Perlemorskimmer Skrevet 22. september 2021 Forfatter #201 Del Skrevet 22. september 2021 Niny skrev (10 timer siden): Hvor langt var du på vei nå igjen? Her er jeg 34+4 og merker godt på kroppen at fødsel nærmer seg. Bevegelsene her har blitt så svake siste tiden. Merker at det er mindre plass, og stort sett daglig hikke ned mot lysken 😜 Hodet er festet og har mye murringer og andre modningstegn. Er spent på når han har lyst til å komme ut, hvordan han ser ut og gleder meg umåtelig til det nye livet vi har i vente! 🥰💙 Spennende dette☺️ Jeg er straks 37 uker på vei. Blir fint å ha nådd 37 uker, så er han ikke lenger prematur😊 Denne hikkingen er litt morsom altså😂 Har litt smerter i mage/ korsrygg nå og da, og en del kynnere. Denne ventetiden mot slutten syns jeg gikk litt sakte hehe. Gleder meg veldig jeg og🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltopp84 Skrevet 26. november 2021 #202 Del Skrevet 26. november 2021 Perlemorskimmer skrev (På 22.9.2021 den 7.47): Spennende dette☺️ Jeg er straks 37 uker på vei. Blir fint å ha nådd 37 uker, så er han ikke lenger prematur😊 Denne hikkingen er litt morsom altså😂 Har litt smerter i mage/ korsrygg nå og da, og en del kynnere. Denne ventetiden mot slutten syns jeg gikk litt sakte hehe. Gleder meg veldig jeg og🥰 Snublet tilfeldig over denne tråden og syntes det var så koselig å lese om din vei mot graviditet og tiden etterpå. Gikk fødselen bra?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå