Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Flamme skrev (40 minutter siden):

Desverre ingen strek på graviditetstest i dag, var nok kjemisk. Regner med mensen kommer i morgen 💓

uff 😐 så leit! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt blod i dag også 🤔  Angrer på at jeg fortalte mannen om "festeblødningen".. Har ikke troa nå (har ingen grunn til det heller egentlig, kroppen gjør mye nytt etter prevensjonsslutt😅). Ingen test i dag tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo og mensen er like rundt hjørnet. 100% blenda test i dag også.. starta dagen med å legge inn en ny bestilling på el-tester og g-tester  🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, gladlaksen said:

11 dpo og mensen er like rundt hjørnet. 100% blenda test i dag også.. starta dagen med å legge inn en ny bestilling på el-tester og g-tester  🙃

Æsj 🥲 så kjedelig. Jeg har blitt tom for diverse tester selv så da er det bare å foreta ny bestilling, har ikke lyst å bestille for 6 måneder heller, man håper jo alltid det skjer neste PP! Godt å være flere i samme båt i hvertfall 💕

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (Akkurat nå):

Æsj 🥲 så kjedelig. Jeg har blitt tom for diverse tester selv så da er det bare å foreta ny bestilling, har ikke lyst å bestille for 6 måneder heller, man håper jo alltid det skjer neste PP! Godt å være flere i samme båt i hvertfall 💕

Ja, sant! Jeg bestiller for hver nye prøveperiode. Hadde jeg visst at det skulle ta tid hadde jeg nok spart en del på å bestille større kvanta i april da vi starta! Men som du sier, så vil man jo ikke det - satser jo på at hver pp er den siste.

Helt enig, det er veldig fint å ha et sted å lufte tankene der alle forstår og heier på hverandre ❤️  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuzsuZ skrev (5 minutter siden):

Jeg *håper* jeg er 7 DPO men vet ikke sikker at EL har vært. Ingen symptomer på noe annet enn forkjølelse 🥴

Tvi tvi 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 DPO 🐌 sitter her og chiller med en kopp kaffe. Hatt svært ømme brystvorter siden eggløsning, men det har gitt seg nå. Nå kjenner jeg ingenting ingen plass  :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11dpo i dag, fortsatt helt blenda tidligtester..begynner jo miste litt troa, altså.  

Men; fortsatt ingen kramper eller andre symptomer på mensen.. IKM på mandag. 

I dag er jeg litt trist, litt håpefull og håper på en «positiv» helg. 😊😅

Hvordan går det med dere? 

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

11dpo i dag, fortsatt helt blenda tidligtester..begynner jo miste litt troa, altså.  

Men; fortsatt ingen kramper eller andre symptomer på mensen.. IKM på mandag. 

I dag er jeg litt trist, litt håpefull og håper på en «positiv» helg. 😊😅

Hvordan går det med dere? 

Det er ikke over før mensen kommer  :opplyser: Håper du får positiv test snart  ^.^

Jeg kjeder meg mens jeg venter. Har mer trua denne gangen enn tidligere og det er jo skikkelig dritt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente lengre og tok en test, er vel 8 dpo nå. Enten så innbiller jeg meg det eller så er det en svak liten strek😮

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidoran skrev (2 minutter siden):

Klarte ikke vente lengre og tok en test, er vel 8 dpo nå. Enten så innbiller jeg meg det eller så er det en svak liten strek😮

Har du bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når begynner dere å teste? 4 dpo, skjønner det er tidlig enda men 🤯

Anonymkode: f172e...33f

Det er altfor tidlig ja. :) På 4 DPO har ikke egget kommet ned i livmoren enda, og celledelingen er fortsatt ikke ferdig. Skjønner at det er veldig spennende, og fryktelig vanskelig å vente. Jeg ventet til 10DPO, og da fikk jeg denne. :) 

1617750633_Skjermbilde2021-12-11kl_02_25_41.png.7d59ee217b4e4245fed418ec841a187d.png

Den hadde nok vært positiv dagen før, og kanskje på 8DPO. Nå vet jeg at den festet seg 6DPO, fordi jeg fikk festeblødning. Men de fleste steder står det at det er mest vanlig med implantasjon 8-9DPO, og at du trenger ca. to dager til etter dette før du får nok HCG til en positiv test. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda i dag igjen... I går var jeg ekstremt følsom, litt kvalm og puppene mine er veldig ømme. Ganske vanlige "symptomer" for meg i lutealfasen, men kanskje litt mer enn vanlig. Kan i hvert fall stadfeste at jeg kjenner progesteronet godt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12dpo, blenda tidligtest. Såvidt noe rosa på papiret i går, men det er nok bare TR som er på vei 😭 

mest overrasket over at jeg har så lite symptomer på kommende mens denne runden, så har et øøørlite håp.. men tidligtestene burde jo vist NOE tenker jeg, i dag.. ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

12dpo, blenda tidligtest. Såvidt noe rosa på papiret i går, men det er nok bare TR som er på vei 😭 

mest overrasket over at jeg har så lite symptomer på kommende mens denne runden, så har et øøørlite håp.. men tidligtestene burde jo vist NOE tenker jeg, i dag.. ☹️ 

For å prøve å spre litt håp:

mine ble ikke positive før ca en uke etter IKM. Jeg hadde tre positive el-tester på en uke, så hos meg var el senere enn antatt. Egget slapp nok ikke, selv om el-testene ble positive ☺️ 
så er vi også forskjellige - noen får mer hcg tidligere enn andre, og da vil de få positive tester tidligere også 🥰  

krysser fingrene for deg ♥️ Kjenner igjen frustrasjonen ! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (7 minutter siden):

For å prøve å spre litt håp:

mine ble ikke positive før ca en uke etter IKM. Jeg hadde tre positive el-tester på en uke, så hos meg var el senere enn antatt. Egget slapp nok ikke, selv om el-testene ble positive ☺️ 
så er vi også forskjellige - noen får mer hcg tidligere enn andre, og da vil de få positive tester tidligere også 🥰  

krysser fingrene for deg ♥️ Kjenner igjen frustrasjonen ! 

Takk ❤️ Er bare på pp2 sånn offisielt, men har ikke brukt prevensjon siden april.. bare «hoppet av i svingen», så føler liksom vi har holdt på en stund sånn totalt. Eggstokkene skriiiker, haha. 

Er imidlertid ganske sikker på EL, kan omtrent stille klokka etter syklusen 🙈 tok også EL tester som var positive i 2dg for deretter bli negative. Blæh. 

Krampene kom selvfølgelig rett etter jeg postet i dag tidlig.. Så vanskelig å tro noe annet enn at TR melder sin ankomst om et par dager. Men det er håp i hengende snøre 😬😬😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...