Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg får teste igjen i morgen. Er da 10-11dpo å håper på å se noe. Oppdaget MA i september ved 12 ukers ultralyd. Lengter så inderlig ❤ Testen jeg tok ved 8-9dpo var ikke en tidlig test, mulig det kan ha noe å s?

Anonymkode: 10328...162

Ikke noe å se idag heller 😫 Brukte en tidligtest idag.

20220119_062938.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10dpo i dag. Får den samme svake streken i dag som jeg fikk for to dager siden. Så enten så er det skyggestreker, eller så er det min tredje kjemiske på rad… 

Kjenner jeg blir så ufattelig demotivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke noe å se idag heller 😫 Brukte en tidligtest idag.

20220119_062938.jpg

Kan hende egget ikke har festet seg enda, ikke gi opp🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadaneidaså skrev (4 timer siden):

10dpo i dag. Får den samme svake streken i dag som jeg fikk for to dager siden. Så enten så er det skyggestreker, eller så er det min tredje kjemiske på rad… 

Kjenner jeg blir så ufattelig demotivert.

Har du bilde? Så kjedelig med svake streker 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 39 i syklusen hvert øyeblikk (8døgn over ikm) og negativ test for to dager siden, og negativ nå idag (på utvannet kveldsurin). Fant ut at alle testene jeg har og har hatt er 25 mlU/l (?) så de er visst ikke så sensitive. Men uansett, når det har gått så lang tid å fortsatt ingen tr eller ingen positiv test…. Har lest alle forum opp og ned med de som tester positivt veldig sent, men hva er sjangsen…?🤯 For et kjør dette er🙈💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (16 timer siden):

Har du bilde? Så kjedelig med svake streker 😔

Det var sykt vanskelig å fange opp streken på et bilde 🙈 Lettere å se rett foran seg. 
Det første bildet er tatt mandag 8dpo, det andre i går 10dpo. 

Men i dag er det absolutt ingen skygge engang, så det gikk ikke denne gangen 😔

117F6F4E-B646-4D59-803F-6098AA1CB04A.jpeg

C1B30406-8679-464F-8B41-26BD80BB5E1D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadaneidaså skrev (32 minutter siden):

Det var sykt vanskelig å fange opp streken på et bilde 🙈 Lettere å se rett foran seg. 
Det første bildet er tatt mandag 8dpo, det andre i går 10dpo. 

Men i dag er det absolutt ingen skygge engang, så det gikk ikke denne gangen 😔

117F6F4E-B646-4D59-803F-6098AA1CB04A.jpeg

C1B30406-8679-464F-8B41-26BD80BB5E1D.jpeg

Så kjedelig.. 😔😔 Masse lykke til i neste pp hvertfall om det ikke går! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k96 skrev (14 timer siden):

Dag 39 i syklusen hvert øyeblikk (8døgn over ikm) og negativ test for to dager siden, og negativ nå idag (på utvannet kveldsurin). Fant ut at alle testene jeg har og har hatt er 25 mlU/l (?) så de er visst ikke så sensitive. Men uansett, når det har gått så lang tid å fortsatt ingen tr eller ingen positiv test…. Har lest alle forum opp og ned med de som tester positivt veldig sent, men hva er sjangsen…?🤯 For et kjør dette er🙈💔

Åhh kan jo enda være gravid❤️men mye som kan påvirke syklusen desverre eks vaksine, endret kosthold osv❤️ Men ikke gi opp håpet før tanterød kommer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 13.1.2022 den 11.09):

3 dpo idag 😇 syns egentlig at tiden går ganske fort, håper den går like fort til ikm! 

Har du startet teste nå?❤️Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexybby skrev (22 minutter siden):

Eh, du tror det er lurt å teste når man er 3DPO? Egget er ikke engang festet på de tidspunktet.

Anonymkode: 56b43...9bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Eh, du tror det er lurt å teste når man er 3DPO? Egget er ikke engang festet på de tidspunktet.

Anonymkode: 56b43...9bf

Nå er jeg 10 dpo 😊 tror hun vet at egget ikke har festa seg 3 dpo😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexybby skrev (35 minutter siden):

Jeg tok en test 8 dpo som var ganske blenda! Hvis jeg bruker godviljen kunne jeg kaaanskje skimte noe på det. 

Også kan jeg ikke teste for tidlig, for jeg har tatt Ovitrelle 🙈 da sprøytes det inne hcg i kroppen som sitter der i rundt 10 dager (tar det for at egget skal slippe). Så kan godt hende det er rester etter den som var den ultrasvake streken jeg så. 

Skal egentlig prøve å holde meg med testinga til ikm dag, men vi får se om jeg klarer å vente 😜

Hvordan går det med spiren din da? 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (6 minutter siden):

Jeg tok en test 8 dpo som var ganske blenda! Hvis jeg bruker godviljen kunne jeg kaaanskje skimte noe på det. 

Også kan jeg ikke teste for tidlig, for jeg har tatt Ovitrelle 🙈 da sprøytes det inne hcg i kroppen som sitter der i rundt 10 dager (tar det for at egget skal slippe). Så kan godt hende det er rester etter den som var den ultrasvake streken jeg så. 

Skal egentlig prøve å holde meg med testinga til ikm dag, men vi får se om jeg klarer å vente 😜

Ååå spennende❤️Krysser alt jeg har, tenkt masse på deg siste dagene😂 

Går helt supert med spiren enda tror jeg er i uke 5+0 i dag❤️ Skal til jordmor på samtale 4 februar, så håper få komme til en tidlig ultralyd ikke så lenge etter det. Bare ømme pupper enda så ikke noe spesielt symptomer på det enda da menn🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Elise93 said:

Masse lykke til! 💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ny her i forumet, men ikke ny i prøvekarusellen. Er på pp 11 og 7 dpo idag og er såå utålmodig 🙈 Siste sjansen vår naturlig før forberedelser til tredje forsøk med offentlig ivf starter🤞🏻 Håpet er stort om at vi skal klare det selv og vi har lagt inn mange aksjer så vi krysser alt. Heier på dere alle ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

s0la skrev (17 timer siden):

1 dpo og utålmodiiiig.... Men med en ettåring i hus blir vel tiden å gå fort. 🤣

1 dpo jeg også, kjenner jeg er lei av å vente allerede 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, 89jenta said:

1 dpo jeg også, kjenner jeg er lei av å vente allerede 😂

🤣 hvorfor må tiden gå i såå slow motion??

2 dpo i dag og jeg kjenner det klør i fingrene... men det er jo en hel uke til jeg kan begynne å teste. 🙊🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo i dag, og har allerede testet🙈 Tida går sååå sakte, så jeg klarte ikke å la være. Kjempenegativ så klart. 

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...