tommeline Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #601 Del Skrevet 21. februar 2006 Blir ikke så mye tid på dataen for tiden. Og dermed inne på KG heller... En og en til dagbokleserne mine. Skal nok stikke innom til dere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 21. februar 2006 #602 Del Skrevet 21. februar 2006 Høres ut som du har det travelt om dagen. Håper likevel at du kommer innom KG og hilser på oss innimellom. Har faktisk aldri vært på opera jeg. Hørtes ut som dere koste dere på Fidelio. Ha en fortsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 22. februar 2006 #603 Del Skrevet 22. februar 2006 Heisann... kjekt at du har d bra... Du er nok ik den eneste som ik er så ofte innom her for tida... Lov å være litt lei el lite engasjert av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 22. februar 2006 #604 Del Skrevet 22. februar 2006 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. februar 2006 #605 Del Skrevet 23. februar 2006 Innom med en og ønske om at du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 25. februar 2006 #606 Del Skrevet 25. februar 2006 Skal du ha vinterferie nå? I tilfelle ønsker jeg deg en fin ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. februar 2006 #607 Del Skrevet 25. februar 2006 God helg, igjen! ...eller vinterferie, om du skal ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 25. februar 2006 #608 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei Tommeline! Håper alt står bra til med deg og at du får en fantastisk lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. februar 2006 #609 Del Skrevet 28. februar 2006 Håper at du hadde ei fin helg og ein fin start på den nye veka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 12. mars 2006 #610 Del Skrevet 12. mars 2006 Nå er det lenge siden du har vært der. Håper alt går bra med deg - tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #611 Del Skrevet 13. mars 2006 Heihei alle sammen! Her dukker jeg opp igjen.... en stund siden sist! Har bare vært litt lei, så tok en liten pause. Men blir forhåpentligvis litt mere aktivitet her framover! Uansett veldig hyggelig med hilsener fra dere; Ciara, Spidergirl, TeddyT, Synseren og Litlelady !!! Har hatt fullt hus her i helgen. Besøk av tre venninner! Ble mye rødvin, skravling og fnising! Vi bor jo på forskjellige steder, så veldig koselig å kunne samles sånn alle sammen av og til! Eller ser det ut som det kan nærme seg vår her snart Gleder meg til vår og sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. mars 2006 #612 Del Skrevet 13. mars 2006 Der er du jo Gleder meg også til vår og være mer ute. Synes det er så deilig at det er ganske lyst om morgenene når jeg står opp nå, gjør det så mye lettere å våkne. Nå har jeg begynt å se framover til påske, sommer med grilling og å slippe å gå i så mye klær. Det skal bli fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #613 Del Skrevet 13. mars 2006 Enig med deg, Ciara! At det er sol litt lengre hver dag er bare herlig Og spesielt når det er så fint ute som nå. Har gått en liten tur i dag, og jeg tror jammen jeg har fått noen fine solfregner på nesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. mars 2006 #614 Del Skrevet 13. mars 2006 Gleder meg til fregnene mine kommer tilbake! Har vel litt fregner nå også, men ikke så synlige. I går måtte jeg faktisk ta på meg solbriller da jeg gikk ute, sola var så skarp. Det ble jeg i veldig godt humør av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. mars 2006 #615 Del Skrevet 13. mars 2006 Så koselig med rødvin&venninner! Sånne stunder får man ikke nok av! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 13. mars 2006 #616 Del Skrevet 13. mars 2006 Heisann... Er jammen godt med litt sol og fregner på nesen ja... Å så greit når d blir litt lysere om morgenen nå når jeg skal på jobben... Håper du har d bra da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #617 Del Skrevet 13. mars 2006 Ciara: Liker når det er bruk for solbriller Ja, cons: Rødvin og venner er bra saker hver for seg, og enda bedre sammen Alt bra her, Litlelady! Har vært å korpsøvelse nå. Er bare noen uker igjen til NM, så nå er det virkelig skjerpings! Men låter etterhvert ganske bra, så det blir spennende å se hvordan det går. Det er jo sånn i korpskonkurranser at man først og fremst konkurrerer mot seg selv, altså å gjøre sitt beste og ha fremgang. De andre korpsene får man jo ikke gjort noe mer. Selv om det er moro med bra plasseringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 13. mars 2006 #618 Del Skrevet 13. mars 2006 Kjekt at du er tilbake igjen. Har lurt på hvor det har blitt av deg! Blir sikkert spennende i NM. Enig i at det beste er å fokusere på egne prestasjoner. De andre korpsene kan du ikke gjøre noe med likevel. Håper du får en fin fin uke tommeline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #619 Del Skrevet 14. mars 2006 Så koselig du er innom igjen! Kjekt å vite at alt er vel med deg og dine om ikke annet! God tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #620 Del Skrevet 14. mars 2006 Synseren og Teddy Toria! Man blir jammen sliten av å holde styr på viltre barn/ungdommer på ungdomsskolen! Tror en del av dem må gå på dobbel ladning duracellbatterier... de løper jo absolutt hele tiden.. Hvor blir den av, den energien? :klø: Men jeg trives i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå