Gjest McGjest Skrevet 3. januar 2021 #161 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): TS, er det mulig å klage på vedtaket? Begrunne med det du sa. At du var på en øde plass, uten risiko å skade noen? Jeg antar da at det er snakk om sladding og fart, og kanskje unødig bråk, men ikke kjøring i beruset tilstand? Og ja, begrunne med at du må ha bil for å komme til og fra jobb. Og ikke minst, at du forstår alvolighet. Og kan akseptere f.eks. bot. Jeg tenker at en slik handling ikke ligger i samsvar med inndragelse av lappen. Hvis det er slik at du ikke satt noen sitt liv i fare. Anonymkode: 89c95...b2e At man må ha bil til arbeidsplassen betyr ingenting. Om det har betydning, er det i andre retningen. At man da må være ekstra aktpåvigende og varsom. Selv yrkessjåfører mister lappen pga lignende hendelser. Tror TS sin mulighet for å legge seg flat har kommet og godt for lengst. Endret 3. januar 2021 av Gjest McGjest 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #162 Del Skrevet 3. januar 2021 Taper.. Anonymkode: 386f6...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #163 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror du bare kjedet deg og at dette ikke har skjedd. Men om du mistet lappen, er det bare bra. Det klarte du helt fint selv. Tips: dersom førerkortbeslaget er i grenseland/tvilstilfelle pleier politifolk å bruke skjønn. Dvs, møter de en angrende synder som legger seg heeeeelt flat kan de løse saken med anmeldelse og forelegg. Men om de møter en med dine holdninger, vet de at boten/advarsel ikke har noe for seg. Da argumenterer de for beslag for juristen som beslutter det. Men du kaster bort den muligheten ved å oppføre seg som en 5 - åring. Så du får kose deg med nudler og knekkebrød frem til du får lappen tilbake. Anonymkode: 4ecee...773 Nei kjedet meg ikke, var irritert. Kjeder meg litt nå da jeg ikke har noe å finne på... Sjefen skulle også se om han fikk gjort noe forandring så jeg kan beholde jobben og jobbe med nye oppgaver litt hjemmefra også. Setter pris på at han prøver, men er lei jobben og var glad jeg kom til å miste jobben, men nå får jeg kanskje beholdt den allikevel. Er folk idioter mot meg så er jeg idiot tilbake, altså politiet i denne saken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #164 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vegtrafikkloven gjelder på privat grunn og. Bare til info. Anonymkode: 4ecee...773 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #165 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ganske tydlig at du ikke burde ha lappen i det hele tatt. Av å lese alle innleggene dine her, så virker det som du prøver å virke tøff foran vennene dine. Og du har ikke kontroll på bilen din når du bare har hatt lappen i et par år, det kan du bare glemme. Voks opp. Anonymkode: 87353...82c I et par år??? Har hatt lappen i mye mer enn et par år.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #166 Del Skrevet 3. januar 2021 Ryzorman skrev (1 time siden): Tenker det er mere her en han forteller. Mest sannsynlig at du lekte deg i trafikken også og politiet så deg eller at du ble filmet og ble vist til politiet. Ikke noe annet enn det som er fortalt, meg og flere kamerater samlet men var kun jeg og en av kameratene som ble fersket. Politiet prøvde å få oss til å tilstå at alle hadde kjørt, men det nektet vi selvfølgelig for, men forstår at politiet mistenkte det men de hadde ingen bevis. Om de har bevis på oss vet jeg heller ikke, men det får være opp til de om de liker å juge. Som jeg har svart tidligere, jeg kjører ikke i fylla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #167 Del Skrevet 3. januar 2021 Ryzorman skrev (2 timer siden): Jo, dette er "idioti" kjøring. Drive å leke seg med biler i byen/parkeringsplasser er ikke å være aktpågivende i trafikken. Si hva du vil, men du har ikke mye erfaring i trafikken. Var ikke i trafikken, var på en parkeringsplass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 3. januar 2021 #168 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 21.54): Mistet lappen på Beitostølen i dag da jeg "lekte" litt på en parkeringsplass totalt uten folk og biler bortsett fra oss som var sammen. Uheldigvis kom en politibil forbi og oppdaget oss, jeg og en kamerat mistet førerkortet av den grunn. Er det ikke lov å ha det litt gøy for seg selv?? Å gå på gata i Oslo og gjøre skadeverk og kriminalitet er tydeligvis mer lovlig enn litt uskyldig moro med kamerater på en øde parkering.... Hvorfor i helvete nekte folk dette når det på ingen måte er farlig for menneskeliv og ingen andre til stede enn de som er med??? Nei fy faen, politiet har litt for lite å gjøre for tiden virker det som...... Ja jeg vet det ikke er lov, men det må da faen være lov å gjøre noe i dette pusekattlandet Norge. Jeg tar ikke bot i tillegg, da tar jeg fengsel og lever herrens glade dager på statens regning et par uker..... Looooool, bra start på 2021........ Anonymkode: 7f16c...61f Tror du NAV er fett? Du vil ikke få dagpenger, fordi det er karantene (og egen idioti unntar deg ikke karantenen). Du har ikke krav på sykepenger. Så da blir det sosialstønad når alt av oppsparte midler er brukt opp. Kos deg, det blir morsomt i fengsel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #169 Del Skrevet 3. januar 2021 Du vet at veitrafikkloven også gjelder på parkeringsplasser? Anonymkode: 60dca...70c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #170 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siden du bare driter i lover og regler og er så tøff og gjør som du vil, hvorfor henge seg opp i om du har førerkort eller ikke? Er det ikke bare å ta fram tøffetrynet og kjøre uten lappen? Anonymkode: ba208...697 Prøver du å være morsom?? Er ikke idiot om du tror det, du kan gjerne kjøre uten lappen selv om du ønsker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #171 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde dere promille? Anonymkode: 29c2c...f69 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #172 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS, er det mulig å klage på vedtaket? Begrunne med det du sa. At du var på en øde plass, uten risiko å skade noen? Jeg antar da at det er snakk om sladding og fart, og kanskje unødig bråk, men ikke kjøring i beruset tilstand? Og ja, begrunne med at du må ha bil for å komme til og fra jobb. Og ikke minst, at du forstår alvolighet. Og kan akseptere f.eks. bot. Jeg tenker at en slik handling ikke ligger i samsvar med inndragelse av lappen. Hvis det er slik at du ikke satt noen sitt liv i fare. Anonymkode: 89c95...b2e Politiets ord er lov, så jeg kommer ikke til å klage på vedtaket. Om det viser seg at vedtaket er feil skaffer jeg advokater og alt jeg trenger for å få en slutt på slik løgn fra politiets side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #173 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det ikke to bilder som kjørte på plassen (deg og en kamerat i hver sin bil?). Da var dere en fare for hverandre. Jeg synes du fortjener å miste lappen TS, jeg sitter her å ler av deg og andre idioter som aldri kommer til å oppnå stort i livet fordi dere er dumme. Vær glad du bor i er land med et godt velferdssystem for det tror jeg du kommer til å trenge. Anonymkode: ca7e6...979 Fare for hverandre??? Var vel mer til fare for de andre som var med som sto ute i såfall......... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #174 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så parkeringsplassen var ikke øde likevel? Den var derimot trafikkert av flere andre. Anonymkode: f33cc...659 Ikke flere andre, kun mine venner, ikke andre personer eller parkerte biler.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #175 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Taper.. Anonymkode: 386f6...02f Ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #176 Del Skrevet 3. januar 2021 Perleugla skrev (6 minutter siden): Tror du NAV er fett? Du vil ikke få dagpenger, fordi det er karantene (og egen idioti unntar deg ikke karantenen). Du har ikke krav på sykepenger. Så da blir det sosialstønad når alt av oppsparte midler er brukt opp. Kos deg, det blir morsomt i fengsel. Les mine tidligere kommentarer nå, penger ordner seg kanskje 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. januar 2021 #177 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du vet at veitrafikkloven også gjelder på parkeringsplasser? Anonymkode: 60dca...70c Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #178 Del Skrevet 3. januar 2021 Galdhøpiggen skrev (3 minutter siden): Nei Jo, det gjør det. Anonymkode: 60dca...70c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 3. januar 2021 #179 Del Skrevet 3. januar 2021 Hva er problemet? Du gjorde noe ulovlig. Bli voksen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #180 Del Skrevet 3. januar 2021 What the fuck did I just read 😂 Leses som en bitter guttunge som ikke har fått viljen sin og vil lage kvalme, fikk flashback til ungdomsskolen 😂 Anonymkode: a56f9...455 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå