Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 8.36):

Ja, men det går ann å ha sen fast sexpartner man møter 2-3 ganger pr mnd. Alle trenger nærhet og sex :) Var heldig å fant meg en god en.

Anonymkode: da3dc...078

Tydeligvis er det lett for alle andre kvinner å finne seg en elsker som er god, attraktiv og som de kan ha så lenge de vil. Men for meg er det umulig. Er ikke noe vits i å ha sex med menn, det varer bare noen måneder eller ti runder i senga før de ikke vil mer😬 ellers er det mye udigge og uattrakive menn der ute som løper etter en og de er kravstore i tillegg og forteller en åssen en skal ha håret etc.

kommer til å vente med å treffe noen til jeg vet med sikkerhet åssen de ser ut og er før jeg møter de så jeg ikke blir skuffet som vanlig. Og at det vil gå mot ekteskap, barn og samliv innen kort tid. Er vanskelig å bli kjent med folk ute. Og man har null nettverk og venner.

Anonymkode: 89668...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettop startet et Tinder abb gull. I begynnelsen knotet jeg litt og sveipet mange til venstre(som jeg ikke skulle ha gjort).

Hvordan får man disse tilbake(resette søket) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har tips til åssen man klarer å komme i kontakt med en seriøs og snill mann på tinder og som er litt kjekk å se på? Jeg finner bare dårlige menn og menn jeg aldri klaffer med. Plis😓 ser alle andre her få det til, jeg trenger litt kjærlighet jeg også som ellers er helt alene uten venner, familie og jobb eller barn og kjæledyr. Gikk gjennom et samlivsbrudd med en kjekk fyr jeg var skikkelig forelska i for fire år siden snart. Klarer bare å få og tiltrekke meg lite attraktive og snille typer som er seriøse. Er så redd for å logge meg på tinder, og møte noen. Når jeg møter noen jeg vil ha, vil de ikke ha meg tilbake og blokker/ignorere meg, ellers er det bare mange rare og uattraktive menn. Også er det de som aldri vil møtes, og som maser om at man må komme til de hele tiden, så har vi de som er kravstore og ikke gir noe av seg selv og virker negative og i angrep. Hjelp😥 savner sex, flotte menn og dating og spenning.

Anonymkode: 89668...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... liten oppdatering her i fra. Og til deg over. Tinder har aldri fungert for meg. Får aldri match og aldri møtt noen og de som matcher unmatcher etter 2 sec eller de svarer ikke, og om de svaer så er det skjer'a? Du da? Nei det gidder jeg ikke. Jeg har brukt badoo og møtt alle jeg møtt de siste 3 åra via badoo. Så jeg har null tro på tinder... jeg matcha  en gang med Petter Northug fordi jeg klarte ikke å la væer å sveipe høyre.. ha ha ha ha...det tok ikke mange minuttene før han unmatcha meg.. ha ha ha..forstår han så god. he he he. Det med Petter beviste at alle mannfolk sveiper høyre på alle damer for så å plukke ut av de som man matcher med. Skjønner jo taktikken der da. 

Min online venn og meg.. ja ja tror jeg vi har havnet der jeg trodde kunne skje. Det er nesten ikke meldinger lengre. Bare sånn hei og hallo. Jeg syns egentlig det er helt greit for jeg har mistet litt gnisten når det aldri går noe fremover og man aner ikke når dette korona helvete er over. 

Jeg er også jævlig selvmotsigende... Når jeg har jeg har lest over her hva jeg har skrevet. Sorry men jeg skifter fort mening om ting tror jeg. 

Det kom en gammel fwb på banen her for ett par uker siden. Det var lissom "my man"... vi hadde en heftig vår i 2019. Jeg ble forelsket og hektet og hele pakka. Og hadde bestemt meg for at i desember i fjor så skulle jeg komme meg ut av denne hektet da. Men så går mnd'ene. Man er ensom, man savner en klem, man savner fysisk kontakt, man har ikke venner og nettverk her jeg bor. Så dukker altså han opp. Etter 4-5 mnd'er... eller han har holdt kontakten innimellom men ikke slik som nå at han ville møtes for kaffe en dag her midt på dagen da jeg var på jobb. Jeg møtte han og vi hadde en fin prat. Jeg fikk kjent på hva jeg følte og jeg kjente at forelskelsen var borte. Men seksuelt tilrukket er jeg av han.  Og han er en fin venn å ha da. Så tenkte ikke så mye mer over det da. Men så traff jeg han igjen noen dager senere på en butikk stappfullt med folk og da så jeg at han fulgte med meg hvor enn jeg gikk og at han prøvde å komme seg bort til meg i kassa køa men gikk ikke pga smittevern og 1 m.. ha ha ha....

I ettertid har han spurt om vi kan treffes igjen. Så jeg har sagt ja og sagt han får komme på kaffe en kveld da til uka. Hvis det er eneste mulighet for å få noe sosial omgang so be it. Ja jeg vet det er selvmotsigende jeg vet at vi aldri kan bli noe mer enn venner. Og ja det frister å knulle med han igjen. Sikkert noe av det dummeste jeg har gjort men men. Jeg orker heller ikke å begynne å bli kjent med nye igjen. Men savner som sagt klem og litt fysisk kontakt som jeg ikke kunne tenke meg med en fremmed mann og begynne å bli kjent med noen står foran meg som et ork. 

Bare with me folks...

Så akkruat nå ser det mørkt ut for noe kjærlighet i 2021, men nå har ikke sommeren kommet enda så det fins vel håp håper jeg enda. 

Hvordan går det med de andre? 

Blitt så stille her? 

Nå begynner jo samfunnet og åpne litt så da må jo datinga ta seg opp igjen også. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten min å jeg er bare på sex for tiden, jeg vil mer å jeg vet han egentlig vil mer også men akkurat nå må jeg altså nøye meg med sex... heldigvis er sexen alldeles amazing, det er mer enn full klaff der kan man si. Håper bare vi kan få til noe mere også snart, men livet er komplisert. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Daten min å jeg er bare på sex for tiden, jeg vil mer å jeg vet han egentlig vil mer også men akkurat nå må jeg altså nøye meg med sex... heldigvis er sexen alldeles amazing, det er mer enn full klaff der kan man si. Håper bare vi kan få til noe mere også snart, men livet er komplisert. 

Anonymkode: 14673...8b8

Huff ja håper inderlig for din del og at det går videre lissom etterhvert. Hvor lenge har dere datet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lykke til alle. 

Anonymkode: 1a2c2...44c

Du og  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (42 minutter siden):

Huff ja håper inderlig for din del og at det går videre lissom etterhvert. Hvor lenge har dere datet da?

1 1/2 mnd nå, så det er jo ikke så lenge men har møttes mange ganger. Har veldig god match og kjemi, jeg ser og hører at han liker meg godt. Jeg er villig til å vente og vi er ekslusive men det svir litt likevel...

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (2 timer siden):

Hei hei... liten oppdatering her i fra. Og til deg over. Tinder har aldri fungert for meg. Får aldri match og aldri møtt noen og de som matcher unmatcher etter 2 sec eller de svarer ikke, og om de svaer så er det skjer'a? Du da? Nei det gidder jeg ikke. Jeg har brukt badoo og møtt alle jeg møtt de siste 3 åra via badoo. Så jeg har null tro på tinder... jeg matcha  en gang med Petter Northug fordi jeg klarte ikke å la væer å sveipe høyre.. ha ha ha ha...det tok ikke mange minuttene før han unmatcha meg.. ha ha ha..forstår han så god. he he he. Det med Petter beviste at alle mannfolk sveiper høyre på alle damer for så å plukke ut av de som man matcher med. Skjønner jo taktikken der da. 

Min online venn og meg.. ja ja tror jeg vi har havnet der jeg trodde kunne skje. Det er nesten ikke meldinger lengre. Bare sånn hei og hallo. Jeg syns egentlig det er helt greit for jeg har mistet litt gnisten når det aldri går noe fremover og man aner ikke når dette korona helvete er over. 

Jeg er også jævlig selvmotsigende... Når jeg har jeg har lest over her hva jeg har skrevet. Sorry men jeg skifter fort mening om ting tror jeg. 

Det kom en gammel fwb på banen her for ett par uker siden. Det var lissom "my man"... vi hadde en heftig vår i 2019. Jeg ble forelsket og hektet og hele pakka. Og hadde bestemt meg for at i desember i fjor så skulle jeg komme meg ut av denne hektet da. Men så går mnd'ene. Man er ensom, man savner en klem, man savner fysisk kontakt, man har ikke venner og nettverk her jeg bor. Så dukker altså han opp. Etter 4-5 mnd'er... eller han har holdt kontakten innimellom men ikke slik som nå at han ville møtes for kaffe en dag her midt på dagen da jeg var på jobb. Jeg møtte han og vi hadde en fin prat. Jeg fikk kjent på hva jeg følte og jeg kjente at forelskelsen var borte. Men seksuelt tilrukket er jeg av han.  Og han er en fin venn å ha da. Så tenkte ikke så mye mer over det da. Men så traff jeg han igjen noen dager senere på en butikk stappfullt med folk og da så jeg at han fulgte med meg hvor enn jeg gikk og at han prøvde å komme seg bort til meg i kassa køa men gikk ikke pga smittevern og 1 m.. ha ha ha....

I ettertid har han spurt om vi kan treffes igjen. Så jeg har sagt ja og sagt han får komme på kaffe en kveld da til uka. Hvis det er eneste mulighet for å få noe sosial omgang so be it. Ja jeg vet det er selvmotsigende jeg vet at vi aldri kan bli noe mer enn venner. Og ja det frister å knulle med han igjen. Sikkert noe av det dummeste jeg har gjort men men. Jeg orker heller ikke å begynne å bli kjent med nye igjen. Men savner som sagt klem og litt fysisk kontakt som jeg ikke kunne tenke meg med en fremmed mann og begynne å bli kjent med noen står foran meg som et ork. 

Bare with me folks...

Så akkruat nå ser det mørkt ut for noe kjærlighet i 2021, men nå har ikke sommeren kommet enda så det fins vel håp håper jeg enda. 

Hvordan går det med de andre? 

Blitt så stille her? 

Nå begynner jo samfunnet og åpne litt så da må jo datinga ta seg opp igjen også. 

 

Jeg elsker de fine og ærlige innleggene dine, Bente. Sånne innlegg er grunnen til at jeg henger på kg.

Ønsker deg alt godt. Jeg kjenner meg vanvittig mye igjen i deg, du er ikke alene 💛

Anonymkode: c873d...c47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg elsker de fine og ærlige innleggene dine, Bente. Sånne innlegg er grunnen til at jeg henger på kg.

Ønsker deg alt godt. Jeg kjenner meg vanvittig mye igjen i deg, du er ikke alene 💛

Anonymkode: c873d...c47

Tusen takk det var hyggelig sagt💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (4 timer siden):

Hei hei... liten oppdatering her i fra. Og til deg over. Tinder har aldri fungert for meg. Får aldri match og aldri møtt noen og de som matcher unmatcher etter 2 sec eller de svarer ikke, og om de svaer så er det skjer'a? Du da? Nei det gidder jeg ikke. Jeg har brukt badoo og møtt alle jeg møtt de siste 3 åra via badoo. Så jeg har null tro på tinder... jeg matcha  en gang med Petter Northug fordi jeg klarte ikke å la væer å sveipe høyre.. ha ha ha ha...det tok ikke mange minuttene før han unmatcha meg.. ha ha ha..forstår han så god. he he he. Det med Petter beviste at alle mannfolk sveiper høyre på alle damer for så å plukke ut av de som man matcher med. Skjønner jo taktikken der da. 

Min online venn og meg.. ja ja tror jeg vi har havnet der jeg trodde kunne skje. Det er nesten ikke meldinger lengre. Bare sånn hei og hallo. Jeg syns egentlig det er helt greit for jeg har mistet litt gnisten når det aldri går noe fremover og man aner ikke når dette korona helvete er over. 

Jeg er også jævlig selvmotsigende... Når jeg har jeg har lest over her hva jeg har skrevet. Sorry men jeg skifter fort mening om ting tror jeg. 

Det kom en gammel fwb på banen her for ett par uker siden. Det var lissom "my man"... vi hadde en heftig vår i 2019. Jeg ble forelsket og hektet og hele pakka. Og hadde bestemt meg for at i desember i fjor så skulle jeg komme meg ut av denne hektet da. Men så går mnd'ene. Man er ensom, man savner en klem, man savner fysisk kontakt, man har ikke venner og nettverk her jeg bor. Så dukker altså han opp. Etter 4-5 mnd'er... eller han har holdt kontakten innimellom men ikke slik som nå at han ville møtes for kaffe en dag her midt på dagen da jeg var på jobb. Jeg møtte han og vi hadde en fin prat. Jeg fikk kjent på hva jeg følte og jeg kjente at forelskelsen var borte. Men seksuelt tilrukket er jeg av han.  Og han er en fin venn å ha da. Så tenkte ikke så mye mer over det da. Men så traff jeg han igjen noen dager senere på en butikk stappfullt med folk og da så jeg at han fulgte med meg hvor enn jeg gikk og at han prøvde å komme seg bort til meg i kassa køa men gikk ikke pga smittevern og 1 m.. ha ha ha....

I ettertid har han spurt om vi kan treffes igjen. Så jeg har sagt ja og sagt han får komme på kaffe en kveld da til uka. Hvis det er eneste mulighet for å få noe sosial omgang so be it. Ja jeg vet det er selvmotsigende jeg vet at vi aldri kan bli noe mer enn venner. Og ja det frister å knulle med han igjen. Sikkert noe av det dummeste jeg har gjort men men. Jeg orker heller ikke å begynne å bli kjent med nye igjen. Men savner som sagt klem og litt fysisk kontakt som jeg ikke kunne tenke meg med en fremmed mann og begynne å bli kjent med noen står foran meg som et ork. 

Bare with me folks...

Så akkruat nå ser det mørkt ut for noe kjærlighet i 2021, men nå har ikke sommeren kommet enda så det fins vel håp håper jeg enda. 

Hvordan går det med de andre? 

Blitt så stille her? 

Nå begynner jo samfunnet og åpne litt så da må jo datinga ta seg opp igjen også. 

 

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor du ikke får deg mann. Du virker da ikke til å være noe værre enn damer flest? Du virker jo både ærlig og hyggelig. 

Men å si du ikke har draget og aldri får tilbud vet jeg ikke helt da. Hvor hardt prøver du egentlig? Jeg vet du har hatt interesserte menn på rommet. Hvorfor ble ikke de akseptert?

Det som jeg tenker mye på er at du kansje overtenker (noe som er helt normalt blandt damer). Ved det så blir du litt distansert fra virkeligheten og blir sett på som overfladisk kansje?

Men er det slik at damer som er 50 har det værre på datingmarkedet enn menn? Har rollene blitt byttet slik de var for 25 år siden? Jeg vet jeg drar damer i dag noe jeg ikke gjorde for 25 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden):

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor du ikke får deg mann. Du virker da ikke til å være noe værre enn damer flest? Du virker jo både ærlig og hyggelig. 

Men å si du ikke har draget og aldri får tilbud vet jeg ikke helt da. Hvor hardt prøver du egentlig? Jeg vet du har hatt interesserte menn på rommet. Hvorfor ble ikke de akseptert?

Det som jeg tenker mye på er at du kansje overtenker (noe som er helt normalt blandt damer). Ved det så blir du litt distansert fra virkeligheten og blir sett på som overfladisk kansje?

Men er det slik at damer som er 50 har det værre på datingmarkedet enn menn? Har rollene blitt byttet slik de var for 25 år siden? Jeg vet jeg drar damer i dag noe jeg ikke gjorde for 25 år siden. 

Nå må du passe deg så jeg ikke sier noe mer😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å lese alle innleggene her og jeg ønsker at vi alle finner noen i år ❤️
 

Jeg selv ble helt singel i februar etter å ha vinglet frem og tilbake med en ex i maaange mnd.

utrolig vondt å avslutte, kjærlighetssorg er bare så vanvittig vondt, men jeg må bare komme meg videre.. Er på Tinder, men synes det er håpløst.. Ingen jeg finner kjemien med..

Har jobb, barn og venner.. Men er ensom og savner så utrolig en god kjæreste å dele livet med. - Tosomheten, tankene, opplevelser og bare det å høre til noen.. Jeg hater å være singel 😂

Håper det ordner seg snart, savner sommerfugler i magen ☺️

 

Anonymkode: e3da7...c19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (25 minutter siden):

Nå må du passe deg så jeg ikke sier noe mer😉

Å? Skal du sladre om noe? Jeg føler en viss trygghet her jeg sitter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har en dårlig dateuke denne uka.

 

Han jeg likte så godt, dumpa meg.

 

Så prøvde jeg å få til en date i dag med en annen, men han var for opptatt til å treffe meg i dag.... 

 

Føler meg så avvist og dårlig i dag. Ble lei meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hr. Aktiv skrev (21 minutter siden):

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor du ikke får deg mann. Du virker da ikke til å være noe værre enn damer flest? Du virker jo både ærlig og hyggelig. 

Men å si du ikke har draget og aldri får tilbud vet jeg ikke helt da. Hvor hardt prøver du egentlig? Jeg vet du har hatt interesserte menn på rommet. Hvorfor ble ikke de akseptert?

Det som jeg tenker mye på er at du kansje overtenker (noe som er helt normalt blandt damer). Ved det så blir du litt distansert fra virkeligheten og blir sett på som overfladisk kansje?

Men er det slik at damer som er 50 har det værre på datingmarkedet enn menn? Har rollene blitt byttet slik de var for 25 år siden? Jeg vet jeg drar damer i dag noe jeg ikke gjorde for 25 år siden. 

Nei tror ikke vi har det verre sånn egentlig er bare at jeg finner ikke kjemi med så mange og jeg har heller ikke noe erfaring på forhold og kjærester så vet jo ikke hva som er normalt og ikke. Jeg var gift en gang men aldri kjærester pga at d var to forskjellige kulturer. Dumt valg men gjort er gjort. Det ble et ekteskap som skiller seg nok mye fra et vanlig norsk forhold vil jeg tro. Det føltes i hvertfall slik. Det kjørte meg inn i en depresjon og måtte bare komme meg ut av det for å komme meg igjen. Det skulle ta ca 10 år til jeg igjen turte å driste meg ut på markedet fordi jeg da fikk lyst til å prøve og se om det var mulig å finne noen jeg kunne føle noe for igjen. Men dating har vært en kraftig læringskurve oppover. Herregud så mange feller jeg har gått i😂. Det blir bestandig enklest å ty til noen man likte og liker godt sånn det er nå med mye ensomhet og lite sosial kontakt med folk. Kanskje er det ikke så stas som jeg vil ha det til men vil gjerne se og føle hvordan det kjennes nå snart 2 år senere. Er det ikke noe særlig så er det jo bare å gå videre. Tenker jeg da. Skal prøve igjen men venter på mer åpent samfunn. 

Mønstret mitt har vært hele livet at jeg trekker meg unna hvis jeg liker noen veldig .. det har vel med å sikre deg mot avvisning og man får aldri de man har følelser for. Det nærmeste jeg noen gang har kommet så langt med noen jeg liker er denne fwb. Få lov å være så nær noen jeg var forelsket i har aldri skjedd meg før. Det var langt fra lurt jeg skjønte ikke da at folk kan ha sex over tid uten å være interessert på den måten . Det har aldri slått meg.  Men husker jo at i 20 åra ble vi jo lurt til ONS fordi mange av mine venninner trodde at lå man sammen så var det noe på gang. Så feil vi tok. Dette er jo 100 ganger verre nå enn for 30 år siden. 
 

Kjærlighet er vanskelig men sies og skal være fryktelig enkelt med riktig person. 
 

Jeg veier og for og i mot jeg som er så rar som jeg er kan fort ende opp single resten av livet det er noe som kan skje hvis fortid speiler framtid. Hva om jeg bruker resten av mitt liv på å lete etter kjæreste som aldri vil dukke opp?
 

. Da ville jeg angre veldig på at jeg ikke koste meg med det lille jeg hadde så lenge det ville vare. ?? Jeg hadde følt jeg hadde fått oppleve litt action og moro i hverdagen om ikke annet. 
 

Jeg er usikker på hva som er lurt og ikke lurt å gjøre fot MEG med den bakgrunnen jeg har som ikke kan sammenlignes med med alle andre.

Så det blir å føle seg frem, utforske, tørre igjen, prøv og feil.

Sorry ble laaaangt😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker de fine og ærlige innleggene dine, Bente. Sånne innlegg er grunnen til at jeg henger på kg.

Ønsker deg alt godt. Jeg kjenner meg vanvittig mye igjen i deg, du er ikke alene 💛

Anonymkode: c873d...c47

Henger meg gjerne på den, Bente du er blandt mine topp 5 her inne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (12 minutter siden):

Å? Skal du sladre om noe? Jeg føler en viss trygghet her jeg sitter. 

Jeg skal ikke si noe så ta det med ro😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåleputa skrev (3 minutter siden):

Hm, jeg har en dårlig dateuke denne uka.

 

Han jeg likte så godt, dumpa meg.

 

Så prøvde jeg å få til en date i dag med en annen, men han var for opptatt til å treffe meg i dag.... 

 

Føler meg så avvist og dårlig i dag. Ble lei meg. 

Klem til deg det der er en vond følelse jeg blir rastløs og vil at noe nytt skal skje med en gang men dra å kjøp deg en stor pose smågodt. Ta en dusj tenn lys og se tåredryppende kjærlighets film🤗🤗🤗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...