AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2861 Del Skrevet 25. februar 2021 Øde skapte jo mye engasjement med sin deltagelse i farmen og derfor er det naturlig at media «kaster seg over han» siden de skriver om det folk er opptatt av i øyeblikket. Alle har jo fått sine overskrifter når det har vært noe å skrive om, feks Espen, Thomas, JAR, Lasse, Terje, Mira... Mulig deltagerne også er forpliktet til å stille opp i diverse tv2 programmer - GMN, GKN, Senkveld etc - det er jo her bla Øde har stilt opp. Tror det roer seg litt nå for hans del og det virker ihvertfall som han har trukket seg litt tilbake igjen. Han syns nok det er litt kleint at det er så mye fokus på forholdet mellom han og Anniken og det skjønner jeg godt. Tviler veldig på at Øde stiller opp i SVD, men jeg vil mer enn gjerne se mer av han på skjermen jeg, hvis settingen er bra🥰 Leser nå at Terje og Lasse skal jobbe sammen så da betyr det nok at de kommer til å få noe oppmerksomhet de også framover😊 Anonymkode: 3503b...396 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 25. februar 2021 #2862 Del Skrevet 25. februar 2021 Marsipanmor skrev (2 timer siden): Jeg vil så gjerne at hele denne Farmen-casten kan overføres til neste sesong av 71 grader nord, Skal vi danse, Maskorma og what not. Det er altså tidenes herligste Farmen-gjeng!! Helt enig 😆😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. februar 2021 #2863 Del Skrevet 25. februar 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Tror 100% at Øde blir spurt om Skal vi danse. Mulig at han sier ja også! Er ikke dansing veldig classy å kunne, for høytstående mennesker? Om jeg ikke tar feil så har minst èn av årets Farmen kjendis på våren alltid vært med på høstens SVD. Så noen blir det nok... Om Øde blir med på skal vi danse, så skal jeg se det programmet for første gang 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 25. februar 2021 #2864 Del Skrevet 25. februar 2021 Sjekk siste innlegg på Terje sin insta 😅😆😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2865 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Terje har sjarm, men Öde... not so much. Han er bare en snobb. Anonymkode: 27ee6...923 Tenk å kalle Øde en snobb etter at han selv ydmykt har sagt at han er medlem av underklassen..😏😋 Anonymkode: 3503b...396 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. februar 2021 #2866 Del Skrevet 25. februar 2021 Catalina Culès skrev (35 minutter siden): Om Øde blir med på skal vi danse, så skal jeg se det programmet for første gang 😅 Samme her! Han blir nesten garantert spurt om han vil være med på torpet neste år også, håper han sier ja. Jeg savner å se Öde på skjermen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 25. februar 2021 #2867 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2868 Del Skrevet 25. februar 2021 Lurer på om Anniken drar til Stavern i dag for å besøke Ødes familie, slik hun sa hun skulle på finalesendingen på tv2.no. Jeg synes ikke Anikken så speisielt forelsket ut på finalesendingen på tv2.no Det så ut som hun skammet seg og stresset på Ødes vegne. Han var jo åpenbart brisen på sendingen og klinket med vinglasset flere ganger, noe som bare var fornøyelig, men det virket som det stresset Anniken en del. Synes det er et dårlig tegn og er i tråd med slik jeg oppfatter henne ellers også, som en som ikke ville vært spesielt tolerant overfor Ødes særheter i lengden om de var sammen (som venn er jo noe annet). Øde har vel også sagt i et intervju at han "slo opp" med sin beste venn fordi vennen skammet seg over han. Øde fortjener iallfall noen som aksepterer han fullt ut. Anonymkode: 193bd...76f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2869 Del Skrevet 25. februar 2021 Amatariel skrev (4 timer siden): Tror 100% at Øde blir spurt om Skal vi danse. Mulig at han sier ja også! Er ikke dansing veldig classy å kunne, for høytstående mennesker? Om jeg ikke tar feil så har minst èn av årets Farmen kjendis på våren alltid vært med på høstens SVD. Så noen blir det nok... Prøver å forestille meg Øde i en sensuell rumba, sexy og dominerende tango, og aggressiv paso doble 😂😂😂 Og hans kommentarer under dansetreningen 🙈 Anonymkode: 06a18...fa0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 25. februar 2021 #2870 Del Skrevet 25. februar 2021 Vampyrina skrev (5 timer siden): Sjekk siste innlegg på Terje sin insta 😅😆😂 Fantastisk 😄! De er fortsatt like søte sammen 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 25. februar 2021 #2871 Del Skrevet 25. februar 2021 Kristina S. skrev (4 timer siden): Takk for tipset Vampyrina 😅😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 25. februar 2021 #2872 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Se der ja. Et mangeminuttinnslag med Øde Spildo og faren på TV2-nyhetene i beste sendetid kl 21.00 i kveld. Ikke med Lasse som er Farmenvinner, ikke med Terje som kom på andreplass og som var "hele" Farmen, men med Øde. Et unyttig og utrolig lite interessant dokumentarinnslag, egentlig, midt i en nyhetssending. Noe dem vanligvis ikke gjør. Rart hele opplegget. Men Øde får all oppmerksomhet, akkurat som han liker det. Han benekter forresten spørsmål om deltagelse i Skal Vi Danse. Det var da enda godt. Ingen kan i hvert fall kritisere Lasse for å ha en liten Youtube-kanal, til sammenligning. Endret 25. februar 2021 av Ctrl 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 25. februar 2021 #2873 Del Skrevet 25. februar 2021 Catalina Culès skrev (6 timer siden): Om Øde blir med på skal vi danse, så skal jeg se det programmet for første gang 😅 Øde sa nettopp på tv2 nyhetene at han ikke kom til å stille på SVD, men «Skal vi male» var han positiv til😊 Godt å høre at han har tenkt å være selektiv, det tror jeg han tjener på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2874 Del Skrevet 25. februar 2021 Ctrl skrev (21 minutter siden): Se der ja. Et mangeminuttinnslag med Øde Spildo og faren på TV2-nyhetene i beste sendetid kl 21.00 i kveld. Ikke med Lasse som er Farmenvinner, ikke med Terje som kom på andreplass og som var "hele" Farmen, men med Øde. Et unyttig og utrolig lite interessant dokumentarinnslag, egentlig, midt i en nyhetssending. Noe dem vanligvis ikke gjør. Rart hele opplegget. Men Øde får all oppmerksomhet, akkurat som han liker det. Han benekter forresten spørsmål om deltagelse i Skal Vi Danse. Det var da enda godt. Ingen kan i hvert fall kritisere Lasse for å ha en liten Youtube-kanal, til sammenligning. Så ingen ting rart i det. Faren er ikke den typen som pleier å være med på slike ting. Bare det i seg selv er sjeldent. Anonymkode: d169f...59b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrakadabra88 Skrevet 25. februar 2021 #2875 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lurer på om Anniken drar til Stavern i dag for å besøke Ødes familie, slik hun sa hun skulle på finalesendingen på tv2.no. Jeg synes ikke Anikken så speisielt forelsket ut på finalesendingen på tv2.no Det så ut som hun skammet seg og stresset på Ødes vegne. Han var jo åpenbart brisen på sendingen og klinket med vinglasset flere ganger, noe som bare var fornøyelig, men det virket som det stresset Anniken en del. Synes det er et dårlig tegn og er i tråd med slik jeg oppfatter henne ellers også, som en som ikke ville vært spesielt tolerant overfor Ødes særheter i lengden om de var sammen (som venn er jo noe annet). Øde har vel også sagt i et intervju at han "slo opp" med sin beste venn fordi vennen skammet seg over han. Øde fortjener iallfall noen som aksepterer han fullt ut. Anonymkode: 193bd...76f Jeg lurer på det samme selv, om hun reiste ned til Stavern i dag? Jeg synes det var vanskelig å tolke de begge på finalesendingen. Jeg synes de hadde vært utrolig fine sammen!! Om det er Anikken det står på så håper jeg hun skjønner hvor heldig hun er!! Øde er en sjelden type, og noe slikt kan man ikke kaste fra seg om man får sjansen.. Si ifra om du ser noe mer til de to sammen da! Nysgjerrig🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2876 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så ingen ting rart i det. Faren er ikke den typen som pleier å være med på slike ting. Bare det i seg selv er sjeldent. Anonymkode: d169f...59b Syns det var et fint intervju jeg. Odd Nerdrum uttaler seg jo veldig sjelden til media og at han er stolt av sønnen sin er jo forståelig. Og så er jeg veldig glad for at Øde sier han vil være selektiv med hva han stiller opp på. Og jeg ser gjerne på «Skal vi male» med Øde 👍🏻😊 Anonymkode: 3503b...396 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 25. februar 2021 #2877 Del Skrevet 25. februar 2021 «Fitness med Lasse» vs «Skal vi male med Øde» ? 🤔 Tja jeg vet hva jeg ville valgt ihvertfall...😉 men det er jo hver sine interesser tenker jeg😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 25. februar 2021 #2878 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2879 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så ingen ting rart i det. Faren er ikke den typen som pleier å være med på slike ting. Bare det i seg selv er sjeldent. Anonymkode: d169f...59b Faren pleier aldri stille opp i media. Jeg forstår ham, han ble ikke riktig behandlet. Anonymkode: 77e1b...c95 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2880 Del Skrevet 25. februar 2021 Sisi00 skrev (2 timer siden): «Fitness med Lasse» vs «Skal vi male med Øde» ? 🤔 Tja jeg vet hva jeg ville valgt ihvertfall...😉 men det er jo hver sine interesser tenker jeg😇 Jeg kunne godt sett begge programmer jeg 😄 Anonymkode: 77e1b...c95 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå