Gå til innhold

Kjæresten min fikser ikke at jeg har hatt en svart kjæresten før ham


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen år siden var jeg på utveksling i USA i et år og da hadde jeg en svart kjæreste, en student han også. Det er helt slutt, men han som er kjæresten min nå fikser ikke dette. Dum som jeg var fortalte jeg ham om ting jeg hadde gjort før, og han strever med at jeg har en eks som er afroamerikaner. Han sier rett ut at det hadde vært annerledes dersom eksen hadde vært en annen. Han er ellers ikke rasistisk på noen måte.

Anonymkode: 3a146...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For noen år siden var jeg på utveksling i USA i et år og da hadde jeg en svart kjæreste, en student han også. Det er helt slutt, men han som er kjæresten min nå fikser ikke dette. Dum som jeg var fortalte jeg ham om ting jeg hadde gjort før, og han strever med at jeg har en eks som er afroamerikaner. Han sier rett ut at det hadde vært annerledes dersom eksen hadde vært en annen. Han er ellers ikke rasistisk på noen måte.

Anonymkode: 3a146...276

Hvorfor liker han ikke at du har hatt en afroamerikansk kjæreste? Utdyp gjerne litt mer. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Med mindre du har en tidsmaskin så får du ikke fjernet kjærester fra studietiden.  Så din nåværende kjæreste må akseptere det eller gå sin vei. Han skal hvertfall ikke plage deg med dette. Bortkastet å plage seg med ting man aldri får gjort noe med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic
Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Hvorfor liker han ikke at du har hatt en afroamerikansk kjæreste? Utdyp gjerne litt mer. 

Fordi det ryktes at svarte har stor penis, og dette utløser et mindreverdighetskompleks av dimensjoner. Menn tror alt i livet dreier seg om penisen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (2 minutter siden):

Hva mener du med at du fortalte om ting du hadde gjort før? 

At jeg hadde vært i USA, hva jeg studerte der, hvorfor jeg endte der, at jeg hadde en kjæreste mens jeg var der, tidligere bosteder, sommerjobber - sånne ting.

Anonymkode: 3a146...276

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte du at denne svarte mannens penis var større enn hans?

Anonymkode: 652a2...e1a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernardette skrev (2 minutter siden):

"once you go black, you don't go back"

Haha. Er du SERIØS nå? Handler dette om sånt?? Nei, du tuller. Uansett er det bare tullprat, for kjæresten min nå er da helt fin på den måten.

Anonymkode: 3a146...276

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

theTitanic skrev (1 minutt siden):

Fordi det ryktes at svarte har stor penis, og dette utløser et mindreverdighetskompleks av dimensjoner. Menn tror alt i livet dreier seg om penisen 

Dette 👆 

Anonymkode: 5c2ea...c43

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nevnte du at denne svarte mannens penis var større enn hans?

Man NEVNER da ikke sånt! Det er jo overhodet ikke sånt man snakker om med kjærester. Han kom med en sånn spøkebemerkning en gang og så spøkte jeg tilbake siden han la opp til det, men vi har nesten aldri snakket om det der ellers. Dette er jo ikke noe han terper på nå og jeg har jo fortalt ham den gangen at han er helt fin.

Anonymkode: 3a146...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er ikke rasistisk på noen måte? Jo det er han. Takler han ikke at du har vært med en annen mann, så må du slå opp. 

Anonymkode: 08a2d...1be

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

At jeg hadde vært i USA, hva jeg studerte der, hvorfor jeg endte der, at jeg hadde en kjæreste mens jeg var der, tidligere bosteder, sommerjobber - sånne ting.

Anonymkode: 3a146...276

Og ingenting av dette er dumt å fortelle. Det er helt vanlig at man forteller sånt.

Det gir ingen mening i at han misliker dette når han ikke er rasistisk. Men hvis han misliker dette fordi eksen din er afroamerikaner, vel, så er han rasist. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ukul ting å si av han, hadde fått helt avsmak 🤢

Anonymkode: 5c70a...975

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han kom med en sånn spøkebemerkning en gang og så spøkte jeg tilbake siden han la opp til det, men vi har nesten aldri snakket om det der ellers.

Ok, her ligger nok svaret. Mannen føler seg mislykket pga mindre/liten penis, og det at du sa (spøkte?) at eksen var større såret hans stolthet kraftig.

Anonymkode: 652a2...e1a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...