bunny_94 Skrevet 23. februar 2021 #2181 Skrevet 23. februar 2021 Jeg heiet også på Keiino, men det er ikke det at de tapte som plager meg mest. Jeg ser mange kommentarer her inne og i kommentarfeltene at mange egentlig ikke kunne brydd seg litt om ESC en gang. og mange av de stemte nettopp på Tix. Kunne ikke de som ikke en gang bryr seg latt være å stemme da? de som det er helt likegyldig for hvordan Norge gjør det i ESC? Hele MGP er jo nettopp for å avgjøre hvem som skal representere i ESC og når en person vinner basert på popularitet og ikke at sangen var av ESC kvalitet så syns jeg det er litt trist for alle oss som faktisk er litt interessert i dette. Og de som har følgt litt med på ESC de siste årene vet at Keiino hadde faktisk gjort det bedre. Fordi folk i Europa digger nettopp litt særpreg som joik. Tix sin sang er fin, men den mangler det lille ekstra. Dersom ikke han kommer seg til finalen så håper jeg alle dere som ikke bryr dere skjønner at dere har snytt oss som liker dette for å kunne heie på vårt eget land og ha et bidrag som vi er stolte av og har troen på kan dra seieren hjem. Håper selvsagt han overrasker og kommer langt, men per nå har jeg lite tro på det. 12
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2182 Skrevet 23. februar 2021 Blueberrymuffin skrev (5 timer siden): Du støtter en voksen mann som hakker på et ungt menneske? Så utolig tøff du er (ironi). Grønneberg er jo alt annet enn saklig når han drar inn utseende til Tix, da handler det ikke lengre om å dømme musikalsk kvalitet. Ut av mørket er streamet over 3 millioner ganger på spotify og er en sang som lett setter seg på hjernen. Det taler for seg og at Grønneberg tydeligvis ikke kan musikk. Han er ikke annet enn en mobber som virker utrolig bitter på suksessen til Andreas. Tix har skrevet mange hits før mental helse kom inn i bildet, så blir tullete av deg å klage på at Tix blir populær pga bakgrunnshistorien. Han er kjent fordi han tydeligvis er en god låtskriver siden musikken hans fenger så mange, det kan du ikke benekte. Selvsagt kan man mislike musikken til Tix, fordi alle har ulik musikksmak. Men å kalle det for umusikalsk eller dårlig blir urimelig. Innenfor sin sjanger er Andreas musikalsk god, å si noe annet ville vært å juge. At du eller herr Grønneberg personlig ikke liker sjangeren er en annen sak. Men ikke kom å kall det musikalsk dårlig, for det er det jo ikke. Si heller at det ikke er din smak eller type musikk. Når det gjelder Grønneberg ser jeg ikke på han som annet enn smålig. Nå er ikke tix et ungt menneske, han er en voksen mann. At noen sliter psykisk er ingen grunn til å vinne ESC. Anonymkode: de30f...81b 4
Gjest AlmaSofie Skrevet 23. februar 2021 #2183 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå er ikke tix et ungt menneske, han er en voksen mann. At noen sliter psykisk er ingen grunn til å vinne ESC. Anonymkode: de30f...81b Det var da ikke derfor han vant heller. Han vant fordi mange likte melodien. Og faktisk mange flere (100.000) enn de som likte Keiino sitt innslag.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2185 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg støtter Anders Grønneberg sin anmeldelse. Represalier Lasse Olsrud Evensen på Dagsnytt 18 er en diger tufs! Musikk skal tydeligvis ikke dømmes etter musikalske kvaliteter lenger, men på at det formidles av en ung debutant med en jævlig fortid. Som om det ikke har forekommet før liksom. Grugleder meg til å lese hvor dårlig TIX vil gjøre det i Eurovision dagen etter. Anonymkode: c348f...1d9 Anders Grønneberg ba Tix om å gjøre en "Ari Behn", det var direkte stygt og ufint. Greit at det er snakk om å tatovere terningkast 1 på kroppen, men her trekker man paralleller og det er også meningen fra Grønneberg sin side. Kontroversielt for flere klikk... Nei ikke greit en plass Anonymkode: 9086d...31f 16
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2186 Skrevet 23. februar 2021 Gått ned fra 10 til 18 i odds på at vi vinner Eurovision. Må jo selvfølgelig heie på Tix, men jeg blir å ha en favoritt fra et av de andre landene. Tror nok Tix sin musikk blir litt for "lokal" for Europa, litt døll, rett og slett. Anonymkode: bf9e4...1fc 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2187 Skrevet 23. februar 2021 Er over 50, og fikk TIX sin sang på hjernen fra første stund 😀. Nå skal det sies at intervjuet på Lindmo i forkant helt sikkert gjorde at mange stemte på ham. Ikke sikkert han hadde vunnet uten. Enig med han lederen for MGP-klubben som sier at TIX er vår nye Jahn Teigen. Spiller ingen rolle hvordan det går i Rotterdam, for han har erobret Norge. Anonymkode: e3551...4fb 14
bunny_94 Skrevet 23. februar 2021 #2188 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er over 50, og fikk TIX sin sang på hjernen fra første stund 😀. Nå skal det sies at intervjuet på Lindmo i forkant helt sikkert gjorde at mange stemte på ham. Ikke sikkert han hadde vunnet uten. Enig med han lederen for MGP-klubben som sier at TIX er vår nye Jahn Teigen. Spiller ingen rolle hvordan det går i Rotterdam, for han har erobret Norge. Anonymkode: e3551...4fb Da er du en av de som ikke burde engasjert seg i det hele tatt. For noen av oss er ESC en stor happening og vi ser frem til det. Og for oss spiller det faktisk en rolle hvordan vi gjør det.. Han skal ikke erobre Norge, han skal erobre Europa, og det har nok mange ikke skjønt. 7
Ville91 Skrevet 23. februar 2021 #2189 Skrevet 23. februar 2021 Jeg er også en som lever for MGP og Eurovision, og jeg hadde Keiino som favoritt. Men nå blei det ikke dem, og da skal jeg støtte Tix hele veien, uansett hva slags plassering han får. 12
Angelheart2 Skrevet 23. februar 2021 #2190 Skrevet 23. februar 2021 bunny_94 skrev (1 time siden): Jeg heiet også på Keiino, men det er ikke det at de tapte som plager meg mest. Jeg ser mange kommentarer her inne og i kommentarfeltene at mange egentlig ikke kunne brydd seg litt om ESC en gang. og mange av de stemte nettopp på Tix. Kunne ikke de som ikke en gang bryr seg latt være å stemme da? de som det er helt likegyldig for hvordan Norge gjør det i ESC? Hele MGP er jo nettopp for å avgjøre hvem som skal representere i ESC og når en person vinner basert på popularitet og ikke at sangen var av ESC kvalitet så syns jeg det er litt trist for alle oss som faktisk er litt interessert i dette. Og de som har følgt litt med på ESC de siste årene vet at Keiino hadde faktisk gjort det bedre. Fordi folk i Europa digger nettopp litt særpreg som joik. Tix sin sang er fin, men den mangler det lille ekstra. Dersom ikke han kommer seg til finalen så håper jeg alle dere som ikke bryr dere skjønner at dere har snytt oss som liker dette for å kunne heie på vårt eget land og ha et bidrag som vi er stolte av og har troen på kan dra seieren hjem. Håper selvsagt han overrasker og kommer langt, men per nå har jeg lite tro på det. bunny_94 skrev (19 minutter siden): Da er du en av de som ikke burde engasjert seg i det hele tatt. For noen av oss er ESC en stor happening og vi ser frem til det. Og for oss spiller det faktisk en rolle hvordan vi gjør det.. Han skal ikke erobre Norge, han skal erobre Europa, og det har nok mange ikke skjønt. Du ser ut til å mene at MGP og ESC kun er for de hardbarka ESC-fansene og at alle andre, som ser dette som lett underholdning hver vår, ikke har stemmerett i det hele tatt. Det er vel ingen her som har noe mer rett på å ha fasiten her enn andre. Fakta er at det var flere som stemte på TIX enn Keiino, uavhengig av hva som ligger bak av vurderinger. Syns rett og slett det er ufint å tillegge alle de flere hundretusen menneskene som stemte på TIX motiver du ikke vet noe om. Så må jeg legge til at jeg er stor MGP/ESC-fan selv og anser meg selv som en av Eurovison-nerdene, like fullt stemte jeg på TIX denne gang. 16
Ville91 Skrevet 23. februar 2021 #2191 Skrevet 23. februar 2021 Angelheart2 skrev (Akkurat nå): Du ser ut til å mene at MGP og ESC kun er for de hardbarka ESC-fansene og at alle andre, som ser dette som lett underholdning hver vår, ikke har stemmerett i det hele tatt. Det er vel ingen her som har noe mer rett på å ha fasiten her enn andre. Fakta er at det var flere som stemte på TIX enn Keiino, uavhengig av hva som ligger bak av vurderinger. Syns rett og slett det er ufint å tillegge alle de flere hundretusen menneskene som stemte på TIX motiver du ikke vet noe om. Så må jeg legge til at jeg er stor MGP/ESC-fan selv og anser meg selv som en av Eurovison-nerdene, like fullt stemte jeg på TIX denne gang. 👏🏼👏🏼👏🏼 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2192 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Gått ned fra 10 til 18 i odds på at vi vinner Eurovision. Må jo selvfølgelig heie på Tix, men jeg blir å ha en favoritt fra et av de andre landene. Tror nok Tix sin musikk blir litt for "lokal" for Europa, litt døll, rett og slett. Anonymkode: bf9e4...1fc Å da synes du at Keiino er bedre ? Anonymkode: 9dd57...d63 3
bunny_94 Skrevet 23. februar 2021 #2193 Skrevet 23. februar 2021 Angelheart2 skrev (3 minutter siden): Du ser ut til å mene at MGP og ESC kun er for de hardbarka ESC-fansene og at alle andre, som ser dette som lett underholdning hver vår, ikke har stemmerett i det hele tatt. Det er vel ingen her som har noe mer rett på å ha fasiten her enn andre. Fakta er at det var flere som stemte på TIX enn Keiino, uavhengig av hva som ligger bak av vurderinger. Syns rett og slett det er ufint å tillegge alle de flere hundretusen menneskene som stemte på TIX motiver du ikke vet noe om. Så må jeg legge til at jeg er stor MGP/ESC-fan selv og anser meg selv som en av Eurovison-nerdene, like fullt stemte jeg på TIX denne gang. Det var ikke meningen å dra alle under en kam altså! Og jeg kan leve med at Keiino tapte. Det som irriterer meg er alle kommentarene fra de folkene som ikke bryr seg i det hele tatt og kun stemmer på Tix fordi det er Tix. Jeg håper jo at alle de 100k folkene som stemte på han faktisk engasjerer seg og ser på ESC også, og jeg håper jo at han kommer langt til tross for at han ikke var blandt mine favoritter. Så beklager om det ble litt feil i formuleringen der. Og som jeg skrev, jeg håper jo at han overrasker. Alle liker jo en god underdog. 1
Edie Skrevet 23. februar 2021 #2194 Skrevet 23. februar 2021 Ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Edie, adm.
Gjest Krepsen39 Skrevet 23. februar 2021 #2195 Skrevet 23. februar 2021 Kan ikke huske at mgp noen gang har vært så dårlig som i år. Og at tix vant, er jo en av de største skandalene....
NordicViking Skrevet 23. februar 2021 #2196 Skrevet 23. februar 2021 "MGP-ekspert" Anders Tangen mener TIX er den nye Jahn Teigen. Teigen ble i sin tid slaktet, men fikk allikevel stor suksess. Nå ser det ut til at TIX opplever det samme. (NRK) Enig eller uenig med "eksperten"? 1
Amatariel Skrevet 23. februar 2021 #2197 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Synes ikke han burde ha vunnet, for jeg synes sangen er kjedelig og anonym. Sceneshowet er heller ikke noe spektakulært. Anonymkode: d6e04...e95 Akkurat dette syns jeg om Nederlands vinnerlåt sist! 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2198 Skrevet 23. februar 2021 bunny_94 skrev (1 time siden): Da er du en av de som ikke burde engasjert seg i det hele tatt. For noen av oss er ESC en stor happening og vi ser frem til det. Og for oss spiller det faktisk en rolle hvordan vi gjør det.. Han skal ikke erobre Norge, han skal erobre Europa, og det har nok mange ikke skjønt. Hvem er du, som mener at du skal få bestemme hvem som får lov til å engasjere seg? Anonymkode: e3551...4fb 5
bunny_94 Skrevet 23. februar 2021 #2199 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er du, som mener at du skal få bestemme hvem som får lov til å engasjere seg? Anonymkode: e3551...4fb Jeg blir bare oppgitt over at folk er helt likegyldig for ESC. Digger at folk engasjerer seg, men håper de også engasjerer seg like mye for ESC og ikke kun for MGP. 1
Måneskinn Skrevet 23. februar 2021 #2200 Skrevet 23. februar 2021 Interessant nå at flere der ute i Europa har Tix på sin topp 3 og topp 5 liste kanskje ikke vi vinner, men flere og flere er positive til låta og det er jo aldri feil mener jeg 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå