Gå til innhold

Solomamma prøver på et lite nurk💕


Perlemorskimmer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Saschi skrev (1 time siden):

Gratulerer med fantastiske svar på blodprøven, nå må spiren holde seg fast!

Kjenner meg igjen det med datingfronten, det er veldig mange som ikke er på jakt etter noe useriøst, men så er det mange som kommer med flyttelasset på andre date nesten, så du finner begge deler for å vær ærlig. Jeg var heller ikke på jakt etter noe seriøst da jeg møtte samboeren min men det utviklet seg til noe seriøst og det er jeg evig glad for den dag idag :) Skulle jeg være uheldig å ikke få barn, så har jeg iallfall en samboer som støtter meg i tykt og tynt og det er noe jeg unner deg og ønsker du får oppleve en dag. Du kommer til å møte Mr right en dag og da kommer han til å elske både og barnet ditt for dem dere er og som du sier, kanskje det blir barn med Mr right ;)

Det er ingen fasit på å kjøpe klær til baby eller deg selv, det er noe du må kjenne på selv. Når føler du at det er den beste tiden til å kjøpe? Jeg har selv kjøpt en body som jeg har gjemt langt bak i skapet, som jeg skal ta fram når jeg er så heldige å bli gravid :)   

Tusen takk💖 Krysser fingrene for det. Men har en god følelse nå. Passer på å ta godt hensyn til kroppen min. Tok en høneblund i går, og tar pauser når jeg trenger det. Litt overrasket over hvor fort symptomene har kommet. Og har fått en uvane med å våkne rundt fem om morgenen😅 Drømmer mye og. 
 

Men ja det har du helt rett i, og jeg har opplevd det og😝 Det blir litt for mye andre veien igjen, når daten virker klar til å flytte inn allerede etter første eller andre date. 
Så fint at du fant deg en samboer det klaffet så bra med da💗 Vil tror jeg møter en etter hvert jeg og☺️ 

Så koselig at du har kjøpt en body allerede! Jeg kommer nok til å vente litt, i hvert fall til etter ultralyden😊 Sannsynligvis til første trimester er gjennomført. Men får jo se da hehe. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (2 timer siden):

Gratulerer så mye med fin blodprøve! Det blir en spennende tid framover 😊

 

Tusen takk💕 Ja, veldig☺️ Er helt nytt kapittel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med blodprøve-bekreftelse og UL-dato! ❤️ Satser på at du får se et lite blinkende hjerte der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skjer veldig mye inni meg her nå, så blir spennende å se dette lille «spetakkelet» 💜  Føler meg så kvalm og uggen😅 Følte nesten for å kaste opp på butikken og på hjemveien i dag. Men dette er vel sånt man må igjennom. Det bekrefter vel bare at det går rette veien vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Perlemorskimmer skrev (På 9.2.2021 den 13.03):

Så koselig at du har kjøpt en body allerede! Jeg kommer nok til å vente litt, i hvert fall til etter ultralyden😊 Sannsynligvis til første trimester er gjennomført. Men får jo se da hehe. 

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe mer før etter første trimester, kjøpte den, sånn at jeg hadde noe å gi samboeren når jeg kom så langt at jeg kunne dele det med ham, syns det å bare gi ham testen er litt kjedelig, ville ha det litt morsomt med det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (32 minutter siden):

 Jeg kommer nok ikke til å kjøpe mer før etter første trimester, kjøpte den, sånn at jeg hadde noe å gi samboeren når jeg kom så langt at jeg kunne dele det med ham, syns det å bare gi ham testen er litt kjedelig, ville ha det litt morsomt med det ;) 

Skjønner. Åå så koselig da🥰 Har lyst til å fortelle det til familien på en eller annen morsom måte, men vet ikke helt hvordan enda. Tenkte det hadde vært gøy med ballonger for eksempel i fargen til kjønnet, men så får man jo ikke vite det før ganske langt uti graviditeten😛 Så da må jeg finne på noe annet hehe. 
Syns det er litt spennende å ha denne hemmeligheten litt «alene» og jeg. Andre vet ikke, men jeg vet. I hvert fall for nå😊 Overrasker folk med å plutselig komme med en baby på armen!😂 Neida😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlemorskimmer skrev (16 minutter siden):

Overrasker folk med å plutselig komme med en baby på armen!😂 Neida😛 

Dette hadde vært fantastisk og morsomt:fnise: men så legger de vel merke til det når du begynner å komme litt på vei 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saschi skrev (22 minutter siden):

Dette hadde vært fantastisk og morsomt:fnise: men så legger de vel merke til det når du begynner å komme litt på vei 🤔

Ja det var det da😅 Men det er jo ikke alle som får så stor mage heller. Kan jo skylde på koronakilo🙃 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlemorskimmer skrev (Akkurat nå):

Ja det var det da😅 Men det er jo ikke alle som får så stor mage heller. Kan jo skylde på koronakilo🙃 

JAAA! GJØR DET! Kjenner jeg gleder meg bare mer og mer til dette! Nå MÅ det skje sånn at jeg kan få høre om dette 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (1 minutt siden):

JAAA! GJØR DET! Kjenner jeg gleder meg bare mer og mer til dette! Nå MÅ det skje sånn at jeg kan få høre om dette 😄 

Haha, tanken fikk meg litt lyst til å faktisk prøve på det og nå. Ser det helt for meg🤣 «Hvem er den babyen sin da?» «Nei, den er min. Bestemte meg for å få barn på en klinikk under korona, så her er vårt nye familiemedlem Lillmann». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlemorskimmer skrev (Akkurat nå):

Haha, tanken fikk meg litt lyst til å faktisk prøve på det og nå. Ser det helt for meg🤣 «Hvem er den babyen sin da?» «Nei, den er min. Bestemte meg for å få barn på en klinikk under korona, så her er vårt nye familiemedlem Lillmann». 

Haha! Hvis det skjer, så må du holde meg oppdatert! I love it ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...