Gjest Skya Skrevet 24. desember 2006 #861 Del Skrevet 24. desember 2006 Innom for å ønske deg og dine en god jul, håper dere får noen flotte dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 18. desember 2007 #862 Del Skrevet 18. desember 2007 ønsker deg ein god jul eg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #863 Del Skrevet 28. februar 2008 Tilbake til min gamel dagbok. Imponert over å finne den på side to. Regnet med at den lå laaaangt bak i haugen! Nytt siden sist: -Bor i Stavanger nå - Ferdig å studere og fast jobb! Så får vi se om jeg blir mer aktiv på KG igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. mars 2008 #864 Del Skrevet 1. mars 2008 Jo du må bli aktiv igjen sånn at vi kan få ein oppdatering på livet ditt. er Stavanger og jobben bra? Kjekt å sjå deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #865 Del Skrevet 26. februar 2010 Stakkars lille bortgjemte dagbok... Vel, siden siste skriblinger her har jeg blitt mamma og det er det som preger hverdagen. En jente på 8 mnd som oppdager verden krever sitt. Men veldig morosmt!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå