AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #221 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Stemmer det, de må bli enige seg imellom. Tror det avgjøres ved avstemming. Men denne gangen tror jeg at Linni meldte seg frivillig. Anonymkode: b754a...0de Ja, det er ikke alltid de trenger å diskutere, dersom en melder seg Anonymkode: cec0c...e14
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #222 Skrevet 2. februar 2021 Paranøtt skrev (6 timer siden): Huff ja, det blir liksom så dumt at de klipper det sammen sånn. Ville heller ha sett at kua ble undersøkt ordentlig. Jeg tenkte også det, men tenker nå at det kan jo ha vært nettopp fordi det var en veterinær der at Espen tenkte at Svein heller burde bidratt mer på oppdraget. Eller så trenger man ikke veterinær til ei ku som har diare. Anonymkode: b9388...3a0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #223 Skrevet 2. februar 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Eller så trenger man ikke veterinær til ei ku som har diare. Anonymkode: b9388...3a0 Man trenger absolutt veterinær til en ku som har spist store mengder kraftfor. Trommesyke er ikke pent, og slik diare kan fort føre til dehydrering. Anonymkode: 822f5...30a 13
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #224 Skrevet 2. februar 2021 Kan det være det at veterinær ble kontaktet og kom, men pga pandemien og smitteverntiltakene, måtte vedkommende bruke munnbind og det ønsker de ikke at skal komme på tv? Altså pga det kanskje "ødelegger" litt av feelingen av å skulle være 100 år tilbake i tid?🙈 Jeg vet ikke, men kan kanskje tenke meg at noe sånt kanskje var grunnen. De lar nok ikke en tilsynelatende syk ku bare ligge der uten at det blir gjort noe. Det kan jeg aldri tenke meg Anonymkode: 11e5d...104 12
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #225 Skrevet 3. februar 2021 Svein var der og healet kua, var ikke noe behov for veterinær Anonymkode: e0357...931 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #226 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Svein var der og healet kua, var ikke noe behov for veterinær Anonymkode: e0357...931 Akkurat det tullet der synes jeg var utrolig teit.. Anonymkode: de6a4...cf5 10
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #227 Skrevet 3. februar 2021 Hvorfor må Svein være mambojambo-tilhenger 🙄😩 Anonymkode: 0ceff...16d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #228 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må Svein være mambojambo-tilhenger 🙄😩 Anonymkode: 0ceff...16d Ke? Anonymkode: 26039...500
Daisy_B Skrevet 3. februar 2021 #229 Skrevet 3. februar 2021 Torpet etter Mira ble kastet ut er som grønnsakssuppe helt uten smak. 19
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #230 Skrevet 3. februar 2021 Daisy_B skrev (1 minutt siden): Torpet etter Mira ble kastet ut er som grønnsakssuppe helt uten smak. Helt enig. Anonymkode: e5f1b...187 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #231 Skrevet 3. februar 2021 Daisy_B skrev (21 minutter siden): Torpet etter Mira ble kastet ut er som grønnsakssuppe helt uten smak. Haha, som den Linni og Svein serverte Mira til middag da hun kom inn? 😁 Anonymkode: 0ceff...16d 6
Daisy_B Skrevet 3. februar 2021 #232 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, som den Linni og Svein serverte Mira til middag da hun kom inn? 😁 Anonymkode: 0ceff...16d Ja. Men det var kanskje en kjøttsuppe? Husker ikke helt 🤷♀️
Kaisamaia Skrevet 4. februar 2021 #233 Skrevet 4. februar 2021 Okei. Så Linni vant og så trakk hun seg.. 🤪 Kunne kanskje trukket seg før konkurransen da. For Markus sin del. Men jaja. Hun ville vel hjem da. Håper bare Espen ryker ut snart, selv om han har vært litt mer ok på Torpet enn på Farmen. 22
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #234 Skrevet 4. februar 2021 Kaisamaia skrev (6 minutter siden): Okei. Så Linni vant og så trakk hun seg.. 🤪 Kunne kanskje trukket seg før konkurransen da. For Markus sin del. Men jaja. Hun ville vel hjem da. Håper bare Espen ryker ut snart, selv om han har vært litt mer ok på Torpet enn på Farmen. Enig i at han har oppført seg langt bedre på Torpet. Inne på Farmen fremsto han ganske dårlig spør du meg.. Anonymkode: de6a4...cf5 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #235 Skrevet 4. februar 2021 Kan det være mulig at Marcus får komme inn igjen..? Evt er det bare slik at den som slås ut av Farmen på søndag slipper tvekamp... 🤷🏼♀️ Anonymkode: 219a2...6f9 1
Gjest EndaEnGang Skrevet 4. februar 2021 #236 Skrevet 4. februar 2021 Blir så irritert når folk bestemmer seg for å trekke seg rett etter at de har slått ut noen som virkelig har lyst til å være der. Skjønner at sånt skjer, men det er frustrerende å se på.
Blekkulfina Skrevet 4. februar 2021 #237 Skrevet 4. februar 2021 Makan Linni, skuffende greier. Sende hjem en som virkelig var gira på å bli, for så å trekke seg rett etterpå? Håper produksjonen slipper Markus til igjen, for makan til zzzzz med de to gamlekara der alene. 24
jukkapalme Skrevet 4. februar 2021 Forfatter #238 Skrevet 4. februar 2021 (endret) Synd Linni trakk seg. Jeg liker henne så godt selv om hun kan være irriterende og altfor mye. Men hun virker også veldig snill og god. Morsom er hun også. Mange tror hun er dum pga glamourmodell-utseendet, men det er hun ikke. Som hun selv sier, skinnet bedrar. Brevene fikk de jo etter konkurransen, er ikke sikkert hun hadde trukket seg om de ikke fikk brev akkurat da, selv om hun sikkert hadde trukket seg når brevet kom. Jeg har ikke barn selv, men forstår godt at hun savner sønnen sin. Hadde de fått brevene før konkurransen hadde hun sikkert trukket seg før. Hadde vært gøy om Markus fikk komme tilbake, selv om det neppe skjer. Og det hadde vært enda mer gøy om produksjonen ombestemte seg og Mira fikk komme tilbake nå som Linni er ute. Stakkars Svein og Espen da, haha Endret 4. februar 2021 av jukkapalme 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #239 Skrevet 4. februar 2021 Linni. Flate så tåpelig dame!! Bra hun trakk seg for hun har ingenting på torpet å gjøre når det ikke skulle mer enn ett brev til for å henne å kaste inn håndkle etter å ha slått ut en konkurrent først. Irriterende med sånne folk. Null respekt. Anonymkode: 2ad93...14c 16
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #240 Skrevet 4. februar 2021 EndaEnGang skrev (2 timer siden): Blir så irritert når folk bestemmer seg for å trekke seg rett etter at de har slått ut noen som virkelig har lyst til å være der. Skjønner at sånt skjer, men det er frustrerende å se på. Nå vet jo ikke jeg hva du legger i «rett etter», men Linnie trakk seg tre dager etter kampen. På tv ser det jo ut som hun takker for seg en halvtime etter at Marcus forlot gården. Men jeg skulle også ønske hun hadde trukket seg før kampen, så Marcus kunne fått bli. Det hadde vært helt gull Anonymkode: 3044e...63e 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå