Rhodiola Skrevet 14. januar 2022 #2401 Del Skrevet 14. januar 2022 Ryddet for avsporing, brukerdebatt og innlegg skrevet på dialekt. - Rhodiola, mod. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M-anonym Skrevet 14. januar 2022 #2402 Del Skrevet 14. januar 2022 Har ikke oppdatert på lenge.. jeg fikk mensen for noen dager siden… mister håpet totalt. 5 pp siden siste aborten i August. (Hatt 2 tilsammen). Starter på 6 pp snart. Akkurat nå føles det håpløst. Jeg vet mange har prøvd mye lengre enn meg. Men føler alle rundt meg av venninner og bekjente er gravide.. Å man tror jo alltid at alt går så mye lettere for andre. Selv om det kanskje ikke er realiteten. Håper spiren klorer seg fast hos dere som har fått positiv test ❤️❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 15. januar 2022 #2403 Del Skrevet 15. januar 2022 M-anonym skrev (9 timer siden): Har ikke oppdatert på lenge.. jeg fikk mensen for noen dager siden… mister håpet totalt. 5 pp siden siste aborten i August. (Hatt 2 tilsammen). Starter på 6 pp snart. Akkurat nå føles det håpløst. Jeg vet mange har prøvd mye lengre enn meg. Men føler alle rundt meg av venninner og bekjente er gravide.. Å man tror jo alltid at alt går så mye lettere for andre. Selv om det kanskje ikke er realiteten. Håper spiren klorer seg fast hos dere som har fått positiv test ❤️❤️ Lykke til i neste pp 🥰 jeg kjenner godt til det med følelsen av at alle rundt oss er gravide. Det siste året har veldig mange av de jeg kjenner blitt gravide tilsynelatende uten problemer. Men jeg har også en venninne som fikk svangerskap utenfor livmor og en som hadde MA. Tilfeldigheter gjorde at jeg fikk vite det. Det er så viktig å være åpen om sånne ting, fordi da føler man hvertfall ikke at man står helt alene i det. Det er en mager trøst💔 Håper vi alle her får positive tester snart🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2404 Del Skrevet 15. januar 2022 7 dager dpo. Let he games begin (og ja, det er trøstesjokolade som ligger klar) Anonymkode: 9743b...ab7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2405 Del Skrevet 15. januar 2022 Fame skrev (På 5.1.2022 den 22.17): 2 DPO. Er ikke med denne måneden egentlig fordi vi ikke fikk mulighet til aksjer, men vi la inn 5 dager før så det bittelille håpet er der Her er vi mange som sliter med å få første barnet også kommer denne dama og drar i gang med 9 stykker før fylte 30. Kjenner jeg blir dritsur Hei! Er så spent på om det gikk for deg denne måneden?? 💛 Anonymkode: 3f299...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 15. januar 2022 #2406 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 7 dager dpo. Let he games begin (og ja, det er trøstesjokolade som ligger klar) Anonymkode: 9743b...ab7 Lykke til 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. januar 2022 #2407 Del Skrevet 16. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Er så spent på om det gikk for deg denne måneden?? 💛 Anonymkode: Jeg fikk mensen I går ^.^ Endret 16. januar 2022 av Fame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2408 Del Skrevet 16. januar 2022 7 dpo 🤞 Anonymkode: 7e575...017 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2409 Del Skrevet 16. januar 2022 Fame skrev (5 timer siden): Jeg fikk mensen I går ^.^ 🥺 sender deg masse lykkeønskninger til neste PP, har ikke prøvd fullt like lenge som deg men lenge selv, og det er helt grusomt og rett og slett urettferdig, spes når alle andre rundt blir gravide av ingenting. Men gleden når det endelig går for oss, vil jo være enorm! Heier på oss alle prøvere 💛 Anonymkode: 3f299...09c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 16. januar 2022 #2410 Del Skrevet 16. januar 2022 8 hours ago, Fame said: Jeg fikk mensen I går ^.^ Æsj 🥲 får satse på februar 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 16. januar 2022 #2411 Del Skrevet 16. januar 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: 7 dager dpo. Let he games begin (og ja, det er trøstesjokolade som ligger klar) Anonymkode: 9743b...ab7 Er sikkelig spennende fra nå av! Lykke til 💕 godt å ha trøsten klar i hvertfall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 16. januar 2022 #2412 Del Skrevet 16. januar 2022 SuzsuZ skrev (6 minutter siden): Er sikkelig spennende fra nå av! Lykke til 💕 godt å ha trøsten klar i hvertfall hehe Hvordan går det med deg forresten? Testene ble ikke sterkere?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 16. januar 2022 #2413 Del Skrevet 16. januar 2022 1 hour ago, Sexybby said: Hvordan går det med deg forresten? Testene ble ikke sterkere?❤️ Nei dessverre, kjemisk 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 16. januar 2022 #2414 Del Skrevet 16. januar 2022 SuzsuZ skrev (20 minutter siden): Nei dessverre, kjemisk 💔 Ååå så trist, tenkt masse på deg❤️❤️ Klem❤️Håper det går neste runde❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2415 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg er på syklusdag 37 og fortsatt negativ test.. Har lest andre tråder hvor noen får sen positiv, men hvor sannsynelig er det? Kjenner et press nedentil, og litt murringer av og til. Kjente stikkinger på syklusdag 27-29, og noen ganger i ny og ne. Ellers er det ikke så mye symptomer, tre dager hvor jeg ikke har greid å spist frokost, elsker vanligvis frokost men kjente at det ikke gikk. Har stabile sykluser på 27-30 dager ser jeg og sist vaksine august 2021. Skuffelsen når jeg så negativ test idag var stor😢 Skulle gjerne skrevet dpo men aner ikke når det er at this point, ut i fra Flo er det 22 dpo, og andre apper er det 19 dpo. Anonymkode: 2ac06...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. januar 2022 #2416 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er på syklusdag 37 og fortsatt negativ test.. Har lest andre tråder hvor noen får sen positiv, men hvor sannsynelig er det? Kjenner et press nedentil, og litt murringer av og til. Kjente stikkinger på syklusdag 27-29, og noen ganger i ny og ne. Ellers er det ikke så mye symptomer, tre dager hvor jeg ikke har greid å spist frokost, elsker vanligvis frokost men kjente at det ikke gikk. Har stabile sykluser på 27-30 dager ser jeg og sist vaksine august 2021. Skuffelsen når jeg så negativ test idag var stor😢 Skulle gjerne skrevet dpo men aner ikke når det er at this point, ut i fra Flo er det 22 dpo, og andre apper er det 19 dpo. Anonymkode: 2ac06...cd8 Er du sikker på når du hadde EL? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2417 Del Skrevet 17. januar 2022 Elise93 skrev (7 minutter siden): Er du sikker på når du hadde EL? 😊 Nei, ikke sikker dessverre, men på GU sa hun at hun så jeg skulle til å ha eggløsning, det var 18 desember🙈 derfor har jeg gått ut i fra at jeg hadde det rundt datoene kalenderen regnet ut, mellom 24-28.des☺️ men er så forvirret av hele greiene😂 Anonymkode: 2ac06...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2418 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, ikke sikker dessverre, men på GU sa hun at hun så jeg skulle til å ha eggløsning, det var 18 desember🙈 derfor har jeg gått ut i fra at jeg hadde det rundt datoene kalenderen regnet ut, mellom 24-28.des☺️ men er så forvirret av hele greiene😂 Anonymkode: 2ac06...cd8 21.desember mente jeg😂🙈 Anonymkode: 2ac06...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 17. januar 2022 #2419 Del Skrevet 17. januar 2022 15 hours ago, Sexybby said: Ååå så trist, tenkt masse på deg❤️❤️ Klem❤️Håper det går neste runde❤️ Tusen takk ❤️ Hvordan går det med lille spiren din da? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2420 Del Skrevet 17. januar 2022 Hei! Hvor tidlig tester dere? Er bare 3 dpo, men aldri vært prøver så aner egentlig ikke hvor tidlig det er "verdt" å teste😅 Anonymkode: b7cd3...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå