Kaisamaia Skrevet 27. januar 2021 #801 Del Skrevet 27. januar 2021 Jytte skrev (På 20.1.2021 den 23.16): Får ikke fjernet den taggen, Jytte.. ☺️ Lurer på noe. Er det slik? Tirsdag = ny storbonde. Onsdag = førstekjempe blir valgt. Søndag = andrekjempe blir valgt, ukesoppdrag blir godkjent/underkjent, marked og tvekamp? 🤪🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #802 Del Skrevet 27. januar 2021 Kaisamaia skrev (1 time siden): Lurer på noe. Er det slik? Tirsdag = ny storbonde. Onsdag = førstekjempe blir valgt. Søndag = andrekjempe blir valgt, ukesoppdrag blir godkjent/underkjent, marked og tvekamp? 🤪🙂 Det er korrekt. Anonymkode: 50ac2...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 27. januar 2021 #803 Del Skrevet 27. januar 2021 Spoiler Så heldig Anniken er da som for portrettet sitt malt av Øde🥰 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 27. januar 2021 #804 Del Skrevet 27. januar 2021 Kaisamaia skrev (1 time siden): Får ikke fjernet den taggen, Jytte.. ☺️ Lurer på noe. Er det slik? Tirsdag = ny storbonde. Onsdag = førstekjempe blir valgt. Søndag = andrekjempe blir valgt, ukesoppdrag blir godkjent/underkjent, marked og tvekamp? 🤪🙂 Det stemmer. Minner meg på at jeg ikke fikk sett Farmen i går, men har opptak. Så da skal jeg ikke lese mer her, hvis jeg klarer la være. Er ikke i toppform og sover for det meste nå., Ikke noe alvorlig, en følge av en kronisk sykdom. Det går i perioder, burde være vant med det men vanskelig å venne seg til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 27. januar 2021 #805 Del Skrevet 27. januar 2021 Jeg ser flere her inne mener Thomas smisker. Mulig jeg er blind, for jeg ser det ikke? Kan det være at han er litt sånn som person? Altså, at det ikke er bevisst å oppføre seg smiskete på noen måte? Denne uken har han vokst hos meg. Eli Kari har jeg fått endra mindre sansen for, selv om jeg liker henne og. Jeg bare strever med mennesker som er så sinnsykt positive og inkluderende og omsorgsfulle som henne, for det er sjeldent helt sant alt se sier og gjør. Ellers synes jeg den gjengen de har fått i år er helt fantastisk! Mye godstemning, jeg blir glad av å se på. Samtidig kan jeg irritere meg grønn av enkelte ting og deltakere, og i neste øyeblikk kan de få frem gode sider av samme deltaker. Det virker som det alt i alt er god stemning der inne, med den naturlige murringa det blir i et spill hvor man i tillegg skal leve med mennesker man ikke omgås mye med, så tett over lengre tid. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Scorpion57 Skrevet 27. januar 2021 Populært innlegg #806 Del Skrevet 27. januar 2021 Jeg er så positivt overrasket over Anniken. Har sett på henne som en overfladisk og egosentrisk, navlebeskuende person. Å se henne i vigør på farmen gir et helt annet syn. Hun er ikke redd for å jobbe, hun er morsom, behandler sine kolleger med respekt. Hun trår til og gjør sitt beste i det hun blir satt til . Mestrer selv det hun ikke kan. Så langt i fra den primadonnaen jeg trodde hun var. Hun er den største overraskelsen der inne sett med positive øyne. Heier på deg Anniken 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 27. januar 2021 #807 Del Skrevet 27. januar 2021 (endret) Scorpion57 skrev (58 minutter siden): Jeg er så positivt overrasket over Anniken. Har sett på henne som en overfladisk og egosentrisk, navlebeskuende person. Å se henne i vigør på farmen gir et helt annet syn. Hun er ikke redd for å jobbe, hun er morsom, behandler sine kolleger med respekt. Hun trår til og gjør sitt beste i det hun blir satt til . Mestrer selv det hun ikke kan. Så langt i fra den primadonnaen jeg trodde hun var. Hun er den største overraskelsen der inne sett med positive øyne. Heier på deg Anniken Enig med deg. Anniken har vært et positivt syn der inne. Blid, hyggelig og arbeidsom. Akkurat som Kine. Og det ser ut til at dem trives godt i hverandres selskap. Angående dem som synes Kine og Anniken er kjedelige og tafatte der inne. Det er jammen ikke rart at folk får det inntrykket! Jeg prøvde å følge med dem begge ekstra mye i dagens episode (onsdag). Dem fikk knapt TV-tid. Produksjonen bruker dem nærmest som statister i bakgrunnen ettersom dem er blitt klipt bort fra programmet. Dem bare er der, liksom. Likevel virker det som de to ler, tøyser, jobber og koser seg mye sammen. Jeg er helt sikker på at dem har sagt, gjort og/eller ledd av noe sammen som burde vært vist på tv. Men dette får vi ikke se fordi dem begge er blitt fullstendig bortprioritert for andre banale ting, som f.eks Thomas' bart som fikk ca. 2 minutter sendetid i dag. Ikke lett å vise inntrykk når man ikke eksisterer i programmet bortsett fra å være statister. Fokuset fra produksjonen var i denne episoden på Eli Kari, Øde, Sølje og Terje. Hele episoden handlet egentlig om dem, med små glimt av andre, og aller minst av Kine og Anniken. Som vanlig, vil jeg si. Endret 27. januar 2021 av Ctrl 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #808 Del Skrevet 27. januar 2021 Mest positiv overrasket over de yngste på Farmen jeg - Anniken, Øde og Kine👍🏻 Flotte folk og personligheter 😊 Det er de godt voksne som lager støy og slarv..😅 Anonymkode: 3503b...396 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 27. januar 2021 #809 Del Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mest positiv overrasket over de yngste på Farmen jeg - Anniken, Øde og Kine👍🏻 Flotte folk og personligheter 😊 Det er de godt voksne som lager støy og slarv..😅 Anonymkode: 3503b...396 Veldig enig, men også positivt inntrykk av Markus, Terje og Lasse 😊 Resten får lov til å ryke en etter min, etter min mening. Eli Kari irriterer meg mer og mer. Måten hun er positiv men passiv aggressiv mot gutta, og snakker om feil prioritering. Greia er vel mer at Eli Kari gikk ut med en veldig avslappet og slack holdning fra starten av uken, og da blir det feil å klage på gutta fordi hu mener det går tregt nå. Spoiler Siden Markus blir valgt håper jeg han velger Thomas. Vi trenger litt til Øde der inne 😉 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 27. januar 2021 #810 Del Skrevet 27. januar 2021 Ctrl skrev (1 time siden): Enig med deg. Anniken har vært et positivt syn der inne. Blid, hyggelig og arbeidsom. Akkurat som Kine. Og det ser ut til at dem trives godt i hverandres selskap. Angående dem som synes Kine og Anniken er kjedelige og tafatte der inne. Det er jammen ikke rart at folk får det inntrykket! Jeg prøvde å følge med dem begge ekstra mye i dagens episode (onsdag). Dem fikk knapt TV-tid. Produksjonen bruker dem nærmest som statister i bakgrunnen ettersom dem er blitt klipt bort fra programmet. Dem bare er der, liksom. Likevel virker det som de to ler, tøyser, jobber og koser seg mye sammen. Jeg er helt sikker på at dem har sagt, gjort og/eller ledd av noe sammen som burde vært vist på tv. Men dette får vi ikke se fordi dem begge er blitt fullstendig bortprioritert for andre banale ting, som f.eks Thomas' bart som fikk ca. 2 minutter sendetid i dag. Ikke lett å vise inntrykk når man ikke eksisterer i programmet bortsett fra å være statister. Fokuset fra produksjonen var i denne episoden på Eli Kari, Øde, Sølje og Terje. Hele episoden handlet egentlig om dem, med små glimt av andre, og aller minst av Kine og Anniken. Som vanlig, vil jeg si. Lite TV tid tipper jeg betyr at Kine og Anniken blir med en god tid enda. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #811 Del Skrevet 27. januar 2021 Håper Terje vinner🤗 Anonymkode: 6eb1a...0df 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #812 Del Skrevet 27. januar 2021 Scorpion57 skrev (2 timer siden): Jeg er så positivt overrasket over Anniken. Har sett på henne som en overfladisk og egosentrisk, navlebeskuende person. Å se henne i vigør på farmen gir et helt annet syn. Hun er ikke redd for å jobbe, hun er morsom, behandler sine kolleger med respekt. Hun trår til og gjør sitt beste i det hun blir satt til . Mestrer selv det hun ikke kan. Så langt i fra den primadonnaen jeg trodde hun var. Hun er den største overraskelsen der inne sett med positive øyne. Heier på deg Anniken Jeg er enig med deg. Etter dette bildet med Sophie Elise så lå min respekt for Annijor totalt i ruiner. Den er i ferd med å bygge seg opp igjen nå. https://www.dagbladet.no/kjendis/respektlost-og-trist/73175114 Anonymkode: 56e9f...5e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #813 Del Skrevet 27. januar 2021 Synes Anniken virker som ei veldig flott jente. Anonymkode: 25a8b...8bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #814 Del Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 20.38): John Arne oppfører seg som en drittunge, ja. En potensiell drapsmann. Heldigvis klarere han å holde tilbake, selv om han sa at han hadde lyst til å "skalle ham rett ned" (om Espen). Anonymkode: 1d33e...ef6 Kjempebarnslig. Espen bare prater og forklarer, og så beskriver JAR det etterpå som angrep under beltestedet? At JAR Har grått og savnet familien er vel bare en sannhet og en faktaopplysning?. At JAR bare GÅR fra samtale,( som på ingen måte var en krangel) er alt annet en voksen. En mann på 40 år kunne greie å føre en diskusjon(med følelser) på en ordentlig måte. Og ett på så vil han "skalle han rett ned"?? Han er jo ikke riktig frisk. Nå ser jeg bort fra den gamle sms historien. Anonymkode: 94af8...2ee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #815 Del Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjempebarnslig. Espen bare prater og forklarer, og så beskriver JAR det etterpå som angrep under beltestedet? At JAR Har grått og savnet familien er vel bare en sannhet og en faktaopplysning?. At JAR bare GÅR fra samtale,( som på ingen måte var en krangel) er alt annet en voksen. En mann på 40 år kunne greie å føre en diskusjon(med følelser) på en ordentlig måte. Og ett på så vil han "skalle han rett ned"?? Han er jo ikke riktig frisk. Nå ser jeg bort fra den gamle sms historien. Anonymkode: 94af8...2ee ET er slu og utspekulert og vet å trykke på knapper med en uskyldig mine, mens JAR går rett på limpinnen fordi han er umoden, hissig, og mangler evne til å regulere følelser. Ikke i vater noen av dem. Anonymkode: bd53c...0a1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #816 Del Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ET er slu og utspekulert og vet å trykke på knapper med en uskyldig mine, mens JAR går rett på limpinnen fordi han er umoden, hissig, og mangler evne til å regulere følelser. Ikke i vater noen av dem. Anonymkode: bd53c...0a1 Kunne ikke vært mer enig i dette her! Espen går systematisk, men uskyldig til verks for å få det til å klikke for John Arne Rise. Det synes jeg er utrolig dårlig gjort, uansett hvor enkel/ustabil JAR måtte være. Anonymkode: 56e9f...5e9 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 27. januar 2021 #817 Del Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kunne ikke vært mer enig i dette her! Espen går systematisk, men uskyldig til verks for å få det til å klikke for John Arne Rise. Det synes jeg er utrolig dårlig gjort, uansett hvor enkel/ustabil JAR måtte være. Anonymkode: 56e9f...5e9 ET legger på ekstra lesping når han skal høres uskyldig ut, verdt å merke seg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #818 Del Skrevet 27. januar 2021 Turkis Sau skrev (9 minutter siden): ET legger på ekstra lesping når han skal høres uskyldig ut, verdt å merke seg. Hehe, artig observasjon. Er ellers helt enig, han vet veldig godt hva han driver med. Anonymkode: 25a8b...8bd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #819 Del Skrevet 27. januar 2021 Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Veldig enig, men også positivt inntrykk av Markus, Terje og Lasse 😊 Resten får lov til å ryke en etter min, etter min mening. Eli Kari irriterer meg mer og mer. Måten hun er positiv men passiv aggressiv mot gutta, og snakker om feil prioritering. Greia er vel mer at Eli Kari gikk ut med en veldig avslappet og slack holdning fra starten av uken, og da blir det feil å klage på gutta fordi hu mener det går tregt nå. Vis skjult innhold Siden Markus blir valgt håper jeg han velger Thomas. Vi trenger litt til Øde der inne 😉 Ja, liker alle på hver sin måte, men foreløpig er det vel kun Øde, Kine og Anniken som ikke har irritert meg ila disse ukene😋 Spoiler Etter hva Markus sa om de andre gutta så tror jeg det er stor sjanse for at han velger Øde, dessverre😌 Eli Kari er veldig irriterende denne uka ja😅 Anonymkode: 3503b...396 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 27. januar 2021 #820 Del Skrevet 27. januar 2021 Turkis Sau skrev (54 minutter siden): ET legger på ekstra lesping når han skal høres uskyldig ut, verdt å merke seg. Ja, og se på kroppsspråket.. Hendene bakover, over hodet, klør seg over alt osv... 😬 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå