AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #61 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg var så dust at jeg tok g-test nå... 6 dpo. Negativ. Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 28. januar 2021 #62 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var så dust at jeg tok g-test nå... 6 dpo. Negativ. Anonymkode: f1904...e12 Det er jo veldig tidlig, så ikke tenk at du er dust eller ikke gravid, prøv å vente ei uke til før du tar en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pycmar Skrevet 28. januar 2021 #63 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg er 15 DPO, og skulle hatt mensen i går. Men etter jeg fikk en svakt positiv test 9 DPO og negativ 10 DPO, så ble jeg så lei meg og irritert at jeg tenkte jeg aldri skal bruke penger på testing igjen😅 føler det er litt typisk at mensen bare drøyern et par dager nå for å gjøre meg klinkokos🙈 jeg har veldig mensenmurringer og stikking så er overbevist om at TR kommer når som helst. Nå skal jeg stay strong og ikke teste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 29. januar 2021 #64 Del Skrevet 29. januar 2021 Så kjedelig med negativ test igjen 10dpo... men ikke gi opp enda da siden mensen ikke er kommet enda Jeg tenker også det at den er sikkert rett rundt hjørnet for meg, sluere enn noen gang! Ingen pms, ingen kviser eller stikking og murring... CD28 idag. Søkte opp mitt eget innlegg for en måned siden for å sammenligne, da var det brunt blod på torsdagen og rosa fredagen... ingenting igår eller idag! Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg i denne ventetiden! 😵 Føler det er for tidlig å teste seg imorgen. Har klart å holde meg så rolig i 11dpo, men nå på dag 12 tror jeg at jeg mister forstanden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 29. januar 2021 #65 Del Skrevet 29. januar 2021 skruttveig skrev (1 minutt siden): Så kjedelig med negativ test igjen 10dpo... men ikke gi opp enda da siden mensen ikke er kommet enda Jeg tenker også det at den er sikkert rett rundt hjørnet for meg, sluere enn noen gang! Ingen pms, ingen kviser eller stikking og murring... CD28 idag. Søkte opp mitt eget innlegg for en måned siden for å sammenligne, da var det brunt blod på torsdagen og rosa fredagen... ingenting igår eller idag! Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg i denne ventetiden! 😵 Føler det er for tidlig å teste seg imorgen. Har klart å holde meg så rolig i 11dpo, men nå på dag 12 tror jeg at jeg mister forstanden igjen For en viljestyrke du har! 😅 Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 29. januar 2021 #66 Del Skrevet 29. januar 2021 Åh men takk ^^ Men det er fordi jeg tullet sånn med hodet mitt sist jeg fikk negativ test 9 og 10dpo, og leste ørten innlegg om at det kunne fortsatt være sjanse... i mitt hode MÅTTE jeg jo være gravid likevel siden jeg spiste og grein masse så jeg gikk helt i kjelleren da mensen kom. Jeg blir nok skuffet hvis den kommer nå så klart, men er bedre uten ekstra tidligtest-skuffelse tror jeg Men jeg håper virkelig den holder seg unna nå, pleier da alltid å spotte rundt (før) denne tiden og være sur som bare det, for ingenting. Hvis ikke er det MEGET godt skuespill av kroppen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #67 Del Skrevet 29. januar 2021 Nei, nå ble det endel tårer her. 13dpo og ingen symptomer - negativ tidlig test. IKM i morgen og kjenner litt på motløshet. Ikke blitt gravid igjen siden SA i mars 2020. Da blir det ny prøveperiode i februar 💔 Anonymkode: 0f836...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 29. januar 2021 #68 Del Skrevet 29. januar 2021 Huff, lykke til neste måned ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #69 Del Skrevet 29. januar 2021 skruttveig skrev (14 minutter siden): Huff, lykke til neste måned ❤️ Takk❤️ Anonymkode: 0f836...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente34 Skrevet 29. januar 2021 Forfatter #70 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, nå ble det endel tårer her. 13dpo og ingen symptomer - negativ tidlig test. IKM i morgen og kjenner litt på motløshet. Ikke blitt gravid igjen siden SA i mars 2020. Da blir det ny prøveperiode i februar 💔 Anonymkode: 0f836...776 Lykke til i neste PP❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #71 Del Skrevet 29. januar 2021 Jente34 skrev (1 time siden): Lykke til i neste PP❤️ Takk❤️ Anonymkode: 0f836...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #72 Del Skrevet 29. januar 2021 Jepp! Da var eggløsningsslimet borte, og mer hvitaktig utflod er kommet... Ifølge Flo er jeg 6dpo. Er på CD20. ...... håper, håper, håper!!! 😇😇 Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 29. januar 2021 #73 Del Skrevet 29. januar 2021 Tror det spottes litt her nå, oppdaga det på jobb, så jeg tror ikke det ble noe av denne ganga likevel. Jaja får bare prøve videre og prøve å ikke være for skuffet. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 29. januar 2021 #74 Del Skrevet 29. januar 2021 skruttveig skrev (Akkurat nå): Tror det spottes litt her nå, oppdaga det på jobb, så jeg tror ikke det ble noe av denne ganga likevel. Jaja får bare prøve videre og prøve å ikke være for skuffet. 🙂 Du er sterk! Masse masse lykke til i neste pp ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 29. januar 2021 #75 Del Skrevet 29. januar 2021 Takk 💜 får grine litt hjemme, bare 2 timer igjen. 😊 Var bittelitt blod i 5tiden men ingenting nå. Kanskje det var fordi vi kosa oss i går kveld også, men tilfeldigvis blødning til spottetid, nei den kjøper jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 29. januar 2021 #76 Del Skrevet 29. januar 2021 skruttveig skrev (20 minutter siden): Tror det spottes litt her nå, oppdaga det på jobb, så jeg tror ikke det ble noe av denne ganga likevel. Jaja får bare prøve videre og prøve å ikke være for skuffet. 🙂 Huff, lykke til neste runde. Har dere prøvd lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #77 Del Skrevet 29. januar 2021 Hei, Kanskje dere kan hjelpe meg. Jeg har tatt en del ELtester, men siste uken mistet jeg litt motivasjonen til å fortsette å teste da alle var negative... Dårlig tålmodighet! Er det trolig at jeg har hatt EL mtp endringen i utfloden, og at ELslimet har tatt slutt? Noen erfaringer? Jeg er på CD21 i dag... Anonymkode: f1904...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 29. januar 2021 #78 Del Skrevet 29. januar 2021 Dame1989 skrev (1 time siden): Huff, lykke til neste runde. Har dere prøvd lenge? Takk,nei var bare 2PP nå.. men blir stressa siden jeg nettopp ble 35, er redd jeg er blitt for gammel og det er derfor ikke det går... Men det er jo for tidlig å si ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 29. januar 2021 #79 Del Skrevet 29. januar 2021 skruttveig skrev (8 minutter siden): Takk,nei var bare 2PP nå.. men blir stressa siden jeg nettopp ble 35, er redd jeg er blitt for gammel og det er derfor ikke det går... Men det er jo for tidlig å si ennå. Skjønner det Nå er jo jeg "bare" 31, men kjenner på det også, iallefall vis jeg ønsker flere barn. Pp13 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøugla Skrevet 29. januar 2021 #80 Del Skrevet 29. januar 2021 Hei Jeg heter Snøugla og vil gjerne slenge meg på. Prøver på første barn og er i pp 7 nå. Begynner å tenke at dette ikke går... Kjenner meg igjen i det dere andre skriver over her. Jeg tror jeg hadde EL søndag 24. januar eller mandag 25. Jeg har bestemt meg for at det var 24. januar, for da kan jeg teste en dag tidligere 5 DPO i dag og tiden går saaaakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå