Gjest synseren Skrevet 9. september 2006 #841 Del Skrevet 9. september 2006 Norske epler er fantastisk gode. Spiste ett i dag, nam nam. Hørtes kjekt ut med jentetur! Ha en fin helg, Tommeline ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 10. september 2006 #842 Del Skrevet 10. september 2006 Så gøy med jentetur! Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. september 2006 Forfatter #843 Del Skrevet 14. september 2006 Norske epler er fantastisk gode. Spiste ett i dag, nam nam. Hørtes kjekt ut med jentetur! Ha en fin helg, Tommeline ! ← Var veldig kjekt med jentetur! Herlig med sånne treff. VI bor ett stykke fra hverandre, så vi har jammen nok å snakke om når vi først møtes... og heldigvis er det venninner som ikke har baby og gardiner på hjernen... avslappet gjeng som har det utrolig morsomt sammen!!!! Har jeg ikke skrevet om det altså? Ikke mye her inne for tiden... har blitt mye jobbing og skole for tiden. Men har fått mer ansvar på jobben, og det er skummelt, spennende og gøy! Nå er det litt rydding her i heimen. Mamma og pappa kommer på besøk, så da får vi prøve at det ser littegranne anstendig ut her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. september 2006 Forfatter #844 Del Skrevet 14. september 2006 Så gøy med jentetur! Håper du har hatt en fin helg! ← Var som sagt veldig bra! Snart helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 18. september 2006 #845 Del Skrevet 18. september 2006 Så kjekt med jentetur då! Kosa dg i helga el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. september 2006 #846 Del Skrevet 21. september 2006 heisann :) hvordan er ståa? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 21. september 2006 #847 Del Skrevet 21. september 2006 Hei Tommeline! Hvordan står det til? Kombinerer du jobb og studier eller hvordan er det? Er studiene ferdige? Spennende med mer ansvar på jobben - gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. september 2006 #848 Del Skrevet 21. september 2006 Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 24. september 2006 #849 Del Skrevet 24. september 2006 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 28. september 2006 Forfatter #850 Del Skrevet 28. september 2006 Huff, nå er jeg forferdelig dårlig til å skirve i dagboken min.. Men det har altså blitt mye jobb og studier for tiden. Ikke ferdig med studier før i juni, Ciara. Men jeg trives i alle fall veldig godt med det jeg holder på meg, og det føles veldig godt. Neste uke er det høstferie på skolen jeg jobber, så da blir det litt bedre tid til studier. Og kanskje litt til på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. september 2006 #851 Del Skrevet 28. september 2006 Bra at du koser deg med studier men ja eg veit at det er mykje å gjera når man går på skule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. oktober 2006 #852 Del Skrevet 18. oktober 2006 Skjønner godt at du har hendene fulle og at KG blir nedprioritert. Jeg tenker i hvert fall på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. november 2006 Forfatter #853 Del Skrevet 2. november 2006 Det er fortsatt liv her... selv om det ikke er så mye her i boken... Veldig rar, nå har mannen min begynt å pendle, og det betyr at jeg bor alene mesteparten av tiden. Etter å ha bodd sammen i fire år er det veldig rart. Når man først er vant til å ha noen rundt seg hele tiden, føles det veldig rart. Men det er jo bare for et halvt år, så det skal jeg nok klare. Ellers står det bra til her. Akkurat nå har jeg prakis (lærer), og det er både spennende og morsomt. Vi er to stykker, og det er jo skikkelig luksus å være to lærere i klasserommet og kunne følge opp elevene ekstra. Hverdagen blir nok verre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. november 2006 #854 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, det må være rart at mannen er borte så mye. Jeg synes det er rart bare sambo er borte noen få dager, jeg Det høres spennende ut med praksis, og du har nok rett i at hverdagen blir verre, men da er du jo mer rutinert også? Koselig å se deg her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. november 2006 #855 Del Skrevet 2. november 2006 Eg skjønner at det er rart at mannen er borte men dette klarer du. Praksis er nok morsomt men sikkert også slitsomt. Kva klassetrinn er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. november 2006 Forfatter #856 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, det må være rart at mannen er borte så mye. Jeg synes det er rart bare sambo er borte noen få dager, jeg Det høres spennende ut med praksis, og du har nok rett i at hverdagen blir verre, men da er du jo mer rutinert også? Koselig å se deg her igjen ← Vi får jo satse på at jeg får masse erfaring etterhvert Eg skjønner at det er rart at mannen er borte men dette klarer du. Praksis er nok morsomt men sikkert også slitsomt. Kva klassetrinn er det? ← Litt slitsomt, men gøy! Og egentlig mindre slitsomt enn å ta vikartimer. Har 9.klasse.Høres sikkert litt texas ut, men de er veldig greie. Og så er det jo en morsom alder Veldig koselig med så kjappe hisninger her, etter at dagboken har ligget i dvale en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. november 2006 #857 Del Skrevet 2. november 2006 Tar ikkje lang tid før me er her veit du . Nysjerrig veit du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. november 2006 Forfatter #858 Del Skrevet 2. november 2006 Tar ikkje lang tid før me er her veit du . Nysjerrig veit du! ← Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. november 2006 #859 Del Skrevet 12. november 2006 Hei håper at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. desember 2006 #860 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul! Håper du også kommer med ein oppdatering snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå