Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV


Turkis Sau

Anbefalte innlegg

Blekkulfina skrev (På 25.2.2021 den 22.56):

Hvorfor skal Norges TØFFESTE kjendis kåres gjennom sånne dustete puslespill, stable- og trille-kule-konkurranser?? Arg altså, den mest verdige vinneren og tøffeste kjendisen røk dessverre ut idag pga sånt tull😡

Jeg husker en tidligere sesong (med vanlige personer, ikke kjendiser da) hvor den ene personen på den ene gruppen hadde gjort nærmere  hundre prosent av orientering med kart eller kompass, og til og med båret godt over hennes egen andel av bagasje / utstyr. Hadde det ikke vært for denne ene personen, så ville de andre på laget sannsynligvis ligget der ute i terrenget fremdeles. :nisse:                                        

Men etterpå måtte denne gruppen ut i en sånn "utslagskonkurranse" hvor denne desidert flinkeste personen var på nære nippet til å bli slått ut av hele 71 grader Nord, bare fordi de måtte stable noen domino-brikker eller hva det nå var som "utslagskonkurransen" gikk ut på den gangen.      

Anonymkode: d07f1...e15

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ting går såååå treeegt, kjenner jeg blir så utålmodig. Alle de bildene, tilbakeblikkene og japlingen..

Anonymkode: fc217...099

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Synes ting går såååå treeegt, kjenner jeg blir så utålmodig. Alle de bildene, tilbakeblikkene og japlingen..

Anonymkode: fc217...099

Enig. Jeg synes ikke det er den beste 71 grader nord som går nå

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden i dag var da veldig kjedelig. Det er jo ikke noen konkurranse, bare noen som går og koser seg på tur og mimrer to uker bakover.  Konkurransen mot Tom har jo ingen nerve heller, pizza som premie blir for lite til å holde oppe spenningen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ren kosetur i dag. Hva skjedde med konkurransen? 
 

Og den de skal ha mot Tom nå, de drar jo ikke engang nordover. 
 

Handler kun å klatre fjell og være litt på havet. 
 

Covid virker til å ha satt store begrensinger på hele konkurransen

Anonymkode: 87669...2e8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig dumt at Astrid som absolutt er en av de tøffeste kjendisene som er der inne røk ut på en «tullekonkuranse» når de ser ut til å ha all verdens tid! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var digg at Astrid røk, da står det mer åpent hvem som kan ende som vinner til slutt. 
Men for noen kjedelig episoder, det skjer jo ingenting! Og liker heller ikke at episodene slutter midt i et løp, eller at de starter på et nytt også er det ti min igjen av episoden. Synes det har vært litt vel mye klatring i denne sesongen. 
 

Håper Vår vinner, tøff dame som ikke er redd for noe som helst og mestrer alt hun begir seg ut på!

Og ja takk til mer Tom Stiansen i baris!😍

Anonymkode: 155e8...2fb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes det var digg at Astrid røk, da står det mer åpent hvem som kan ende som vinner til slutt. 
Men for noen kjedelig episoder, det skjer jo ingenting! Og liker heller ikke at episodene slutter midt i et løp, eller at de starter på et nytt også er det ti min igjen av episoden. Synes det har vært litt vel mye klatring i denne sesongen. 
 

Håper Vår vinner, tøff dame som ikke er redd for noe som helst og  mestrer alt  hun begir seg ut på!

Og ja takk til mer Tom Stiansen i baris!😍

Anonymkode: 155e8...2fb

Grunnen til at Vår fremdeles er med er at Guttormsen tapte konkurransen med vilje. Synd Astrid Urenholdt Jacobsen røk ut på noe så teit som den konkurransen. For meg var hun en verdig vinner.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alt de gjør i år er å gå, gå, gå, klatre og sykle... Veldig lite spennende innhold og OPPLEVELSER som har vært før. Enten må de være ekstremt begrenset pga corona, ha lite budsjett eller dårlig fantasi...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

<klipp>

Og ja takk til mer Tom Stiansen i baris!😍

Anonymkode: 155e8...2fb

Måtte sjekke, han er faktisk 50 år - det skulle man ikke tro med den overkroppen 😍

Anonymkode: fc217...099

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å variere aktivitetene mer? Hvorfor går de ikke på ski lengre?😩

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Synes det var digg at Astrid røk, da står det mer åpent hvem som kan ende som vinner til slutt. 
Men for noen kjedelig episoder, det skjer jo ingenting! Og liker heller ikke at episodene slutter midt i et løp, eller at de starter på et nytt også er det ti min igjen av episoden. Synes det har vært litt vel mye klatring i denne sesongen. 
 

Håper Vår vinner, tøff dame som ikke er redd for noe som helst og mestrer alt hun begir seg ut på!

Og ja takk til mer Tom Stiansen i baris!😍

Anonymkode: 155e8...2fb

Han var i baris i fjor også, i samme anledning. Til stor begeistring. Sjokkerende flott.😊😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser flere klager over en kjedelig sesong, så jeg begynte å tenke på nå kontra tidligere. Hva har egentlig blitt gjort av aktiviteter før, utenom gåingnog klatring? Ser ski er nevnt, men bortsett fra det.

Anonymkode: fc217...099

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg ser flere klager over en kjedelig sesong, så jeg begynte å tenke på nå kontra tidligere. Hva har egentlig blitt gjort av aktiviteter før, utenom gåingnog klatring? Ser ski er nevnt, men bortsett fra det.

Anonymkode: fc217...099

Jeg tenker det hadde vært gøy med mer padling i elv/innsjø, orientering/rebusløp, ridning/kløvhest, hundekjøring, sykling mer enn bare korte etapper eller rulleski, for eksempel :) Men pleier ikke se på 71, så vet ikke hva de pleier å gjøre. 

Anonymkode: 573e7...550

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er for lite individuelle etapper, med litt høyere krav til navigering og "overlevelse"

Hvis det blir en slik etappe, med krav til navigering, så holder jeg en knapp på Viktor.  

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir litt mer action fremover..🙋🏽‍♀️ Heier på Victor og Fay🌟 de virker så fine rett gjennom i tillegg til at det virker som de sprer mye glede i gruppa🌸 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo helt klart Henrik som vinner denne sesongen. 

Anonymkode: 54e61...6e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at flere synes denne sesongen skuffer fordi det var så sinnsykt bra i fjor. Casten i fjor var helt fantastisk, og derfor blir det automatisk kjedelig i år. Selv om det ikke nødvendigvis faktisk er det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (9 timer siden):

Håper det blir litt mer action fremover..🙋🏽‍♀️ Heier på Victor og Fay🌟 de virker så fine rett gjennom i tillegg til at det virker som de sprer mye glede i gruppa🌸 

Det gjør jeg også 😊  Victor "kjente jeg" fra Skal vi danse, han gjorde et godt inntrykk der og har nå overrasket meg positivt som friluftsmann.  Fay hadde jeg ingen ide om hvem var, men hun virker som en flott person og har vært et hyggelig bekjentskap. Synes det var synd at Steffen og Astrid forsvant, men spennende blir det uansett til slutt.

Anonymkode: 45dd1...01b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det gjør jeg også 😊  Victor "kjente jeg" fra Skal vi danse, han gjorde et godt inntrykk der og har nå overrasket meg positivt som friluftsmann.  Fay hadde jeg ingen ide om hvem var, men hun virker som en flott person og har vært et hyggelig bekjentskap. Synes det var synd at Steffen og Astrid forsvant, men spennende blir det uansett til slutt.

Anonymkode: 45dd1...01b

Ja, helt enig🤩🌸 Ja, utrolig synd at Astrid røk ut og at Steffen endte opp med å måtte trekke seg!😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...