Gå til innhold

Solomamma prøver på et lite nurk💕


Perlemorskimmer

Anbefalte innlegg

Niny skrev (10 timer siden):

Hvor langt var du på vei nå igjen? 

Her er jeg 34+4 og merker godt på kroppen at fødsel nærmer seg. 

 Bevegelsene her har blitt så svake siste tiden. Merker at det er mindre plass, og stort sett daglig hikke ned mot lysken 😜 Hodet er festet og har mye murringer og andre modningstegn. Er spent på når han har lyst til å komme ut, hvordan han ser ut og gleder meg umåtelig til det nye livet vi har i vente! 🥰💙

Spennende dette☺️ Jeg er straks 37 uker på vei. Blir fint å ha nådd 37 uker, så er han ikke lenger prematur😊  Denne hikkingen er litt morsom altså😂 Har litt smerter i mage/ korsrygg nå og da, og en del kynnere. Denne ventetiden mot slutten syns jeg gikk litt sakte hehe. Gleder meg veldig jeg og🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Perlemorskimmer skrev (På 22.9.2021 den 7.47):

Spennende dette☺️ Jeg er straks 37 uker på vei. Blir fint å ha nådd 37 uker, så er han ikke lenger prematur😊  Denne hikkingen er litt morsom altså😂 Har litt smerter i mage/ korsrygg nå og da, og en del kynnere. Denne ventetiden mot slutten syns jeg gikk litt sakte hehe. Gleder meg veldig jeg og🥰

Snublet tilfeldig over denne tråden og syntes det var så koselig å lese om din vei mot graviditet og tiden etterpå. Gikk fødselen bra?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...