Gå til innhold

Kjæresten min fikser ikke at jeg har hatt en svart kjæresten før ham


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har aldri i mitt liv hørt om noen damer som er "livredde" for dette... dette høres ut som prosjektering for meg. 

Anonymkode: 51f8d...0fb

Kan du ikke bare si det som det er? Du skal ha rett og føle deg ovenpå
 

hvis noen anklager deg, betyr det at de sliter og det er ikke måte på hvor urettferdig det og merkelapper slenges ut over lav sko 

hvis du anklager noen er det alltid 100 %  rettferdig. Fordi følelsene dine er jo selve loven og selve det perfekte instrumentet som bedømmer objektivitet og nøytralitet korrekt. Drit i kalkulatorer. Vi har jo deg. 

Anonymkode: 73844...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er jo noen damer som er livredde for at menn som har hatt sex med asiatiske kvinner skal synes sexen med de er dårligere fordi de visstnok er trangere. Men hallo, man blir jo sammen med noen pga personligheten og ikke størrelsen på ditt og datt og hudfarge. Men er man usikker på seg selv er det vel en forsvarsmekanisme.

Anonymkode: 1016a...39e

Hvilke damer er det? 

Anonymkode: e17d2...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilke damer er det? 

Anonymkode: e17d2...1fe

Let så skal du finne det, i alle damer fra asia trådene. 

Anonymkode: 1016a...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 7.50):

Enig! Kjæresten min i USA stilte ikke et eneste spørsmål om tidligere kjærester i det hele tatt. Han var overhodet ikke opptatt av noe sånt, han bare var kjæresten min på en helt selvfølgelig måte og var fullstendig trygg og selvsikker som person og i det seksuelle.

Anonymkode: 3a146...276

Selvsagt spurte han ikke, og var ikke opphengt i dette med størrelse, siden han visste han var svært godt utstyrt og at du måtte lete lenge før du fant noe tilsvarende. Slikt gjør noe med selvsikkerheten til menn. Jeg ville også blitt "utrygg" om kjæresten min hadde vært med en afrikaner, spesielt om hun i tillegg hadde "spøkt" med at han var svært godt utstyrt og at sexen var veldig bra. Derfor spør jeg ikke henne om ex-er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (På 30.11.2020 den 23.18):

Hva ville skjedd om dere fikk barn og de valgte en mørkhudet partner? 

Da hadde vi måttet snakke om det.

Topper og daler skrev (På 1.12.2020 den 1.23):

Du har jo det når du ikke kan være kjæreste med en som tidligere har hatt mørkhudet kjæreste. Da vil jeg definitiv si du har problemer med mørkhudete. Det blir som de som sier: «Jeg er ikke rasist, men datteren min får ikke lov å komme hjem med en mørkhudet mann.» 

Nei, forskjell på partner og venner.

AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 6.25):

Helt enig. Skremmende tankegang fra @Jolene

Anonymkode: e5185...27b

Ok :)

-jk- skrev (På 1.12.2020 den 7.10):

Jeg hadde hatt et problem med at min kjæreste hadde hatt et problem dersom jeg tidligere hadde vært sammen med en mørkhudet, asiater eller lignende. Det har ingenting med preferanser å gjøre, men vårt menneskesyn hadde ikke vært kompatibelt.

Og det er helt greit.

AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 9.35):

Ligner du og mannen din på hverandre, siden det er så viktig at dere har samme preferanse? 

Anonymkode: aae48...f3e

Nei, men vi er begge etnisk norske.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 17.10):

For noen år siden var jeg på utveksling i USA i et år og da hadde jeg en svart kjæreste, en student han også. Det er helt slutt, men han som er kjæresten min nå fikser ikke dette. Dum som jeg var fortalte jeg ham om ting jeg hadde gjort før, og han strever med at jeg har en eks som er afroamerikaner. Han sier rett ut at det hadde vært annerledes dersom eksen hadde vært en annen. Han er ellers ikke rasistisk på noen måte.

Anonymkode: 3a146...276

burn the coal pay the toll

Dette forholdet vil aldri fungere og fremtiden vil vise om jeg har rett.

Mannen din vil aldri klare å legge bort tankene på at du har hatt deg med en afro amerikaner.

Anonymkode: 2ebe9...fc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/30/2020 at 5:24 PM, AnonymBruker said:

Man NEVNER da ikke sånt! Det er jo overhodet ikke sånt man snakker om med kjærester. Han kom med en sånn spøkebemerkning en gang og så spøkte jeg tilbake siden han la opp til det, men vi har nesten aldri snakket om det der ellers. Dette er jo ikke noe han terper på nå og jeg har jo fortalt ham den gangen at han er helt fin.

Anonymkode: 3a146...276

Jeg var borti ei som hadde det med å legge ut i det vide og det brede om alle sine ex'er. Det manglet ikke på detaljer for å si det slik. Naturligvis ble forholdet ganske kortvarig. Jeg hadde hatt lyst til å si til henne etterpå at det er kanskje derfor hun hadde hatt så mange ex'er, at hun aldri klarte å holde på noen, fordi ingen liker å hele tiden få høre om alle ex'ene hennes.

Anonymkode: c0bfe...f16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/30/2020 at 5:10 PM, AnonymBruker said:

For noen år siden var jeg på utveksling i USA i et år og da hadde jeg en svart kjæreste, en student han også. Det er helt slutt, men han som er kjæresten min nå fikser ikke dette. Dum som jeg var fortalte jeg ham om ting jeg hadde gjort før, og han strever med at jeg har en eks som er afroamerikaner. Han sier rett ut at det hadde vært annerledes dersom eksen hadde vært en annen. Han er ellers ikke rasistisk på noen måte.

Anonymkode: 3a146...276

Han fikser det nok ikke da han er redd for og miste deg, da de fleste afrikanere har sterkere genetisk og sterkere sperm og betydelig større utstyr en din hvite bleke kjæreste, som mest sannsynelig har mindre utstyr en din ex. "If you go black you never go back" black man is the best😍 

Anonymkode: 8bd31...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/1/2020 at 11:28 AM, someone_here said:

Ja, ingen hvit vil ha deg tilbake :) "when you try black we don't want you back", heter det.

Nei der heter "once you go black you never go back" altså når du har prøvd svart sexy mann vil du ikke tilbake til hvit kjedelig mann med liten penis😊😅

Anonymkode: 8bd31...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei der heter "once you go black you never go back" altså når du har prøvd svart sexy mann vil du ikke tilbake til hvit kjedelig mann med liten penis😊😅

Anonymkode: 8bd31...e6b

"Once you try black there's no way back", som i ingen vil ha ei som har vært med en svært før. Det handler ikke om mindreverdighetskomplekser, snarere tvert i mot. 

For øvrig tror jeg du må ha vært veldig uheldig dersom du mener hvite menn er kjedelige og har små peniser. 

Anonymkode: 55ee5...0ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

"Once you try black there's no way back", som i ingen vil ha ei som har vært med en svært før. Det handler ikke om mindreverdighetskomplekser, snarere tvert i mot. 

For øvrig tror jeg du må ha vært veldig uheldig dersom du mener hvite menn er kjedelige og har små peniser. 

Anonymkode: 55ee5...0ec

Nei jeg har aldri likt hvite menn.😀 det heter "once you go black you never go back" de fleste som er med mørke menn og mørke kvinner er ganske fornøyde også😉 statistisk har spesielt afrikanere større utstyr en hvite menn også,  og er ofte mye mer fertille en det hvite menn er også. Det samme med afrikanske kvinner og mørke kvinner  de er ofte mye mer fertille en hvite kvinner. Jeg har aldri likt hvite menn for meg er de ikke attraktive.

Anonymkode: 8bd31...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei jeg har aldri likt hvite menn.😀 det heter "once you go black you never go back" de fleste som er med mørke menn og mørke kvinner er ganske fornøyde også😉 statistisk har spesielt afrikanere større utstyr en hvite menn også,  og er ofte mye mer fertille en det hvite menn er også. Det samme med afrikanske kvinner og mørke kvinner  de er ofte mye mer fertille en hvite kvinner. Jeg har aldri likt hvite menn for meg er de ikke attraktive.

Anonymkode: 8bd31...e6b

Jeg ser du skriver det, men det er jo fordi valgmulighetene skjerpes betraktelig etter at man har prøvd det. 

Dersom du aldri har vært med en hvit mann hvordan kan du da uttale deg om de er kjedelige og har små peniser? 

Hver sin smak, jeg hadde aldri gått for en svært mann. Aldri!

Anonymkode: 55ee5...0ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler om preferanser. 

Om du skal kjøpe en bruktbil, vil du gjerne unngå å kjøpe en bil som har tidligere vært eid av ei gammel kjerring som sluret clutchen igjennom parkeringshuset på 6000 omdreininger. 

Og her er det vel samme prinsippet. Vedkommende vil ikke ha ei som har blitt kjørt av en big black cock, for han kan aldri leve opp til tidligere standard. 

Anonymkode: 7917a...3d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser du skriver det, men det er jo fordi valgmulighetene skjerpes betraktelig etter at man har prøvd det. 

Dersom du aldri har vært med en hvit mann hvordan kan du da uttale deg om de er kjedelige og har små peniser? 

Hver sin smak, jeg hadde aldri gått for en svært mann. Aldri!

Anonymkode: 55ee5...0ec

Fordi jeg kjenner mange som har vært med hvite menn og ingen av dem er fornøyde. Statestikken sier også at hvitemenn  har mindre utstyr en afrikanere. dessuten synes jeg hvite menn ikke er attraktive😊 det handler on preferanser vettu. Fint for deg at du ikke hadde gått for en mørk sexy mann. Jeg er selv gift med en afrikaner og det stortrives jeg med😉 vi har nydelige barn😍❤ of ett perfekt ekteskap med ett perfekt sexliv

Anonymkode: 8bd31...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Fordi jeg kjenner mange som har vært med hvite menn og ingen av dem er fornøyde. Statestikken sier også at hvitemenn  har mindre utstyr en afrikanere. dessuten synes jeg hvite menn ikke er attraktive😊 det handler on preferanser vettu. Fint for deg at du ikke hadde gått for en mørk sexy mann. Jeg er selv gift med en afrikaner og det stortrives jeg med😉 vi har nydelige barn😍❤ of ett perfekt ekteskap med ett perfekt sexliv

Anonymkode: 8bd31...e6b

Om* og*

Anonymkode: 8bd31...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Handler om preferanser. 

Om du skal kjøpe en bruktbil, vil du gjerne unngå å kjøpe en bil som har tidligere vært eid av ei gammel kjerring som sluret clutchen igjennom parkeringshuset på 6000 omdreininger. 

Og her er det vel samme prinsippet. Vedkommende vil ikke ha ei som har blitt kjørt av en big black cock, for han kan aldri leve opp til tidligere standard. 

Anonymkode: 7917a...3d1

Fordi den tidligere standarden var mye bedre en den han kunne gi😋

Anonymkode: 8bd31...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fordi jeg kjenner mange som har vært med hvite menn og ingen av dem er fornøyde. Statestikken sier også at hvitemenn  har mindre utstyr en afrikanere. dessuten synes jeg hvite menn ikke er attraktive😊 det handler on preferanser vettu. Fint for deg at du ikke hadde gått for en mørk sexy mann. Jeg er selv gift med en afrikaner og det stortrives jeg med😉 vi har nydelige barn😍❤ of ett perfekt ekteskap med ett perfekt sexliv

Anonymkode: 8bd31...e6b

Denne tråden her blir bare verre og verre. Den formelig svømmer over av fordommer, stereotypier og flaue og klisjefylte slagord om svarte menns dunkende lem. Hjelpe og trøste! Her framstilles svarte menn som Kåte avlshingster og hvite menn som anemiske Woody Allen-typer. Ingen ting midt mellom, ingen variasjoner. Til opplysning: Det er faktisk litt fordomsfullt å fremstille den svarte mannen slik han framstilles her. Som en uberkåt, svart 30 cm dildo som pumper mekanisk, dag ut dag inn, og som bare trenger å smøres med bittelitt maskinolje før han kan fortsette med sitt livslange prosjekt - å sprenge den forsvarsløse hvite kvinnens kjønn.  Personlig er jeg sikker på at det finnes intellektuelle svarte menn som liker klassisk musikk og har ereksjonsproblemer, 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår han veldig godt jeg, det er som de sier «Once you go black, you never go back».

Blir komplott som å spise middagspølse mesteparten av  livet for så å bli tvunget til wiener pølse resten av dine dager.

Anonymkode: 84db1...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fordi jeg kjenner mange som har vært med hvite menn og ingen av dem er fornøyde. Statestikken sier også at hvitemenn  har mindre utstyr en afrikanere. dessuten synes jeg hvite menn ikke er attraktive😊 det handler on preferanser vettu. Fint for deg at du ikke hadde gått for en mørk sexy mann. Jeg er selv gift med en afrikaner og det stortrives jeg med😉 vi har nydelige barn😍❤ of ett perfekt ekteskap med ett perfekt sexliv

Anonymkode: 8bd31...e6b

Du gjentar jo bare en gammel myte. Det er ingen statistikk som tilsker at svarte menn generelt har merkbart større utstyr enn hvite. Det er kun utført 2 store studier på området, og begge viser en minimal forskjell i størrelse på erigert penis. Det dreier seg om 2,5 mm, altså halvparten av en halv cm. Forskjellen er så liten at den hverken er synlig eller merkbar. 

 

Anonymkode: d5b1d...659

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...