk det med deg @SuzsuZ? ❤️

Heldigvis god stigning på 3 dager fra 37 til 178 ❤️ Så håper det går bra, selv om jeg syns det var litt lavt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (3 timer siden):

Heldigvis god stigning på 3 dager fra 37 til 178 ❤️ Så håper det går bra, selv om jeg syns det var litt lavt

Wohoo!! Så bra😍 Blir det flere målinger den nærmeste tiden for å følge opp eller? Godt å høre, ble bekymra i dag når svaret lot vente på seg😅 nå må spirene klamre seg fast❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Mammatilsukkertopp said:

Wohoo!! Så bra😍 Blir det flere målinger den nærmeste tiden for å følge opp eller? Godt å høre, ble bekymra i dag når svaret lot vente på seg😅 nå må spirene klamre seg fast❤️

Ja jeg tror jeg skal ta en på mandag også 😅🤞 legen mente jeg skulle vente helt til mandag mer test nr 2, altså en uke. Men jeg tok den etter 3 dager. For det er det man gjør, tar andre test etter 2-3 dager. 

Så jeg stikker innom furst og betaler for en hcg test selv på mandag tenker jeg ☺️
hvis den er bra kan jeg slappe av mer! Har legetime først på onsdag. ❤️

Krysser fingre for at det har klaffet for deg denne pp 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

Ja jeg tror jeg skal ta en på mandag også 😅🤞 legen mente jeg skulle vente helt til mandag mer test nr 2, altså en uke. Men jeg tok den etter 3 dager. For det er det man gjør, tar andre test etter 2-3 dager. 

Så jeg stikker innom furst og betaler for en hcg test selv på mandag tenker jeg ☺️
hvis den er bra kan jeg slappe av mer! Har legetime først på onsdag. ❤️

Krysser fingre for at det har klaffet for deg denne pp 💕

Dette lover jo bra! 😍 Krysser alt jeg har for dere at dette har gått veien 🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dagene føyk avgårde, og plutselig var jeg 11dpo uten å ha tenkt for mye eller stresset med det. 100% sikker på at det ikke skulle gå denne runden, da det har vert mye stress på jobb og tunge løft.  Men må si jeg er rimelig fornøyd med resultatet, første strimmeltestet tok jeg igår, og resten idag. 

-jvSnapchat-1858321555.thumb.jpg.d0f8a72d33410ba9462306e3e0b729a5.jpg

Anonymkode: c26cd...6a9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo og rosa på papiret, så da er vel pp7 over også. Rimelig drittlei og klar for å gi opp hele greia. Føles leit, urettferdig og vondt å havne i den kategorien som skal slite med verdens mest naturlige ting. Blir en koselig lørdagskveld dette her :murvegg:

Anonymkode: a3463...7a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

14 dpo og rosa på papiret, så da er vel pp7 over også. Rimelig drittlei og klar for å gi opp hele greia. Føles leit, urettferdig og vondt å havne i den kategorien som skal slite med verdens mest naturlige ting. Blir en koselig lørdagskveld dette her :murvegg:

Anonymkode: a3463...7a1

Jeg har gått uten prevensjon 1 år denne mnd, så det gikk til slutt. Ikke gi opp håpet ❤️❤️ 

-jv

Anonymkode: c26cd...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...