Gå til innhold

Tid for hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dagens episode ser ut til å bli enda verre enn forrige.

Hva synes dere?

Disse hadde jeg ikke sluppet inn hjemme hos oss.

Anonymkode: 8df12...4fb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det var stilig. Hadde tatt meg litt tid å bli vandt til gult tak. Men det var utrolig lunt og god stemning i rommet. 

Anonymkode: e353f...c51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke sett dagens episode enda.. Men det er mye rart... men finner elementer som er spennende og inspirerende..

Om jeg tør la de invadere hjemmet mitt? Heeeeell no..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens var grusomt rett og slett.

Likte den ene lampen, resten var grusomt.

Diagonale fliser med signalgul fuge

Gult tak

Tapet fra 70-tallet. Også gulbrun

Glassvegg som så ut som kjip drivhusplast

Brune bambusfronter på kjøkkenet.

 

 

Helt krise!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo nesten alltid noe der som kan bli bra, men så kjører de som vanlig på med alt for mye av dette "spreke" som skal skille seg ut. Bambus på alt, alt for mye av de stripene i form av tre forrige gang, tapeten som reduserte takhøydefølelse og ingen skille i veggfargen før der. Det er jo konseptet deres og et krav for å være med, meeeeen. Når en betaler for material og møbler selv, så forventer jeg noe hakket mer levbart over lang tid som enda passer konseptet med farger og design. 

Anonymkode: 99c20...118

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de har blitt alt for fashion, hvis du skjønner hva jeg mener 🙈 

Kunne sluppet de til på ute arealet, men aldri inne i huset mitt 🤣 da liker jeg myyyyye bedre eventyrlig oppussing, de tenker på kunden samtidig som de tar noen sjangser, men ikke sånne helt syke out there sjangser og det blir alltid drit lekkert 🤩

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt horribelt. Gult tak, grusom glassvegg, gul sparkel, fæl bambus. Itillegg virker det fryktelig mørkt og litt dystert

Anonymkode: 63bcb...741

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes programlederen har en sånn irriterende flørtete tone med enkelte av håndverkere, men det er kanskje bare meg

Anonymkode: 2b2b1...87c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hemmelig158 skrev (3 minutter siden):

De er en gjeng hippier alle sammen. Synes Sinna snekker'n og Superoppusserne får MYE bedre resultat. 

Halvor Bakke/ eventyrlig oppussing må ikke glemmes!!!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært begeistret for Tid For Hjem, men nå har dem tatt av. Det virker som om at det er om å gjøre å være galest mulig på farge- og materiellvalg der dem bare MÅ tenke utefor boksen. Det blir rett og slett ikke pent. Og i dag var det grusomt. 

Stakkars folk som stiller seg disponibel og bruker penger på det. 

Serien har tapt seg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eventyrlig oppussing er jo i en egen liga. Tid for hjem er bare grusomt, det har jeg alltid ment. Nå har jo dette programmet surret og gått på TV2 i åresvis, så de som melder seg på vet jo hva de går til.

Hadde aldri, ALDRI sluppet dem inn her i huset!

Anonymkode: 92ed0...25b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er fargevalgene, og designet. Er ikke min smak, men tydeligvis andres smak.

Hvem i helvete vil ha blomstrete tapet i taket liksom?!? Fy jeg hadde blitt skuffa....

Det jeg synes er verst med tid for hjem, er jo den elendige kvaliteten på noe av håndverket som blir gjort!!! Den siste finishen mangler, alltid!  Som denne uka, så klina de med limet på den buen, hylla i innhuken hadde glipe ved taket.  Den skyvedøra mangla karmer, og skulle ikke dunke sånn i veggen, om den hadde blitt montert riktig. Det er sånne ting som gjør at de ALDRI skal få komme hjem til meg. Halvor Bakke derimot, der snakker vi kvalitet i alle ledd. Det er gjennomført og fantastisk utført. Mens i Tid for hjem, så ser man jo slurvet! Ikke til alle, Andreas synes jeg er grundig, han kan umulig være stolt av alt som blir gjort der de er.. 

Anonymkode: 4842a...92c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at de skal være dristige, men det må jo kunne gå an å gjøre det levelig og praktisk for huseierne likevel...

Og hvorfor alle de grelle fargekombinasjonene og de plassbygde benkene overalt?!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan de klarte å gjøre rommet helt ubrukelig sist uke. Som å sette sittemøblene foran vinduet, men med ryggen til utsikten??? Måtte vært bedre å lage sitteplass der musikkspilleren sto vel!?

Dagens episode var også fæl, som absolutt alt annet de har gjort. Og ja, finishen er virkelig ikke bra. Jeg skjønner ikke hvorfor de zoomer inn på detaljene når de er så dårlige. 🤣

Hvem melder seg på dette programmet, og hvorfor får disse "designerne" ny oppdrag når de er så dårlige? Dagens designer er en av de verste.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...