Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV

Turkis Sau

Anbefalte innlegg

Skulle jo tro at hu sexolog dama var opptatt av alt som omhandler sex og kjønn, men har jo kun hørt hun snakke om det kvinnelige underliv, hun virker jo helt opphengt i vaginaer.

Er det normalt å tenke så mye på vagina. Ja hun er sexolog, man har jo ikke nevnt penis en eneste gang. Alt handler jo om vagina, og hun sniker jo vagina inn i hver minste setning, tenker hun ikke på annet enn vaginaer? Kan ikke skjønne at det er normalt hos heteroseksuelle kvinner, selv om man så måtte være sexolog.

Som i dagens episode, så sammenligner hun norsk natur med utseende til skjeden etter fødsel. 

Er så innmari vulgært. Slitsomt med kåt prat om vagina hver eneste gang hu er på skjermen. 

Dagens lille utblås etter å ha sett 71 grader nord i kveld.

Anonymkode: 881a2...09f

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skulle jo tro at hu sexolog dama var opptatt av alt som omhandler sex og kjønn, men har jo kun hørt hun snakke om det kvinnelige underliv, hun virker jo helt opphengt i vaginaer.

Er det normalt å tenke så mye på vagina. Ja hun er sexolog, man har jo ikke nevnt penis en eneste gang. Alt handler jo om vagina, og hun sniker jo vagina inn i hver minste setning, tenker hun ikke på annet enn vaginaer? Kan ikke skjønne at det er normalt hos heteroseksuelle kvinner, selv om man så måtte være sexolog.

Som i dagens episode, så sammenligner hun norsk natur med utseende til skjeden etter fødsel. 

Er så innmari vulgært. Slitsomt med kåt prat om vagina hver eneste gang hu er på skjermen. 

Veldig påtrengende med den stadige underlivspraten. Det har jo hengt seg opp helt for henne.

Anonymkode: 9c4ec...2d7

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Per bare jævlig irriterende!! All honnør til de andre på laget for ikke å klikke i vinkel.

Anonymkode: d3d46...3a3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjedelig at de bruker så mange episoder på samme etappe. Og at det nå har vært 8 episoder uten at noen må reise hjem...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nå er Per bare jævlig irriterende!! All honnør til de andre på laget for ikke å klikke i vinkel.

Dessverre enig. Før tenkte jeg at han var flink som sto i det og sto på, men nå lurer jeg på hva i all verden han gjør i det programmet. Vår og Fay er merket og kan ryke ut, 2 solide deltakere. Det virker ikke rettferdig.

Anonymkode: fc217...099

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg følger vanlig tv, så dersom det blir etter streaming så får jeg vandre stille ut av tråden. 

Det samme gjelder meg. 

Ser at avisene nå også er begynt å glippe - de meldte jo Isabels avgang før det var vist linært. Forbannet irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
Lady Lovelylocks skrev (10 minutter siden):

Syns det er kjedelig at de bruker så mange episoder på samme etappe. Og at det nå har vært 8 episoder uten at noen må reise hjem...

Dette er jeg helt enig i. Det virker som om de har kuttet budsjettet i to men skal ha like mange episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dessverre enig. Før tenkte jeg at han var flink som sto i det og sto på, men nå lurer jeg på hva i all verden han gjør i det programmet. Vår og Fay er merket og kan ryke ut, 2 solide deltakere. Det virker ikke rettferdig.

Det har alltid forundret meg at totalt utrente personer melder seg på programmet og så er det verken øving på å gå med sekk, på kart og kompass eller den minste form for fysisk trening på forhånd. Dette gjelder spesielt for kjendisversjonen. Man må ikke, man kan si nei. Husker da Mini var med, og han sa at han hadde brukt sommeren til å trene kart og kompass samt å gå med sekk. 

Det samme gjelder ekstrem høyde eller vannskrekk - skjønner de ikke at det vil bli utfordret i et sånt program? Jeg har høydeskrekk selv, og vet ikke hvordan jeg ville klart meg i klatreetappene. Nettopp derfor hadde jeg ikke sagt ja til å delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvorfor ble Fay merket?

Anonymkode: 6e2c4...96e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor ble Fay merket?

Anonymkode: 6e2c4...96e

Hun tapte en merkekonkurranse, mener det var 2. merkekonkurransen. Isabel ble vel første merket i.o.m at hun ikke fullførte etappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

1 hour ago, AnonymBruker said:

Veldig påtrengende med den stadige underlivspraten. Det har jo hengt seg opp helt for henne.

Anonymkode: 9c4ec...2d7

Skulle ikke forundre meg om hun og content-manageren har hatt et lite møte i forkant der de har kommet på alle disse utsagnene hun kommer med i håp om at det skal slå an på some.. Feks dette med at landskapet så ut som underlivet hennes etter fødsel. Altså..🙈 Det blir litt mye.

Men ikke misforstå, utenom de grove 71 grader nord sitatene så syns jeg hun er kul, det er bare ikke rette «forum»..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (1 time siden):

Skulle ikke forundre meg om hun og content-manageren har hatt et lite møte i forkant der de har kommet på alle disse utsagnene hun kommer med i håp om at det skal slå an på some.. Feks dette med at landskapet så ut som underlivet hennes etter fødsel. Altså..🙈 Det blir litt mye.

Men ikke misforstå, utenom de grove 71 grader nord sitatene så syns jeg hun er kul, det er bare ikke rette «forum»..

Opplever ikke hun som noe annet en krampeaktig og vulgær. 

Anonymkode: af17c...167

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at Per trakk seg. For det første er han en av de jeg liker best (bortsett fra Fay og Victor), og han har jo jaggu meg stått på. Det er jo ikke VM. Man skal jo utfordre seg med tanke på sine forutsetninger. Og man skal jobbe sammen som et lag. Han ble jo shamet gang på gang. Med sånn nedlatende «kom igjen, Per. Dette greier du. Såååå braaaa»-greier hele tida. Det er muligens mye man ikke ser på TV, men dette med at han skal være så forbanna takknemlig? Hvis folk ikke surna sånn, er jeg sikker på at han hadde hatt mer fighting spirit. Jeg synes 71 grader nord burde fokusert litt mer på dette med lagånd. Den ble jo rævva. Og da er det ikke den ene som går litt saktere enn resten sin feil. De var veldig nære på mange ganger. De tapte heller ikke alle gangene. Jeg har i alle fall mistet sansen for Astrid, hvor konkurranseinstinktet overtar fullstendig, og hun ikke ser selv at det blir direkte utfrysing av et lagmedlem.

Anonymkode: 5ce8c...8fe

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er synd at Per trakk seg. For det første er han en av de jeg liker best (bortsett fra Fay og Victor), og han har jo jaggu meg stått på. Det er jo ikke VM. Man skal jo utfordre seg med tanke på sine forutsetninger. Og man skal jobbe sammen som et lag. Han ble jo shamet gang på gang. Med sånn nedlatende «kom igjen, Per. Dette greier du. Såååå braaaa»-greier hele tida. Det er muligens mye man ikke ser på TV, men dette med at han skal være så forbanna takknemlig? Hvis folk ikke surna sånn, er jeg sikker på at han hadde hatt mer fighting spirit. Jeg synes 71 grader nord burde fokusert litt mer på dette med lagånd. Den ble jo rævva. Og da er det ikke den ene som går litt saktere enn resten sin feil. De var veldig nære på mange ganger. De tapte heller ikke alle gangene. Jeg har i alle fall mistet sansen for Astrid, hvor konkurranseinstinktet overtar fullstendig, og hun ikke ser selv at det blir direkte utfrysing av et lagmedlem.

Når skjedde dette? Streamer du? Takk for spoileren 🙄

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, faen da!!! Kan du la være å spoile for oss som faktisk følger serien på lineær tv? Forbanna unødvendig!! 🤬

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 hours ago, AnonymBruker said:

Men det andre laget var jo likedan mot Isabel. Var det også nedlatende da eller?

Anonymkode: c343b...ad6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, faen da!!! Kan du la være å spoile for oss som faktisk følger serien på lineær tv? Forbanna unødvendig!! 🤬

Beklager så mye, jeg trodde at episodene vistes på TV samme kveld som de ble tilgjengelig på Discovery+...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Noe så tafatt som "Per Pusling"... først sutrer han pga andre sin ærlighet og deretter taper han frivillig merkekonkurransen...Også blir han deretter hyllet :ler: 

Tydellig at folk finner seg i alt. Nå håper jeg det blir et skikkelig rotterace, fremover ::Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...