Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar meg en sigarett hver kveld etter at barn og mann har lagt seg. Har gjort det i 10 år. Ingen vet. 

Anonymkode: 678de...508

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så mye uvane men er ganske avhengig av smokk når jeg skal sove❤️🥰 vet ikke hvorfor men er sånn verdens deiligste ting, får meg til å slappe veldig godt av😇 har gjemt den under madrassen så er kanskje det som er uvanen .. men ingen må se den!😂

Anonymkode: ed5ec...49b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser medfet historier og diskusjoner mens jeg onanerer. 

Har handa i buksa og trusa. 

Anonymkode: fece9...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ingen som ikke er nevnt allerede, men jeg er ikke så god på å vaske hendene. Har blitt bedre med årene, men blir nesten litt glad inni meg når jeg kommer på at jeg har glemt det. 

Slikker ren kniver. 

Pleide å putte ting i skjeden når jeg var yngre 😅

 

Anonymkode: ac99c...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snyter meg i hånda fremfor papir om jeg ikke har det tilgjengelig for hånden. Kommer buser og snørr på klærne. Deilig...

Anonymkode: 66a24...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.14):

Jeg røyker selv om jeg er gravid.

Anonymkode: 43cf1...891

Håper du vet at for hvert drag du tar av sigaretten så får barnet ditt røyk i blodet sitt og får helseproblemer. Finn noe annet gjøre enn røyking. Spis stangselleri og gulrøtter eller tygg på noe annet som ikke er helseskadelig. 

Anonymkode: 39d5e...1f8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukter på undertøyet til mannen min før jeg legger det i vaskemaskinen, fordi jeg liker det.  Jeg klør meg også mye i hodebunnen sånn at jeg får sår, sånn at jeg kan pelle av skorpen senere å spise den.

Anonymkode: 990a9...10f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 2.22):

Åh det gjør jeg også 🙈🙈 men IKKE med dyr.

Anonymkode: 630f4...67e

Samme her! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg leser eller ser på film så skriver jeg enkelte ord i lufta. Som i at pekefingeren er en penn liksom. Gjort det siden jeg var lita, og kjenner det klør i fingeren etter å skrive noe noen ganger. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2021 den 9.55):

Det har hendt at jeg har bakt boller med helt feil ting inni, sånt som ikke hører hjemme i boller og som sikkert ikke smaker godt engang. Og så setter jeg dem fra meg på skoleavslutning og sånn uten at noen ser at det er jeg som har dem. Etterpå ser jeg på de som spiser dem, hvordan de reagerer når de kjenner smaken.

Anonymkode: aabcb...a68

Denne er jo bare legendarisk!! Skulle ønske det ble filmet når folk spiste dem 😂😂 (og at jeg fikk se)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Neeei, hvorfor har denne tråden stoppet opp? Jeg elsker at det er så fritt her. Jeg har noen uvaner som jeg syns er helt grusom, blant annet dette med å spise buser. Dette har jeg liksom gjort siden jeg var liten. Syns det er forferdelig ekkelt og vil så gjerne slutte, men det er tross alt en uvane. En uvane som jeg skammer meg veldig over! Andre uvanner er at jeg plukker tørr hud på munnen, til jeg får sår. Gjør dette når jeg stresser. I tillegg har jeg en forferdelig greie med å overnappe bryn, også når jeg er stresset!

Anonymkode: 62693...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 23.42):

De 1-3 dagene i året jeg tar egenmelding skulker jeg. 

Anonymkode: 076bc...d0d

Er fremdeles student, men dette kommer jeg også til å gjøre. Jeg er aldri syk, og da mener jeg aldri. Jeg fortjener allikevel et par sykedager til å gjøre det jeg vil. Kommer til å ta sykedager med verdens reneste samvittighet.

Anonymkode: 49ecb...044

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart en uvane at jeg må hoppe av og til. Kan f.eks lage mat på kjøkkenet, og så må jeg gjøre et lite hopp før jeg går inn i stua.

Anonymkode: 77d07...8ab

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...