AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2041 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir do-pause under norges låt i år, den er grei. Hadde aldri trodd han kom til å vinne siden sangen ikke har fengende eller god melodi. Men så feil kan man ta ja, han hadde vel mobilisert fansen sin. Mange lot kanskje være å stemme siden de ikke regnet med den dårligste låta kom til å vinne eller de fikk ikke stemt. Anonymkode: 84748...18c Hvordan tenker du at han har mobilisert fansen sin? Tix har postet lite om sin deltagelse i MGP. Mye mindre en mange av de andre som ikke klarte å komme videre. Han har ikke pushet låten sin på sosiale medier. Anonymkode: ef9bf...4f7 10
Milky Skrevet 21. februar 2021 #2042 Skrevet 21. februar 2021 Leli7 skrev (1 time siden): Hvis teorien din hadde stemt, så hadde Landeveiens Helter vært i finalen. Dag Ingebrigtsen, Rune Rudberg, Lars Erik Blokhus og Stian Thorbjørnsen har rimelig mange fans rundt omkring i Norge, i alle aldersgrupper. De folka du snakker om har neppe like mange følgere på sosiale medier som TIX. Alle «kjendisvennene» hans har også lagt ut at folk må stemme på TIX. Så jo han er per idag mye mer populær enn de du nevner. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2043 Skrevet 21. februar 2021 I disse dager virker det dessverre som om man må ha en historie med mobbing, psykisk uhelse, spiseforstyrrelser osv. for i det hele tatt å få et publikum. Det er flott at kjente og ukjente mennesker er åpne om ting de strever med, og at de på den måten kan hjelpe andre. Men jeg synes ikke det er riktig å gi dem scenen kun fordi de har et budskap å komme med. Jeg liker TIX, men på ingen måter musikken hans. Det må være lov til å si det. Det finnes mange flinke musikere der ute som aldri får den scenen og oppmerksomheten de fortjener fordi middelmådige musikere som er flinke til å få oppmerksomhet tar deres plass. Det er bare så synd at for hver negativ kommentar noen skriver om TIX’ musikk, så får han enda mer ufortjent støtte og oppmerksomhet. 😟 (Skulle gjerne heller sendt en som Maria Petra fra the Voice til finalen.) Anonymkode: 977db...3e6 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2044 Skrevet 21. februar 2021 Jeg håper tix bruker andre arenaer til å snakke om psyke og at mgp blir fokus på musikk og show. Tror han er en ekte og snill person som fort kan tippe over om det blir for mye fokus på det. Anonymkode: 5d5ae...440 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2045 Skrevet 21. februar 2021 Vi hadde vår første mulighet til å vinne Eurovision på mange år, men neida.. Dette er rett og slett flaut. Og nei, jeg er ingen «Tix-hater», men han har ikke sjans ute i Europa. Anonymkode: 320dd...681 14
Gjest CecilieX Skrevet 21. februar 2021 #2046 Skrevet 21. februar 2021 Keiino sin forrige låt var mye bedre enn den de bidro med i år, selv om elementene er mye av det samme. Det å prøve å gjenskape en suksess har sjelden noe for seg, det har mange land prøvd før. Selv ikke Rybak fikk det til da han gjorde et forsøk. Tix vil i det miste skille seg ut med sceneshow, noe som er viktig for at folk skal huske bidraget og det har vi misset på i mange år. Jeg tror mange stemte på Tix på grunn av budskapet rundt det som handler om psykisk helse. Og hva er vel viktigere enn å bruke musikk til å belyse, opplyse med et budskap som er så viktig. Mange sliter om dagen og jeg tror at hans historie kan hjelpe mange. Han brukte sin tid i rampelyset til å fokusere på at selv om livet er vanskelig så kan man komme gjennom det. Det rørte mange og derfor vant han. For meg er det tusen ganger viktigere enn å vinne Eurovision. Så håper jeg bare at Tix tåler belastningen av det han har satt i gang. Det er sterkt å høre ham fortelle om hvordan man kan kjenne på enorm ensomhet på tross av suksess og popularitet.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2047 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med telefonstemmer og sms så kunne man jo bruke masse penger og stemme flere ganger da også. Anonymkode: 5d5ae...440 Fortsatt 100 ganger bedre. Anonymkode: b4178...d19
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2048 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi hadde vår første mulighet til å vinne Eurovision på mange år, men neida.. Dette er rett og slett flaut. Og nei, jeg er ingen «Tix-hater», men han har ikke sjans ute i Europa. Anonymkode: 320dd...681 Og så? Anonymkode: ca55a...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2049 Skrevet 21. februar 2021 Jeg så som sagt ikke på igår men så Silje Nordnes på IG nå og herlighet så fin hun var igår!! Endelig noe annet enn de dressene hun brukte på Maskorama 👌👌 Anonymkode: ca55a...8c0 9
Blueberrymuffin Skrevet 21. februar 2021 #2050 Skrevet 21. februar 2021 (endret) Kan noen fortelle meg hva som var så fantastisk med sangen til keiino? Den var rotete bygget opp, og hørtes nesten ut som en blåkopi av spirit in the sky. Jeg føler hypen rundt keiino utelukkende er fordi det er keiino. Fordi sangen momentum var fæl etter mine ører, en sang som kommer til å bli glemt. Alt hatet Tix får tror jeg handler mer om «skuffa» keiino fans, som har overhypet momentum fordi det er keiino, ikke fordi sangen var noe spesielt bra. Også må vi ikke glemme at spirit in the sky ble slaktet av jurien sist, så hvorfor skal vi sende en artist som allerede har blitt slaktet av esc jurien en gang. Endret 21. februar 2021 av Blueberrymuffin 19
Grønnfrakk Skrevet 21. februar 2021 #2051 Skrevet 21. februar 2021 Sangen var en kjedelig ballade som jeg har hørt før - i 1998. TIX er ungdomshelten og klarer å sette ord på ting i en ungdomskultur som vi voksne ikke helt forstår. Da han skrev den sangen om å sitte i karantene for eksempel - den traff mange. Så jeg respekterer han mer som kunstner nå selv om jeg synes russelåtene var motbydelige. Tror Europa kommer til å lure på hva vi har sendt avgårde siden de ikke kjenner til artisten. Det er bare humor. 1
Kommerikkepånoebra Skrevet 21. februar 2021 #2053 Skrevet 21. februar 2021 Trolltunge skrev (8 timer siden): Uansett, jeg fikk jo høre sangen tre ganger i dag, og ble mer begeistret for den for hver gang. Jeg sitter igjen med det samme, den har vokst litt på meg. Dessverre så får mesteparten av Europa høre den for første gang i semifinalen, og da har den ikke sjans. Jeg tenker at vi skuslet bort en reell sjanse til å gjøre det bra i Eurovision. Vi valgte bidraget vårt på «føleri» og popularitet. Sangen er langt fra god nok til å komme langt i Eurovision. 3
Gjest byråkrati Skrevet 21. februar 2021 #2054 Skrevet 21. februar 2021 9 hours ago, Spicymami said: Tix vinner bare fordi han har masse fans i Norge, ikke pga selve opptreden eller fordi han var bedre enn de andre Jeg vil nå si det samme gjelder keiino. Mye av grunnen til at de ble nr 2 er at de kom nær å vinne sist de var med og folket vil ha en revansje + de har mange fans. Sangen deres var kjedelig. Syntes ikke etablerte artister burde få være med
Butternut Skrevet 21. februar 2021 #2055 Skrevet 21. februar 2021 Jeg synes Keiino hadde den beste sangen. Tror ikke TIX kommer kommer til finalen engang. Å lese kommentarfeltene på youtube sier mye om hva resten av europa ville ha valgt. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2056 Skrevet 21. februar 2021 « Etter dette med P3 Gull var det slik at uansett hva jeg gjorde, så var det aldri bra nok for musikkbransjen, for man skulle alltid dra frem de grove russelåtene fra 2015» https://p3.no/musikk/tix-p3-gull-2020/ kanskje dere kan slutte å bruke russesanger fra 2015 som argumenter? Tidligere her i tråden. Gutten har utviklet seg til en mann på disse 6årene, forskjell på å være nyutekssminert russ og nå snart i slutten av 20-årene. Han har blitt voksen, holder seg unna alt av narkotika, holder seg unna alt av vold, er seriøs og øver øver øver og lager musikk. Han er et godt forbilde og en god representant å sende helt personlig, og musikken fenger. Anonymkode: 5d5ae...440 8
Amatariel Skrevet 21. februar 2021 #2057 Skrevet 21. februar 2021 Jeg lurer litt på hvorfor Tix hadde så lite folk på sin hjemmefest? Bare broren og kjæresten hans..? Har han ikke mer familie, foreldre?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2058 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vi hadde vår første mulighet til å vinne Eurovision på mange år, men neida.. Dette er rett og slett flaut. Og nei, jeg er ingen «Tix-hater», men han har ikke sjans ute i Europa. Anonymkode: 320dd...681 Keino hadde sin sjanse i 2019. De ville ikke kommet lenger med kopi sangen sin i år. Anonymkode: 5d5ae...440 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2059 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og så? Anonymkode: ca55a...8c0 Er ikke det litt poenget med konkurransen da? Anonymkode: 320dd...681
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2060 Skrevet 21. februar 2021 Amatariel skrev (Akkurat nå): Jeg lurer litt på hvorfor Tix hadde så lite folk på sin hjemmefest? Bare broren og kjæresten hans..? Har han ikke mer familie, foreldre? Det er korona og restriksjoner. Tix var den eneste som tok hensyn til det. De andre festene som ble vist holdt ikke 1m avstand mellom de som ikke bor i samme husstand. Anonymkode: 5d5ae...440 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå