AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #2441 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg får teste igjen i morgen. Er da 10-11dpo å håper på å se noe. Oppdaget MA i september ved 12 ukers ultralyd. Lengter så inderlig ❤ Testen jeg tok ved 8-9dpo var ikke en tidlig test, mulig det kan ha noe å s? Anonymkode: 10328...162 Ikke noe å se idag heller 😫 Brukte en tidligtest idag. Anonymkode: 10328...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHelene Skrevet 19. januar 2022 #2442 Del Skrevet 19. januar 2022 2dpo idag i pp9. Har time til utredning i slutten av månden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 19. januar 2022 #2443 Del Skrevet 19. januar 2022 10dpo i dag. Får den samme svake streken i dag som jeg fikk for to dager siden. Så enten så er det skyggestreker, eller så er det min tredje kjemiske på rad… Kjenner jeg blir så ufattelig demotivert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 19. januar 2022 #2444 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke noe å se idag heller 😫 Brukte en tidligtest idag. Anonymkode: 10328...162 Kan hende egget ikke har festet seg enda, ikke gi opp🤞😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 19. januar 2022 #2445 Del Skrevet 19. januar 2022 jadaneidaså skrev (4 timer siden): 10dpo i dag. Får den samme svake streken i dag som jeg fikk for to dager siden. Så enten så er det skyggestreker, eller så er det min tredje kjemiske på rad… Kjenner jeg blir så ufattelig demotivert. Har du bilde? Så kjedelig med svake streker 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k96 Skrevet 19. januar 2022 #2446 Del Skrevet 19. januar 2022 Dag 39 i syklusen hvert øyeblikk (8døgn over ikm) og negativ test for to dager siden, og negativ nå idag (på utvannet kveldsurin). Fant ut at alle testene jeg har og har hatt er 25 mlU/l (?) så de er visst ikke så sensitive. Men uansett, når det har gått så lang tid å fortsatt ingen tr eller ingen positiv test…. Har lest alle forum opp og ned med de som tester positivt veldig sent, men hva er sjangsen…?🤯 For et kjør dette er🙈💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 19. januar 2022 #2447 Del Skrevet 19. januar 2022 1 dpo og utålmodiiiig.... Men med en ettåring i hus blir vel tiden å gå fort. 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jadaneidaså Skrevet 20. januar 2022 #2448 Del Skrevet 20. januar 2022 Elise93 skrev (16 timer siden): Har du bilde? Så kjedelig med svake streker 😔 Det var sykt vanskelig å fange opp streken på et bilde 🙈 Lettere å se rett foran seg. Det første bildet er tatt mandag 8dpo, det andre i går 10dpo. Men i dag er det absolutt ingen skygge engang, så det gikk ikke denne gangen 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 20. januar 2022 #2449 Del Skrevet 20. januar 2022 jadaneidaså skrev (32 minutter siden): Det var sykt vanskelig å fange opp streken på et bilde 🙈 Lettere å se rett foran seg. Det første bildet er tatt mandag 8dpo, det andre i går 10dpo. Men i dag er det absolutt ingen skygge engang, så det gikk ikke denne gangen 😔 Så kjedelig.. 😔😔 Masse lykke til i neste pp hvertfall om det ikke går! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 20. januar 2022 #2450 Del Skrevet 20. januar 2022 k96 skrev (14 timer siden): Dag 39 i syklusen hvert øyeblikk (8døgn over ikm) og negativ test for to dager siden, og negativ nå idag (på utvannet kveldsurin). Fant ut at alle testene jeg har og har hatt er 25 mlU/l (?) så de er visst ikke så sensitive. Men uansett, når det har gått så lang tid å fortsatt ingen tr eller ingen positiv test…. Har lest alle forum opp og ned med de som tester positivt veldig sent, men hva er sjangsen…?🤯 For et kjør dette er🙈💔 Åhh kan jo enda være gravid❤️men mye som kan påvirke syklusen desverre eks vaksine, endret kosthold osv❤️ Men ikke gi opp håpet før tanterød kommer❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 20. januar 2022 #2451 Del Skrevet 20. januar 2022 Elise93 skrev (På 13.1.2022 den 11.09): 3 dpo idag 😇 syns egentlig at tiden går ganske fort, håper den går like fort til ikm! Har du startet teste nå?❤️Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2452 Del Skrevet 20. januar 2022 Sexybby skrev (22 minutter siden): Har du startet teste nå?❤️Hvordan går det? Eh, du tror det er lurt å teste når man er 3DPO? Egget er ikke engang festet på de tidspunktet. Anonymkode: 56b43...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 20. januar 2022 #2453 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eh, du tror det er lurt å teste når man er 3DPO? Egget er ikke engang festet på de tidspunktet. Anonymkode: 56b43...9bf Nå er jeg 10 dpo 😊 tror hun vet at egget ikke har festa seg 3 dpo😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 20. januar 2022 #2454 Del Skrevet 20. januar 2022 Sexybby skrev (35 minutter siden): Har du startet teste nå?❤️Hvordan går det? Jeg tok en test 8 dpo som var ganske blenda! Hvis jeg bruker godviljen kunne jeg kaaanskje skimte noe på det. Også kan jeg ikke teste for tidlig, for jeg har tatt Ovitrelle 🙈 da sprøytes det inne hcg i kroppen som sitter der i rundt 10 dager (tar det for at egget skal slippe). Så kan godt hende det er rester etter den som var den ultrasvake streken jeg så. Skal egentlig prøve å holde meg med testinga til ikm dag, men vi får se om jeg klarer å vente 😜 Hvordan går det med spiren din da? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 20. januar 2022 #2455 Del Skrevet 20. januar 2022 Elise93 skrev (6 minutter siden): Jeg tok en test 8 dpo som var ganske blenda! Hvis jeg bruker godviljen kunne jeg kaaanskje skimte noe på det. Også kan jeg ikke teste for tidlig, for jeg har tatt Ovitrelle 🙈 da sprøytes det inne hcg i kroppen som sitter der i rundt 10 dager (tar det for at egget skal slippe). Så kan godt hende det er rester etter den som var den ultrasvake streken jeg så. Skal egentlig prøve å holde meg med testinga til ikm dag, men vi får se om jeg klarer å vente 😜 Hvordan går det med spiren din da? 🥰 Ååå spennende❤️Krysser alt jeg har, tenkt masse på deg siste dagene😂 Går helt supert med spiren enda tror jeg er i uke 5+0 i dag❤️ Skal til jordmor på samtale 4 februar, så håper få komme til en tidlig ultralyd ikke så lenge etter det. Bare ømme pupper enda så ikke noe spesielt symptomer på det enda da menn🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 20. januar 2022 #2456 Del Skrevet 20. januar 2022 31 minutter siden, Elise93 said: Jeg tok en test 8 dpo som var ganske blenda! Hvis jeg bruker godviljen kunne jeg kaaanskje skimte noe på det. Også kan jeg ikke teste for tidlig, for jeg har tatt Ovitrelle 🙈 da sprøytes det inne hcg i kroppen som sitter der i rundt 10 dager (tar det for at egget skal slippe). Så kan godt hende det er rester etter den som var den ultrasvake streken jeg så. Skal egentlig prøve å holde meg med testinga til ikm dag, men vi får se om jeg klarer å vente 😜 Hvordan går det med spiren din da? 🥰 Masse lykke til! 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiger Skrevet 20. januar 2022 #2457 Del Skrevet 20. januar 2022 Hei! Ny her i forumet, men ikke ny i prøvekarusellen. Er på pp 11 og 7 dpo idag og er såå utålmodig 🙈 Siste sjansen vår naturlig før forberedelser til tredje forsøk med offentlig ivf starter🤞🏻 Håpet er stort om at vi skal klare det selv og vi har lagt inn mange aksjer så vi krysser alt. Heier på dere alle ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 20. januar 2022 #2458 Del Skrevet 20. januar 2022 s0la skrev (17 timer siden): 1 dpo og utålmodiiiig.... Men med en ettåring i hus blir vel tiden å gå fort. 🤣 1 dpo jeg også, kjenner jeg er lei av å vente allerede 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 20. januar 2022 #2459 Del Skrevet 20. januar 2022 57 minutter siden, 89jenta said: 1 dpo jeg også, kjenner jeg er lei av å vente allerede 😂 🤣 hvorfor må tiden gå i såå slow motion?? 2 dpo i dag og jeg kjenner det klør i fingrene... men det er jo en hel uke til jeg kan begynne å teste. 🙊🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2460 Del Skrevet 20. januar 2022 6 dpo i dag, og har allerede testet🙈 Tida går sååå sakte, så jeg klarte ikke å la være. Kjempenegativ så klart. Anonymkode: b7cd3...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå