Gå til innhold

Sofa.., ny runde

Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

parmanoia skrev (2 timer siden):

Hvem er den white trash-familien med tre barn? Kjendiser?? 

Farmen-Rob. De er faen meg prototypen på white-trash. Noe av det verste jeg har sett. Ikke mye intellekt å hente hos noen av de. Løsvipper og idioti så langt øye kan se.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er for mange med i hver episode. Hadde vært mye koseligere og se litt mer av hvert par/familie/venner enn å skulle innom alle hver gang syns jeg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 timer siden):

Farmen-Rob. De er faen meg prototypen på white-trash. Noe av det verste jeg har sett. Ikke mye intellekt å hente hos noen av de. Løsvipper og idioti så langt øye kan se.

Kona er jo kjempesøt og naturlig men det blir litt mye løsvipper og brunkrem på døtrene … 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fadern jeg skulle gjerne hatt Mari Maurstad som svigermor! Hun virker så herlig, og har oppdratt veldig fine gutter.  Huset hennes er så utrolig fascinerende, dere kan se mer av det "I lomma på Silje" hvor hun er med. 

Ellers er familien fra Bergen sjokkerende for meg. Da de viste jentene som skulle finne bukser i store str, og de begynte å snakke om at alle har et ansvar for å ta vare på kroppen sin... makan til ureflekterte folk har jeg aldri sett før. Tror ikke moren sa noe særlig da, men det hadde vært en anledning hvor hun kunne korrigert spesielt døtrene sine.

Endret av Gulvplanke
  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Jenny Jensen og familien. Men liker at Mari Maurstad og sønnene er med. Burde fått mer tid til fordel for familien fra Bergen. Blir flau av å høre på dem. Abu og Mayoo er best, herlig vennskap.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de siste to episodene, ikke fulgt med før. Og den familien til rob virker jo helt blåst! Skikkelige møkkafolk rett og slett. Håper ikke de blir med videre. Elsker Mari Maurstad og co. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vendela framstår som en eldre versjon av Martine og Alex. Blir så flau av alt hun sier.. Skjønner heller ikke hvorfor de er med i sesong etter sesong. De er så kjedelig. Farmen-Robs familie burde heller ikke fått skjermtid. Samme hun der Øygunn og typen. Utrolig lite spennende folk.

Abu og Mayo er absolutt best. Liker også Bollestad, Charter-Hilde og Broren, familien Maurstad og de to hockey-dudene.

Hedda Kise-familien er ikke så veldig spennende. Burde heller fortsatt med Jenny Jensen og co. Savner Lilli Bendris og søstra. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 gjør noen merkelige vurderinger for tiden angående hvem de tror gjør en bra opptreden i tv-programmene sine. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (14 timer siden):

Tv2 gjør noen merkelige vurderinger for tiden angående hvem de tror gjør en bra opptreden i tv-programmene sine. 

Det kan jo hende noen ikke ønsket å være med lengre også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (31 minutter siden):

Det kan jo hende noen ikke ønsket å være med lengre også.

Joda. Men se hvem de har erstattet dem med..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Zenhouse said:

Joda. Men se hvem de har erstattet dem med..

Ja, for meg blir altså Maurstad-familien en så ekstremt kontrast til den familien i Bergen. Maurstad&fam sitter og synger, tuller med hverandre, ingen av de har mobilen fremme. Det virker bare så avslappet og hyggelig. Familien fra Bergen gjør meg skikkelig ukomfortabel. 

Savner Jenny Jenssen og familien da, hun hadde veldig fin dynamikk med mannen og jeg like de litt småsyrlige kommentarene fra datteren. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (På 28.1.2022 den 0.21):

Det er for mange med i hver episode. Hadde vært mye koseligere og se litt mer av hvert par/familie/venner enn å skulle innom alle hver gang syns jeg.

Enig, jeg synes det er altfor mange med.

Sol79 skrev (19 timer siden):

Vendela framstår som en eldre versjon av Martine og Alex. Blir så flau av alt hun sier.. Skjønner heller ikke hvorfor de er med i sesong etter sesong. De er så kjedelig. Farmen-Robs familie burde heller ikke fått skjermtid. Samme hun der Øygunn og typen. Utrolig lite spennende folk.

Abu og Mayo er absolutt best. Liker også Bollestad, Charter-Hilde og Broren, familien Maurstad og de to hockey-dudene.

Hedda Kise-familien er ikke så veldig spennende. Burde heller fortsatt med Jenny Jensen og co. Savner Lilli Bendris og søstra. 

Jeg er 100% enig i absolutt alt du skriver!  

Digger Bollestad, hun er så morsom! Og Maurstad-familien virker superkoselige!

Skjønner ikke helt hva Hedda Kise gjør der? Helt sikkert veldig hyggelige folk, men veldig lite aktuelle? Savner Lilli og søsteren og Jenny Jensen m/fam. 

Kliss-klasset til Petter og Vendela er jeg møkk lei av for lenge siden. Hun sier i tillegg så mye rart atte hjelpes.. 

Øyunn fikk jeg litt i vrangstrupen etter at hun dro den ku-greia litt vel langt på Farmen, og Rob og familien burde rett og slett ikke få skjermtid i det hele tatt! 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner igjen genseren Martine har på seg i noen av "scenene" ? Er en hvit kabelstrikket genser med v-hals. Noen som klarer å finne en lik til meg? 😆 Ja, jeg har googlet. Litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også Vålerengagutta og Bollestad. Lite selvhøytidelige. Når begynner også snart "Alle elsker David", så da blir TV-kvelden komplett.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabløff skrev (2 timer siden):

Jeg liker også Vålerengagutta og Bollestad. Lite selvhøytidelige. Når begynner også snart "Alle elsker David", så da blir TV-kvelden komplett.

Hehe, det gleder jeg meg også til. Verdens mest bortskjemte voksne barn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 28.1.2022 den 2.19):

Kona er jo kjempesøt og naturlig men det blir litt mye løsvipper og brunkrem på døtrene … 

Skinnet bedrar. Hun er butikk sjef på Floyd Horisont og jeg har vært der flere ganger å handler og hun er alltid ufin. Dårlig kundeservice og veldig sur i holdningen. Etter 3 ganger med dårlig erfaring fra hun har jeg sluttet å handle i den butikken. Kjenner og fler som har samme inntrykk. Jeg fikk sjokk da jeg fikk vite hun var konen til Rob. De er så forskjellig.

Jeg liker Rob og hadde håpt de fikk mer skjermtid, men ser de knapt..

Vendela og Petter er gørrkjedelig. Og familien med tvillingene.

Maurstad syntes jeg er fantastisk, de er virkelig koselige folk som oppriktig er naturlig. Bolledad er herlige og jeg liker charter Hilde og broren😂

Hockey gutta virker så snille. Vil bare alle godt.

Mayo og han vennen er definitivt favorittene, herlighet så skjønn han vennen er, de søte øynene og han kan så lite og misforstår mye😂

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når Bollestad og mannen + Charter Hilde og broren er noen av de beste på Sofa, sier det ganske mye om resten av casten. 

Farmen-Rob m/fam er bare trist å se på. Skikkelig white trash!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (På 28.1.2022 den 0.17):

Bare å skrive sånn om andre… på tide å se seg selv i speilet kanskje ? Man skriver ikke sånn om andre om man har det bra med seg selv! Patetisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...