Siam Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #581 Del Skrevet 27. mai 2006 I dag er mannen på utdrikninslag og vi er alene hjemme. Pappa har vært her fra 3 til Oliver la seg halv åtte, så vi har ikke vært helt alene, heldigvis. Det blir fort litt kjedelig. I morgen kommer mamma en tur. På himmelspretten hadde vi besøk av et vennepar med datter. Det ble ganske sent og mye hvitvin til Buzz'en, men det var veldig moro. Jeg vant 3 av 5 runder! Det var faktisk litt morsomt å drikke igjen, og enda morsommere at jeg ikke ble fyllesyk dagen etter, bare litt trøtt. Men det er ikke så rart siden vi la oss kvart over to og Oliver våknet 6... Heldigvis sovnet han igjen etter pupp, men det er kanskje ikke så rart med den promillen det var i melka... I dag har jeg scrappet en dobbeltside til bryllupsalbumet. Men jeg må jammen se og komme meg til Bikuben snart. Jeg har ikke album!! Og så har jeg lyst på litt av hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 27. mai 2006 #582 Del Skrevet 27. mai 2006 Heisann... Buzz har jeg bare hørt om, men aldri prøvd... en venninne av meg snakker om det støtt, så jeg satser på at vi blir invitert på Buzz aften en dag... høres veldig morsomt ut! Du er virkelig flink til å Scrappe... har aldri gjort det jeg... blir nok ikke noe jeg lærer meg i denne permisjonen... kanskje neste gang! Du skal bare være glad Oliver ikke kommer seg så raskt rundt om kring... jeg føler at en helt ny "fase" har startet etter at snupp begynnte å nå alt hun vil ha tak i, og komme seg overalt... får ikke gjort noe særlig når hun er våken, med mindre hun er i lekegrinden, og der vil hun ikke være så inmari lenge... Ønsker deg en fin kveld.... Jeg er også alene hjemme.. mannen er på båt-vakt, men kommer snart nå tror jeg... kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #583 Del Skrevet 28. mai 2006 Du burde prøve Buzz, shy. Særlig den nye med allmenne spørsmål og ikke bare musikk. Oliver har forresten lært seg å strekke armene i været når vi spør hvor stor han er. Oj, oj, oj så søt han er da!! Stolt som en hane. Men det er selvfølgelig ikke alltid han gidder, det må passe han. Han har virkelig forandret seg de siste ukene, han har blitt mye mer aktiv. Det har begynt å bli skikkelig vanskelig å skifte bleie og klær. Han er som en mark på stellebordet. Men det er vel ganske normalt. Jeg kjøpte en Up&Go bleiepakke, og det var litt lettere. Han hadde fått gnagsår på låret etter den forrige typen, så det var nok greit å bytte en stund så det får grodd. Jammen bra mamma kommer i dag, for det er dødskjedelig vær. Ikke så lett å finne på noe. Jeg hadde planer om å ordne litt i hagen, fikk ikke luket mer enn 1 1/2 bedd i går, men det spørs om jeg har så lyst til å luke i regnet... Kanskje vi tar en tur på Plantasjen? Fårse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. mai 2006 #584 Del Skrevet 29. mai 2006 Innom med en mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #585 Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for det Mrs.Potter. I dag har det vært barseltreff igjen. Jeg gikk dit i et nydelig solskinn. Det er så fint her! Jeg føler meg så heldig som har det så bra, og bor så fint til. Lillegutt sliter litt med tanna si. Den har enda ikke brutt gjennom enda. I dag begynte han å blø da jeg pusset tennene hans i morges. I går var han litt survete og ganske snørrete, jeg vet ikke om det har med tanna å gjøre eller om det er en bassilusk. Han er uansett bedre i dag. Han ville ikke sove da jeg la han kl 19, men sovnet etter en halvtime. Han er mye vanskeligere mot meg enn mot mannen. Han har nok lært seg hvem som er svak, ja! Mannen har enda ikke kommet hjem, men er på vei hjem nå. Nå må jeg snart få litt inspirasjon til å ta tak i de kiloene som enda ikke har skjønt at de ikke er velkomne! Jeg gikk lang tur i dag, og må trene i morgen, men er ikke særlig flink til å spise riktig... Det er vel egentlig ikke hva jeg spiser som er feil, men mengdene. Og så blir det for mye snop i helgene. Skulle ønske jeg klarte å begrense meg. Men det må vel øves inn som alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 29. mai 2006 #586 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Siam... høres så koselig ut der dere bor! Gleder meg til å "svinge innom" dere en gang vi er på vei forbi! Jeg sliter også med disse ekstra kiloene... argh.. de er så dumme! Jeg har vært litt flinkere i det siste med spisingen, men det blir ikke NOK mosjon her i huset... blir så sliten av denne oppussingen, at jeg ikke orker å trene noe utenom for tiden. Går jo turer, men det er ikke så veldig trenings-aktig har jeg på følelsen av... Ønsker deg en suuper mandagskveld!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #587 Del Skrevet 30. mai 2006 Det hadde vært kjempekoselig om dere kom innom når dere er i området! Dere kan godt komme bare for å besøke oss også, om du har en dag til overs! I dag har vi hatt fullt program! Trening på morgenen, hjem for å spise lunch med mannen som hadde hjemmekontor, på senteret for å kjøpe bryllupspresang (i tillegg ramlet det tre topper til meg og en cd til Oliver nedi kurven), slipt opp 2 nøkler, vært på hytta og hentet vaskemidler til vaskedamen kommer på torsdag, lagd middag og lagt en gørrtrøtt godunge. Mannen har vært på John Cleese i dag, og kom akkurat hjem. Så nå blir det avslapning resten av kvelden, jeg begynner å få vondt i hodet, det gjør jeg alltid hvis jeg tar i litt for mye på treninga. Jeg hadde litt murringer i nederst i magen i dag, jeg synes det var litt tidlig i forhold til den sykluslengden jeg har hatt i det siste... Merkelig. Det gikk over etter en times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 31. mai 2006 #588 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei Siam! Synes du virker så aktiv hele tiden, triller tur og trener - flink er du! De ekstra kiloene må være noe hel annet! Ønsker deg en fin-fin onsdag og avsluttning av mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #589 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er nok ikke muskler, desverre, Prada... Litt støl i dag, men ikke så galt som jeg hadde fryktet. Skuldrene er værst, og litt i lårene, ellers bra. I dag har vi vært på 9 månederskontroll på helsestasjonen. Vi ligger litt etter for Oliver er snart 10 måneder... Han veier nå 10,8 og er 75,5 lang, vektoppgangen har stabilisert seg, kun 500g på 2 måneder er ikke så mye, men han ligger helt øverst i normalsjiktet allikevel. Etter kontrollen har jeg og T. vært barnepiker for Ks lille gutt. Det var virkelig mer hektisk å passe på 3 viltre krabater enn 1 hver! I begynnelsen gikk det som en drøm da de sov på omgang og det kun var to våkne barn av gangen. Men da alle tre var grinete, sultne og med fulle bleier ble det mer hektisk. Og særlig siden Oliver nektet å sove... Men det løste seg bare vi fikk i dem litt mat. Mannen har jobbet hjemme i dag, så vi fikk spist frokost sammen, i fire-tiden dro han til byen siden han må jobbe i kveld. Så jeg blir hjemme alene i natt... Kjedelig. Oliver ble lagt litt før halvsju, da hadde han sovnet i armene mine, übertrøtt siden han ikke fikk ettermiddagsluren sin. Jeg har brukt første del av kvelden til først en skrubb før jeg sank ned i badekaret med masse olje og badesalt i sammen med en bok. Ah, så deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #590 Del Skrevet 1. juni 2006 I dag har jeg gjort masse! Først har jeg vært på og sprayet på meg litt brunfarge. Det gikk sånn passe bra, fikk ikke så mye farge under armene, så det er bra det bare er en prøverunde før bryllupet. Gleder meg til å dusje i kveld så jeg får sett hvor fint det blir. Nå er jeg litt skjoldete. Etterpå dro vi og tok bilder av barselgruppa. Det var en fotograf som kom hjem til en av oss. Først tok vi bilder av oss med barna. Alle var kledd i sort, mens barna var i bleia. Så var det forsøk på å ta bilder av bare barna, men de ålet, humpet og krabbet i alle retninger, så det var ikke lett! Det var litt av et syn. Ganske slitsomt, med høyt støynivå. Men det blir sikkert fine bilder, og det er veldig gøy å ha. Så var det hjemmom for å spise lunch før det bar til frisøren for meg. Mannen kom hjem i tide denne gangen... Så nå har jeg fått mørkere hår, farget alt brunt før jeg tok noen lyse striper i det. Det tar nok litt tid før jeg venner meg til det, men mannen sier jeg er fin. I morgen blir det trening, sangen før vi tar en tur og besøker oldemor før vi skal på hytta! Phu!! Neste uke skal jeg prøve å ikke ha så mye program... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. juni 2006 #591 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei Siam! Håper dere koser dere i pinsehelga? Jeg har fri og det er jo deilig. Takk for gratulasjon forresten! Må skryte av den fine avataren du har nå! Han er nok stor nå ja, godgutten din. Det er vel litt artig at han er mer aktiv også, selvom det nok kan bli travelt ser jeg for meg... Hva er dette Buzz dere spiller? Har ikke hørt om det jeg. Men det hørtes morsomt ut. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #592 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei Soul!! Buzz er et spørrespill til PS2, utrolig morsomt! Deilig med pinsehelg, mannen skal være hjemme i 3 hele dager. Det har vært litt mye borte helger og kvelder i det siste. I dag var vi først på trening, det skulle egentlig være en Fast i fisken 2, men siden instruktøren hadde forstuet en tå ble det Body Pump, så nå har jeg fått nok styrke for en uke! Jeg var nok litt feig med vektene for jeg ble ikke kvalm denne gangen... Så raste vi videre til sangen, hadde litt dårlig tid, men det gikk bra. Oliver hadde ikke sovet på treninga så han var ultra-grinete, så vi dro med en gang det sluttet. Litt før måtte han roes ned med litt pupp. Så han sov nesten hele veien til oldermor. Hun var veldig surrete i dag, hun lurte på om jeg hadde vært i leiligheten hennes før... Hun visste tydeligvis ikke hvor hun var, og flere ganger sa hun at hun var litt utafor i dag. Stakkars. Vi dro ikke på hytta i dag, svigermor trenger en dag alene, så vi drar i morgen. Tenker jeg tar en tur på treninga først, og denne gangen SKAL jeg trene kondisjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. juni 2006 #593 Del Skrevet 2. juni 2006 God helg,Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. juni 2006 #594 Del Skrevet 4. juni 2006 En litt forsinket god-pinse-hilsen fra meg! Saa aktive dere er for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. juni 2006 #595 Del Skrevet 5. juni 2006 Jammen meg er dere flinke til å gjøre noe ja Vi surrer som regel bare på hjemme og det er ikke alltid like gøy.. Høres morsomt ut med et sånt bilde av barselgruppa, kan tenkte meg det er litt styr å få så mange barn til å være rolig på en gang Ellers ville jeg også innom for å gratulere dere med 2 års bryllupsdag Håper dere har hatt en fin pinse Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. juni 2006 #596 Del Skrevet 6. juni 2006 Innom med en god ... Sjelden jeg legger igjen spor, men jeg leser ofte! Er du fornøyd med spraybruningen?! Jeg syntes det var greit, men litt mye søl, og det varte ikke så lenge før det ble skjoldete..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #597 Del Skrevet 6. juni 2006 Koselig med besøk Mrs.Potter, Holly Hobbie, April (så koselig at du husket bryllupsdagen vår!) og Madden ( jeg ble fornøyd med sprayingen, det har ikke blitt skjoldete enda. Jeg kommer til å spraye en ny runde på torsdag) Lørdag var vi en tur på hytta, overnattet til søndag. Var en tur ute og fisket mens svigersene passet Oliver. Jeg fikk en 600-grams torsk... Mamma kom til oss i 16-tiden på søndag og overtok gullungen. Mannen og jeg dusjet og ordnet oss og delte en sjampis før vi dro ut for å spise middag. Det var en skikkelig fin restaurant, og vi spiste en 4-retter med vin til. Vi fikk en flaske musserende vin "på huset" noe vi ikke reagerte så veldig på i begynnelsen, men etter en stund spurte vi servitøren og fikk et ullent svar som vi slo oss til ro med. Da vi ba om regningen sa hun; nei, den er allerede betalt! Vi så nok ut som to spørsmålstegn. Etter et par sekunders virring med hodet kom vi på at det nok var svigers som hadde vært på ferde. Og det var det. Jammen snilt, altså. Så vi fortet oss å bestille en kaffe med tilbehør... Etter maten var vi allerede blitt temmelig på en snurr, det var ikke små vinglass vi hadde fått servert. Og resten av kvelden ble minst like fuktig, vi var innom flere barer og tilslutt endte vi faktisk opp på en stippeklubb! Snakk om å havne utpå... Men vi hadde det hysterisk moromt, og ingen av oss kan huske taxien hjem. Vi sov oppe på gjesterommet, mens mamma lå nede på vårt rom og tok Oliver da han våknet på morgenen. Vi kom tuslende opp i 12-tiden, rimelig redusert... Senere på dagen fikk vi besøk, men da hadde vi kviknet til. Grillet i finværet. I dag har jeg hatt barseltreff. Vi har for det meste vært ute i hagen. Deilig med sommer. Oliver har begynt å krabbe!! Han er enda ingen racer, men han kommer seg avgårde på alle fire. Han begynte så smått med to krabbeskritt i helgen, men nå er han oppe i 4-5 før han setter seg på rumpa igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #598 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har forresten ikke fått mensen enda... Er på dag 32, så det er ikke veldig, veldig unormalt. Tok en test på fredag fordi vi skulle drikke vin, men den var negativ. Venter på en ny ladning tester i posten og tester igjen så fort jeg har dem i hus, hvis ikke mensen dukker opp i mellomtiden. Har ingen gravid-symptomer, så jeg er nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 6. juni 2006 #599 Del Skrevet 6. juni 2006 Ha ha... så morsom bryllupsdag... strippeklubb.. fnis.. tror ikke det samme skjer oss... men tiden vil vise.. Så flink Oliver er... krabber og greier. Da går det nok fort fremover ja... bare å passe på godt fremover nå.. det gjør så utrolig mye sprell når de kommer seg avgårde... Ønsker deg en fin og solfyllt uke! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #600 Del Skrevet 7. juni 2006 til shy! Jeg fikk testene i posten i dag, og jeg tok en med en gang siden jeg skal ut med barselgruppa i dag. Og den var svakt positiv!! Men tror det ikke helt før jeg får testet med morgenurin i morgen tidlig. For sikkerhetsskyld blir det en alkoholfri kveld i kveld... Er veldig overrasket, vi skulle jo ikke begynne å prøve før rundt St.Hans, men en måned før gjør jo ikke noe. Men som sagt, jeg tror det ikke før jeg har testet igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå