Gå til innhold

Solomamma prøver på et lite nurk💕


Perlemorskimmer

Anbefalte innlegg

FrøkenNilsen skrev (På 21.4.2021 den 0.40):

Nå har jeg endelig delt nyheten med alle, til og med på facebook. Har bare fått positiv respons. Jeg er nå 20 uker på vei og har funnet ut at det er ei lita frøken som gjemmer seg i magen min💗 Det er så godt å være åpen om dette for min del. Bor i en liten by, så det ble litt rart når folk kjørte forbi meg flere ganger for å se om jeg virkelig har mage.  Da er det bedre for meg å fortelle akkurat hvordan det er😊 Så får folk evt bare mene det de vil, det er heldigvis mitt liv som jeg bestemmer over💪🏻

Så herlig da🥰 Koselig å få vite kjønnet. Veldig spent her selv nå på neste ultralyd! 
Fint å høre at du bare har fått positiv respons, også på sosiale medier😊 
Ser den med å bo i liten by haha😅 Her syns ikke graviditeten enda, men har bare fått positiv respons fra de jeg har delt det med selv😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Uke 17! Nå har jeg begynt å få mage og har ordnet meg graviditetsklær💜 Ikke bare magen som har vokst heller😅 Måtte kjøpe meg nye sokker, og det ser ut som om jeg snart trenger nye BH’er og. 
 

Formen er ganske bra for tiden, og jeg våkner opp om morgenen i godt humør for nå har jeg noe å glede meg til!💕 Veldig spent på hvordan barnet kommer til å bli. Hvordan kommer det til å se ut? Hva slags interesser vil det ha? Personlighet? Kanskje barnet blir helt forskjellig fra meg. 
 

Jeg har kjøpt den søte luen som jeg nevnte tidligere☺️ 
Nå føler jeg tiden går fortere, og ser for meg at jeg plutselig sitter her med en liten unge👶🏼 Gøy å lese om utviklingen uke for uke, og se hvor stor den er. Den vokser fort! Gleder meg veldig til å se den lille igjen på ultralyd som er om bare noen uker nå💟

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så herlig 🥰 Nærmer seg OUL da? 😁

Det blir utrolig spennende å bli kjent med den lille, se den vokse seg til osv. Mye å glede seg til i årene som kommer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (7 timer siden):

Ååh, så herlig 🥰 Nærmer seg OUL da? 😁

Det blir utrolig spennende å bli kjent med den lille, se den vokse seg til osv. Mye å glede seg til i årene som kommer! 

Ja det er ikke lenge igjen nå☺️ Gleder meg til den, og til hva som kommer fremover💕 Og til å gjøre morsomme barneting hehe😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så bra at du nyter tiden som gravid. Har du vært på ny UL? Hvordan går det med den lille i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere☺️💕 Jeg har fått vært på ultralyd og alt så heldigvis fint ut! Venter en liten gutt💙 Han er bare helt skjønn🥰 Nå har han begynt å sparke så jeg kjenner det, og jeg kan til og med se det utenpå magen😅 Formen er god ellers om dagen, og jeg gleder meg bare mer og mer til han kommer😍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott 🥰 Gratulerer med den kommende gutten din 💙 Fantastisk tid av graviditeten du er i nå. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha🥰 Rart hvor fort alt egentlig har gått. Selv om jeg følte prøvingen og begynnelsen av graviditeten varte en evighet🙃 Men nå virker det ikke lenge igjen til jeg har en liten knert her plutselig💙 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh gratulerer så masse med en liten gutt til deg også! 😍💙

Hvor langt på vei har du kommet nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (8 timer siden):

Ååh gratulerer så masse med en liten gutt til deg også! 😍💙

Hvor langt på vei har du kommet nå? 

Tusen takk for det❤️ Nå er jeg 22 uker på vei og har fått en fin liten babymage☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perlemorskimmer skrev (4 timer siden):

Tusen takk for det❤️ Nå er jeg 22 uker på vei og har fått en fin liten babymage☺️ 

Åååh hadde fått for meg at du var mye lenger på vei enn meg, men jeg er 20 uker idag, så vi er jo ganske likt 🤩🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (1 time siden):

Åååh hadde fått for meg at du var mye lenger på vei enn meg, men jeg er 20 uker idag, så vi er jo ganske likt 🤩🥰

Ja det er jo ikke så stor forskjell😄💜 Hvordan går graviditeten der, og har du tenkt noe på koronavaksine foresten? Ser den har blitt godkjent for gravide, men er litt usikker. Spurte jordmor som hverken ville anbefale eller ikke anbefale den, og som også sa at man jo ikke vet så mye om den enda🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlemorskimmer skrev (10 timer siden):

Ja det er jo ikke så stor forskjell😄💜 Hvordan går graviditeten der, og har du tenkt noe på koronavaksine foresten? Ser den har blitt godkjent for gravide, men er litt usikker. Spurte jordmor som hverken ville anbefale eller ikke anbefale den, og som også sa at man jo ikke vet så mye om den enda🤔

Sliter litt fra og til med bekkenet om dagen, og sliter en del på jobben, men skal snakke med lege igjen neste uke om veien videre 🤷🏻‍♀️

Jeg har bestemt at jeg ikke tør å ta vaksinen, fordi de ikke har testet noe på gravide. Vil ikke risikere noe for lillegutt i magen 💙

Ikke lenge siden de sa at gravide IKKE skulle, så hva er annerledes nå egentlig 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Niny skrev (22 timer siden):

Sliter litt fra og til med bekkenet om dagen, og sliter en del på jobben, men skal snakke med lege igjen neste uke om veien videre 🤷🏻‍♀️

Jeg har bestemt at jeg ikke tør å ta vaksinen, fordi de ikke har testet noe på gravide. Vil ikke risikere noe for lillegutt i magen 💙

Ikke lenge siden de sa at gravide IKKE skulle, så hva er annerledes nå egentlig 🤔

Huff da, håper du finner ut av noe som kan hjelpe på💜  
 

Skjønner. Tror jeg heller litt mot det jeg og.  Spesielt når jordmor var usikker og😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Niny skrev (29 minutter siden):

Hvordan går det med deg her? 🥰

Heisann☺️ Joda det går fint her, men jeg merker det meste er tyngre nå mot slutten😅 Ser frem til å bli ferdig med graviditeten, og er veldig spent på både fødselen og hvordan det blir etterpå😊 Har ordnet det meste klart her, og gleder meg til å se han🥰 Virker som om han trives godt der inne foreløpig. Han både rører på seg med god kraft og hikker💙

 

Hvordan går det der da?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlemorskimmer skrev (2 timer siden):

Heisann☺️ Joda det går fint her, men jeg merker det meste er tyngre nå mot slutten😅 Ser frem til å bli ferdig med graviditeten, og er veldig spent på både fødselen og hvordan det blir etterpå😊 Har ordnet det meste klart her, og gleder meg til å se han🥰 Virker som om han trives godt der inne foreløpig. Han både rører på seg med god kraft og hikker💙

 

Hvordan går det der da?😊

Hvor langt var du på vei nå igjen? 

Her er jeg 34+4 og merker godt på kroppen at fødsel nærmer seg. 

 Bevegelsene her har blitt så svake siste tiden. Merker at det er mindre plass, og stort sett daglig hikke ned mot lysken 😜 Hodet er festet og har mye murringer og andre modningstegn. Er spent på når han har lyst til å komme ut, hvordan han ser ut og gleder meg umåtelig til det nye livet vi har i vente! 🥰💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...