Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Laura80 skrev (2 timer siden):

Negativ i dag, 12 dpo, nå ER det 100% kjørt. Vi får kanskje prøve på julebaby da?? 😀

Jente34 skrev (18 minutter siden):

Vi går får julebaby😅🎁

Vi går og for julebaby😅 mensen kom for full styrke I NATT.... festlig å våkne av det i morges...

Anonymkode: 7b1f4...2e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 dpo, ingen symptomer uansett hvor mye jeg kjenner etter😂 håper dagene går fort å egget fester seg👏🏻💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonnis skrev (På 26.2.2021 den 9.14):

Åå det var Leit å høre❤️ Håper spiren deres sitter snart❤️❤️ Jeg har en tidligere veldig tidlig sa og en datter ❤️

Endret av Tonnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (På 25.2.2021 den 23.41):

Det blir spennende :) Vi får krysse fingrene :)

Har dere prøvd lenge? 

5 dpo😊 syns du dagene går like sakte som meg?😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonnis skrev (19 minutter siden):

5 dpo😊 syns du dagene går like sakte som meg?😂😅

Jaaaa. 5 dpo her også. Tenkte å teste 7 dpo for å se om Ovitrelle er ute av kroppen. Deretter starte testing fra 9 dpo og teste hver dag. Jeg er så håpefull denne gangen også så fallhøyden er så stor vis det ikke går :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (12 minutter siden):

Jaaaa. 5 dpo her også. Tenkte å teste 7 dpo for å se om Ovitrelle er ute av kroppen. Deretter starte testing fra 9 dpo og teste hver dag. Jeg er så håpefull denne gangen også så fallhøyden er så stor vis det ikke går :(

Ja fallhøyden er værst😔 er vondt å se på negativ test når man ønsker så❤️ Er det el test du tar for å se om ovitrelle er ute av kroppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tonnis skrev (3 minutter siden):

Ja fallhøyden er værst😔 er vondt å se på negativ test når man ønsker så❤️ Er det el test du tar for å se om ovitrelle er ute av kroppen? 

Tar graviditetstest. Er hcg i Ovitrelle så den kan være positiv opp til 12 -14 dager etter sprøyten.

Jeg pleier å få negativ test 7-8 dpo (9-10 dager etter sprøyten). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi går og for julebaby😅 mensen kom for full styrke I NATT.... festlig å våkne av det i morges...

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Mensen kom hos meg også i dag, dessverre. Håper på julebaby jeg også. 

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet om eggløsningen kan utebli eller komme forsinket dersom man har vært syk?

Anonymkode: f1904...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

9 DPO nå. Ømme bryster og EKSTREMT mye luftsmerter :(

Anonymkode: 03d35...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen som vet om eggløsningen kan utebli eller komme forsinket dersom man har vært syk?

Anonymkode: f1904...e12

Ja, pga sykdom, stress ect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8dpo i dag.. mensmurringer på plass som vanlig.. vil bare så indelig bli gravid 😢 Pp13, er under utredning men ting tar sååå lang tid 😔 Hvorfor er det så vondt 🙈 klarer ikke å tenke på noe annet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (22 timer siden):

Tar graviditetstest. Er hcg i Ovitrelle så den kan være positiv opp til 12 -14 dager etter sprøyten.

Jeg pleier å få negativ test 7-8 dpo (9-10 dager etter sprøyten). 

Åå Okei!  Har du noen symptomer? Jeg har 0🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonnis skrev (3 minutter siden):

Åå Okei!  Har du noen symptomer? Jeg har 0🙈

I naturlig syklus uten noen medisiner får jeg stive brystvorter, ømme pupper og noe murring. De 2 siste syklusene med medisiner har jeg hatt 0 symptomer.

Nå har jeg stive og veldig ømme brystvorter (hatt siden 3 dpo). Håper å få flere symptomer de neste dagene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dame1989 skrev (2 timer siden):

I naturlig syklus uten noen medisiner får jeg stive brystvorter, ømme pupper og noe murring. De 2 siste syklusene med medisiner har jeg hatt 0 symptomer.

Nå har jeg stive og veldig ømme brystvorter (hatt siden 3 dpo). Håper å få flere symptomer de neste dagene 🤞

Krysser fingrene😁🤞🏼 håper å på mange symptomer! Kjenner hver minste ting blir analysert nå, så må ta med litt sammen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonnis skrev (39 minutter siden):

Krysser fingrene😁🤞🏼 håper å på mange symptomer! Kjenner hver minste ting blir analysert nå, så må ta med litt sammen😂

Samme her 🙈 Hver minste svake stikning på nedre høyre side tenker jeg over. Heldigvis bare noen få dager igjen til vi får avklart det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er inne i temping? Vil temperaturen være høyere i dpo land? Jeg temper ikke, men føler meg ekstra varm i dag, er 5 dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (20 minutter siden):

Noen som er inne i temping? Vil temperaturen være høyere i dpo land? Jeg temper ikke, men føler meg ekstra varm i dag, er 5 dpo :)

Ja, temperaturen øker etter eggløsning. Men dette er en økning som egentlig ikke kjennes på kroppen.

Blir spennende å følge deg i dpo-land! Håper såå du er gravid, og at jeg følger rett etter (også tatt ovitrelle, har EL i dag). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...