Gå til innhold

Flere som har sluttet med snus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

paxi skrev (3 timer siden):

I dag er det 6 uker siden jeg sluttet med snus. Humøret har stabilisert seg og ting kjennes greit.

Hvordan har det gått med dere som sluttet for en uke eller to siden??

Så bra! 😊 Jeg er på tre måneder 29 august. Får fortsatt ofte lyst på snus, men klarer å stå imot det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Purple_Pixiedust skrev (Akkurat nå):

Så bra! 😊 Jeg er på tre måneder 29 august. Får fortsatt ofte lyst på snus, men klarer å stå imot det. 

Ekstremt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet for en uke siden. Det har gått greit, men savner snusen veldig på kveldene! Synes det er skikkelig kjipt, og ender med å trøste meg med å spise masse snacks i stedet. Har ikke funnet noe sunt som gir samme trøsten… 

På dagtid holder jeg tankene mye lettere vekk fra snus ved å være opptatt med forskjellige ting. 

Anonymkode: af4a2...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag er det 8 uker siden jeg sluttet med snus. Var storsnuser (en boks om dagen). Har ikke tatt en eneste en siden den gang.

Kan jeg anse meg som ikke-snuser nå, folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paxi skrev (2 minutter siden):

I dag er det 8 uker siden jeg sluttet med snus. Var storsnuser (en boks om dagen). Har ikke tatt en eneste en siden den gang.

Kan jeg anse meg som ikke-snuser nå, folkens?

Ja, det kan du! Gratulerer så mye! :) 

Anonymkode: f7828...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

paxi skrev (13 minutter siden):

I dag er det 8 uker siden jeg sluttet med snus. Var storsnuser (en boks om dagen). Har ikke tatt en eneste en siden den gang.

Kan jeg anse meg som ikke-snuser nå, folkens?

Godt jobbet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paxi skrev (1 minutt siden):

Takk assa :) Det går fortsatt bra med deg og?

Ja er enda snusfri. :) Husker ikke nøyaktig dato, men er litt over tre mnd nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (13 minutter siden):

Ja er enda snusfri. :) Husker ikke nøyaktig dato, men er litt over tre mnd nå. 

God grunn til å være stolt over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvor lang tid tok det før dere ikke lenger savnet snusen eller ville ha? Jeg sluttet for 14 dager siden og tenker flere ganger til dagen at jeg vil ha snus 😫 savner det så sykt.
 

Husker ikke at det satt så lenge i sist jeg sluttet for noen år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkattene skrev (35 minutter siden):

Hvor lang tid tok det før dere ikke lenger savnet snusen eller ville ha? Jeg sluttet for 14 dager siden og tenker flere ganger til dagen at jeg vil ha snus 😫 savner det så sykt.
 

Husker ikke at det satt så lenge i sist jeg sluttet for noen år siden. 

Jeg vil fortsatt ha snus og det er 4 mnd siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvordan går det folkens? 
 

 

Anonymkode: fef2f...5de

Still going strong. Nå har jeg sluttet med alkohol og amfetamin også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvordan går det folkens? 
 

 

Anonymkode: fef2f...5de

Jeg ville slutte med engang det kom ny forskining om snus men jeg ender sikkert opp med kreft. 

Anonymkode: c78d9...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden):

Still going strong. Nå har jeg sluttet med alkohol og amfetamin også. 

Gratulerer. Gjør meg godt å lese🥰 Heier på deg. Klem 

Anonymkode: c78d9...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 uker i dag for meg. Vil si at uke to var verst. Da var jeg like ved å kjøpe snus flere dager. Jeg hadde til og med skrevet ut en automatlapp for kjøp av snus som skannes i kassa, som jeg parkerte rett før jeg betalte for meg. Var desperat og sint! Hadde nok senket garden fordi de sa de første 2-3 dagene var verst, og jeg trodde jeg var tryggere etter det. I stedet har jeg kjøpt helt sykt mye mat og snacks! Det skal liksom være så dyrt å snuse; men jeg har aldri brukt så mye penger på mat som nå 😌 Har endelig fått tilbake viljestyrken nå i uke 3 og går straks inn i uke 4 som snusfri. Har snust i ti år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Gratulerer. Gjør meg godt å lese🥰 Heier på deg. Klem 

Anonymkode: c78d9...723

Takk! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

paxi her,

Ja... slutta å snuse i sommer, da. Rart å lese her hvor vanskelig jeg hadde det. Nå har det gått 7 måneder siden jeg tok en snus. Hadde så mye abstinenser de første ukene at jeg trodde aldri jeg skulle bli ordentlig glad igjen.

Som motivasjon til de som vurderer å slutte, så vit dette:

Jeg tenker i dag aldri på snus. Kjenner null sug. Kunne ikke falt meg inn å ta en pris en gang. Helt uinteressant. Har spart penger, helsa og føler meg mye piggere. Lukter bedre også. Å slutte er noe av det lureste jeg har gjort for meg selv. Hvis du lurer på om du skal: JA! GJØR DET!

 

Anonymkode: e164a...0c4

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

paxi her,

Ja... slutta å snuse i sommer, da. Rart å lese her hvor vanskelig jeg hadde det. Nå har det gått 7 måneder siden jeg tok en snus. Hadde så mye abstinenser de første ukene at jeg trodde aldri jeg skulle bli ordentlig glad igjen.

Som motivasjon til de som vurderer å slutte, så vit dette:

Jeg tenker i dag aldri på snus. Kjenner null sug. Kunne ikke falt meg inn å ta en pris en gang. Helt uinteressant. Har spart penger, helsa og føler meg mye piggere. Lukter bedre også. Å slutte er noe av det lureste jeg har gjort for meg selv. Hvis du lurer på om du skal: JA! GJØR DET!

 

Anonymkode: e164a...0c4

Oi, så flink du har vært! Har stadig en plan om slutting, men feiger ut, i alt stress og kaos og vektnedgang, tør jeg nesten ikke. Men mååå virkelig snart!! Er så dyrt! Har du merket noe på vekta etter du sluttet? 

Anonymkode: bac93...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...