Gå til innhold

Kjæresten min fikser ikke at jeg har hatt en svart kjæresten før ham


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror kjæresten din utmerket godt vet uttrykket «once you go black you never go back”. Myte eller ei. Han tror nok du har en fetisj for svarte menn og det vil alltid ligge i bakhodet hans..

Jeg synes jo ikke noe om "svarte menn" generelt, men synes noen av dem er flotte. Akkurat slik norske menn kan være det, og jeg kan si at det forholdet jeg er i nå inneholde mer enn det jeg var i i USA. 

Anonymkode: 3a146...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isambard skrev (3 timer siden):

OK, nå forstår jeg ham faktisk. Jeg var klar for å skrive et innlegg om at du bør dumpe en fyr som er så opphengt i peniser, men den kommentaren skaper jo bilder i hodet over at du hadde villere sex med exen.

 

Hvorfor det? Hun sa jo at det var strevsomt med hans store pikk og det finnes ikke noe vilt med det.

Man kan ha villere sex med en penis man ikke får vondt av og som man ikke må ta det forsiktig med. Sier seg selv.

Mannfolk er så rare og har noen logiske brister av og til.

Anonymkode: 7d85f...cef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

For noen år siden var jeg på utveksling i USA i et år og da hadde jeg en svart kjæreste, en student han også. Det er helt slutt, men han som er kjæresten min nå fikser ikke dette. Dum som jeg var fortalte jeg ham om ting jeg hadde gjort før, og han strever med at jeg har en eks som er afroamerikaner. Han sier rett ut at det hadde vært annerledes dersom eksen hadde vært en annen. Han er ellers ikke rasistisk på noen måte.

Anonymkode: 3a146...276

Ja, ingen hvit vil ha deg tilbake :) "when you try black we don't want you back", heter det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler om stereotyper, ikke rasisme. Stereotypen ligger i det at svarte i snitt har større penis. Som ts er inne på, er det også noen kvinner som søker denne stereotypen, spesielt som ung og eventyrlysten. Og da kommer tanken om sammenligning inn. For å forstå hvordan dette oppleves for menn, må man sette seg inn i hvor viktig dette med størrelse er for menn. Overalt får vi en påminnelse om viktigheten av størrelse. I filmer, bøker, magasiner, aviser, blant kompiser, venninnesnakk, osv. Det er utrolig mange menn som i større eller mindre grad har kjent på/kjenner på dette med størrelse. Jeg har flere ganger hørt om store som også bekymrer seg for at dama har hatt eller har lyst på større. Så dette er jo ikke kun en usikkerhet for de som har små. Det er langt mer utbredt enn det man tror. Mange menn later som de ikke er usikre foran partner, fordi vi blir fortalt overalt at usikkerhet er usexy. I tillegg er dette et tema som er utrolig vanskelig å diskutere. Dersom en mann reagerer på vitser om små peniser, blir han stemplet som liten med en gang. Og det er ikke til å komme bort i fra. Liten blir sett på som negativt. Dessverre. For det er ikke så ille å leve med en liten penis. De fleste kvinner bryr seg egentlig ikke om størrelse. Det er jo synd å kanskje miste noen gode matcher i de som gjør det, men er det ikke penis, er det en haug andre ting som kanskje heller ikke er en god match. Som kvinner kan synes er mye viktigere. Det er mye å jobbe med her for menn.
 

Det gjelder også å komme litt bort i fra tankegangen om at stor = god sex. For noen er jo det selvsagt tilfelle, og man skal jo ikke ta fra dem akkurat det, men poenget er at dette ikke er en fastsatt regel. Hadde det vært det, hadde ikke flertallet av kvinner sagt at de ikke brydde seg. Kvinner varierer også stort i størrelse. Passer man ikke med en, kan man passe perfekt med en annen. Hvis nå målet kun er størrelser og friksjon. For det er mange veier som fører til Rom. 
 

En sammenligning her kan være hvilke stereotyper kvinner benytter dersom en mann forteller om at han har hatt en asiatisk eks. Stereotypen om den lille, nette, søte dama med liten og trang vagina. Jeg har vært med ei asiatisk dame, og jeg kan fortelle at reaksjonene ikke er spesielt annerledes enn det kjæresten til TS hadde. Tanken går åpenbart til trang vagina, lykkejeger og underdanig med en gang, og jeg som var sammen med henne måtte være en jævla mannssjåvinistisk taper med liten pikk. Det siste stemmer jo, men det visste de jo ikke. Heller ikke at hun tjente godt selv, og var sterk og selvstendig. Og ja, hun var også liten der nede, men det kunne de heller ikke vite. Så i stedet for å slakte ham fullstendig, er det kanskje lurt å forsøke å forstå. Det handler om usikkerhet over at hun har vært med en mann som har en stor penis, og at han derfor sammenligner hennes seksuelle opplevelser. Menn ønsker selvsagt å være hennes beste.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor det? Hun sa jo at det var strevsomt med hans store pikk og det finnes ikke noe vilt med det.

Man kan ha villere sex med en penis man ikke får vondt av og som man ikke må ta det forsiktig med. Sier seg selv.

Mannfolk er så rare og har noen logiske brister av og til.

Anonymkode: 7d85f...cef

Det er vel litt ulikt fra kvinne til kvinne. Det finnes også kvinner som tenner voldsomt på godt utstyrte menn, og synes at det å ha sex med en slik mann er selve drømmen. Akkurat som noen menn tenner på store bryster, mens andre tenner på små. Din forklaring er derfor noe forenklet. Det ene utelukker ikke det andre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er umoden og har dårlig selvsikkerhet.

Og muligens rasist.

Anonymkode: 1dd3c...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt klart fordi han tror at kjæresten din hadde større utstyr enn han selv. Menn er jo som sagt meget opptatte av penislengden. Mye mer enn kvinner er.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (33 minutter siden):

Tre ting: 

1. Meningene dine er tåpelige og rasistiske. 
2. Det går ikke an å generalisere og skrive «ingen» eller «alle». Jeg er norsk mann, og jeg deler definitivt ikke ditt syn. Tvert imot finner jeg det frastøtende. 
3. Det at kvinner finner menn som har vært gift med thai-kvinner uattraktive, handler ikke om de rasistiske teoriene du forfekter, men om at norske kvinner finner det uetisk at menn «kjøper seg» kjærlighet, 

Vi har jo lov å ha forskjellige meninger. Forøvrig tror jeg ikke at unge tyrkiske menn som bruker norske kvinner for å komme seg til Norge er noe annerledes enn thaidamer som bruker norske menn for å komme seg til Norge. Å du har forøvrig helt rett. Jeg vil ha et fredfylt Norge med hvite ekte nordmenn. Så jeg er nok rasist da ja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (1 time siden):

For egen del ville jeg ha tenkt mye dersom en ny kjæreste hadde vært i et lengre forhold med en svart kvinne. Da ville jeg følt meg underlegen, tenkt at han var vant til en "eksotisme" jeg ikke kunne tilby og som jeg ikke helt visste hva var. Og det er uten at dette med kjønnsorganlengde kommer inn som forsterkende element. Altså bare det med bakgrunn, hudfarge og villigheten til å inngå i noe annerledes.

Dette tror jeg er viktig!

Anonymkode: 3a146...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor det? Hun sa jo at det var strevsomt med hans store pikk og det finnes ikke noe vilt med det.

Man kan ha villere sex med en penis man ikke får vondt av og som man ikke må ta det forsiktig med. Sier seg selv.

Mannfolk er så rare og har noen logiske brister av og til.

Anonymkode: 7d85f...cef

Nei, vi er ikke alltid rasjonelle eller logiske. Det har du rett i. Det går begge veier.

Se for deg dette"

Hun "Oi... X'en din er så slank og veltrent." 

Han " Joda, men slapp av. Jeg liker feite jenter." 

Logisk sett burde hun bli glad, men etter min mening har mannen tråkket i salaten her. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på eksotiske som noen kaller det. Ville heller ikke likt om en partner hadde moret seg i Thailand eller vært hos prostituerte. 

Anonymkode: 8e95a...197

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er lite attraktivt er forhold med svært skjev maktfordeling. Spiller ingen rolle om det er Per på 58 med velfylt bankkonto som har hentet seg en 26-åring fra Thailand eller kraftig overvektige Gunda på 55 med konesveis og veltrent kjæreste på 22 fra Ghana.

Et forhold med en jevngammel amerikaner, eller en som allerede bor i Norge kommer ikke inn under den kategorien. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei! Jeg har ikke vært konkret fordi jeg selv ikke synes det er relevant. Jeg har hatt to forskjellige kjærester, naturligvis hatt sex med begge to, og det har vært fint med begge - det ER fint med nåværende kjæreste. Hvordan penisene deres ser ut blir detaljer på veldig privat måte og jeg har vært vag med vilje. Men jeg skjønner jo poenget ditt, dette med at fordommer mot svarte er lite sympatisk (selv om jeg har sagt flere ganger at det ikke er noen rasisme her). Men, vel, eksen var jo selvsagt mye større, og den gangen - jeg var ung - var det spennende å få en afroamerikansk kjæreste litt av den grunn. Jeg hadde vel nesten bestemt meg for at jeg skulle det før jeg dro på utveksling (men akkurat DET har jeg ikke fortalt ham). Og den spøken, det var etter at han, kjæresten min nå, hadde kommet inn på eksen min etter at vi hadde ligget sammen, og så sa jeg visst at han bare skulle slappe av og noe sånt som at "det kan være ganske slitsomt også da, å være jenta, når de er sånn", og det skjønner jeg at jeg ikke skulle ha sagt. Vi har det fint sammen nå og vi kan ha sex som jeg ikke kunne med eksen - og alt jeg ønsker er at dette skal forsvinne, slutte å være tema. Men han klarer ikke å legge det helt bort og det dukker opp med små hentydninger.

Anonymkode: 3a146...276

Og hvem hadde du best sex med? :)

Anonymkode: f71f2...7a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysticgirl skrev (58 minutter siden):

Det er helt klart fordi han tror at kjæresten din hadde større utstyr enn han selv. Menn er jo som sagt meget opptatte av penislengden. Mye mer enn kvinner er.

Kan du se for deg at du selv hadde kjent på et stikk av sjalusi dersom den nye partneren din omtalte eksens faste bryster og rumpe etter at dere hadde hatt sex? Ville du bare avfeid en slik hendelse med at «kvinner er jo så mye mer opptatt av at kroppen deres skal være perfekt enn det menn er»? 
 

jeg tviler vel på at verken kvinner eller menn ville klart å ignorere noe slikt. Derimot bør det være et poeng at man komme videre og at ikke sjalusien får overtaket. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og hvem hadde du best sex med

Dette handler om forskjellig sex, ikke nødvendigvis best/dårligst. Vi kan sammenligne med dans. Dansen er roligere nå og jeg liker det. Jeg får også lov til å føre litt mer, dvs. bestemme hvordan vi skal danse, når vi skal danse, hvor vi skal danse, hvor ofte vi skal danse, til hva slags musikk vi skal danse og hvor lenge vi skal danse.

Anonymkode: 3a146...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hunmedham said:

Navnet på tråden handler jo om "...en svart kjæreste" og det henger fortsatt litt i luften. Jeg tror det er feil det noen sa om at kjæresten ville reagert likt dersom eksen var hvit.

For egen del ville jeg ha tenkt mye dersom en ny kjæreste hadde vært i et lengre forhold med en svart kvinne. Da ville jeg følt meg underlegen, tenkt at han var vant til en "eksotisme" jeg ikke kunne tilby og som jeg ikke helt visste hva var. Og det er uten at dette med kjønnsorganlengde kommer inn som forsterkende element. Altså bare det med bakgrunn, hudfarge og villigheten til å inngå i noe annerledes.

Ikke alle oss med utenlandsk utseende er "eksotiske" i den forstand. Mange av oss er adoptert eller født her. 

Jeg har selv blitt kontaktet av menn som til dels fetisjerer mitt utseende, og det er perverst.

Anonymkode: 08af1...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette må du bare snakke ut med han. Her på forumet tror jeg ikke du finner fasiten. Og vis det med handling at du setter pris på han og det han gjør. Hvis dette er usikkerhet, som jeg tror det er, er det ingen quickfix. Men vær bevisst på det over tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke? Hvem bryr seg? Hvorfor bry seg? Hvirfor er det din sak?

Anonymkode: 7d85f...cef

Fordi jeg ikke liker det vel!! Jeg personlig kunne aldri hatt en mørkuda kjæreste/ff og da vil jeg heller ikke at dama mi har det. Jeg er ikke rasist, men jeg mener all denne innvandringen som skjer i hele Europa er helt ekstremt, se i sør Sverige, finnes nesten ikke en lys person igjen, i Oslo kryr det av de. Jeg er absolutt for å hjelpe de om de har det ille i landet sitt, men å dra de hit er feil, jeg er for å hjelpe de der de er, altså i sitt hjemland eller land rett ved seg selv!! 

Noe mer du lurer på?? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette handler om forskjellig sex, ikke nødvendigvis best/dårligst. Vi kan sammenligne med dans. Dansen er roligere nå og jeg liker det. Jeg får også lov til å føre litt mer, dvs. bestemme hvordan vi skal danse, når vi skal danse, hvor vi skal danse, hvor ofte vi skal danse, til hva slags musikk vi skal danse og hvor lenge vi skal danse.

Anonymkode: 3a146...276

Hvem ville du valgt dersom de to kjærestene hadde alle egenskapene, men forskjellige størrelser?

Anonymkode: f71f2...7a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (1 time siden):

Det er vel litt ulikt fra kvinne til kvinne. Det finnes også kvinner som tenner voldsomt på godt utstyrte menn, og synes at det å ha sex med en slik mann er selve drømmen. Akkurat som noen menn tenner på store bryster, mens andre tenner på små. Din forklaring er derfor noe forenklet. Det ene utelukker ikke det andre. 

Nei, men nå snakker vi om TS.

TS sa til mannen sin at det var strevsomt med denne store penisen, ergo er ikke hun en av de damene som har en fitte som enkelt sluker en stor penis, ergo har hun IKKE hatt det mer vilt med exen sin som har stor penis.

På generelt grunnlag er det som du sier. Jeg selv liker større peniser og bryr meg om størrelse. Ikke for lange, men litt tykke saker er ganske digg fordi jeg både blir veldig våt og får veldig lett orgasmer. Jo våtere og flere orgasmer jeg får jo bedre blir det med større pikk. Muskelbruken kan kompensere noe for små peniser, men personlig blir det aldri det samme og aldri like gøy og hemningsløst og tankeløst. Alle stillingen funker etc.

Så du har rett på generelt grunnlag, men jeg snakket om TS. TS sa at det var strevsomt, da er jo kjæresten hennes dum om han tror TS har hatt villere sex med en som var for stor for henne.

Anonymkode: 7d85f...cef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...