Melie Skrevet 13. april 2021 Forfatter #161 Del Skrevet 13. april 2021 11+0 I natt har jeg sovet elendig og bare vridd meg, korsryggen har vært så vond. Fortsatt en del på papiret når jeg tørker, men siste par timene har det ikke vært stort. Selv om korsryggen fortsatt er drepen🙄 fått time til ul i ettermiddag, håper bare den viser en levende liten en🤞🏻😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 13. april 2021 #162 Del Skrevet 13. april 2021 (endret) *venter i spenning på oppdatering* Lykke til❤️ Endret 13. april 2021 av Saschi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 13. april 2021 #163 Del Skrevet 13. april 2021 Håper på gode nyheter på ultralyd ❤️ Det å ikke vite for sikkert er det verste... Krysser alt jeg har for deg 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommerikkepånoebra Skrevet 13. april 2021 #164 Del Skrevet 13. april 2021 Lykke til, håper du får gode nyheter i dag❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 13. april 2021 Forfatter #165 Del Skrevet 13. april 2021 Føler meg helt hypokonder som var inne til sjekk igjen, men hadde ikke gjort det for bare en dråpe blod altså🙈 Tok ikke lang tid før jeg så en sprellemann på skjermen. ❤️Lille, dumme bebis som skremmer mor si på den måten😅 Morkaken ligger langt nede, så nå er det den som skaper blødningene. Får ta det med ro fremover, og ta godt med pauser både hjemme og på jobb 🤞🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 13. april 2021 #166 Del Skrevet 13. april 2021 Åååh, så herlig med positivt funn i dag 🥰 Prøv å senk skuldrene hvis mulig - men jeg skjønner at det kan være vanskelig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melie Skrevet 23. april 2021 Forfatter #167 Del Skrevet 23. april 2021 12+2 Siste ultralyd i første trimester, nå skal jeg vente til OUL, og denne dagboka har kanskje gjort sitt for denne gang😊 Den siste uka har vært veldig fin, og jeg har ikke hatt noen flere blødninger. Gledet meg for første gang til UL, det var en ny følelse😊 alt ser fremdeles bra ut, og jeg har fått se både ti fingre og ti tær❤️ Nå gjenstår det bare å forstå at dette faktisk skjer, for det har ikke hjernen helt forstått enda. Med null fysiske plager (skal ikke klage🙈) er det vanskelig å tro at det faktisk ligger 6 cm med perfeksjon i magen😅 Ikke turt å si det til så mange enda heller, føler meg ikke klar. Ikke før jeg selv klarer å glede meg mer over den lille. Det kommer vel etterhvert som ukene går ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå