Gå til innhold

Kjæresten min fikser ikke at jeg har hatt en svart kjæresten før ham


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jolene skrev (2 minutter siden):

Det er en helt legitim grunn. Mange har preferanser, innenfor alle grupper av mennesker. Du ser det feks innenfor asiatiske og mørkhudede, men det er jo aldri feil. Kun feil dersom en hvit sier det samme.

Jeg ville aldri vært sammen med verken en asiat eller en som var mørkhudet, men har ikke noen problemer med personer som tilhører de gruppene likevel. Det er rett og slett bare min preferanse, og jeg er jo ikke sammen med noen uten å tenne på dem.

Det blir jo noe annet, ingen sier st kjæresten hennes skal være sammen med en mørkhudet, han har problem med at hun har vært det. Det har jo ikke noe med hans preferanser å gjøre

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør å spørre rett ut, TS, 😲😀og dette er "elefanten i rommet": Var eksen din stor? Dvs. spesielt stor? Altså: Er det noen sak her i det hele tatt?🤔

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere gi dere med de rasismegreiene, det har ikke noe med det å gjøre. Det har å gjøre med å svarte har større pikk, så hun har blitt strukket ut med en lang og tykk penis. Hvis det var rasisme ville det og vært mot asiatere, men det er det jo ikke. Dere kvinner må akseptere at menn vil ikke at fitta dere skal bli brukt og strukket før de får dere. Det er f. eks. en grunn til at jomfrumus er så fristende.

Anonymkode: ac12c...946

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minister-mio skrev (5 minutter siden):

Det blir jo noe annet, ingen sier st kjæresten hennes skal være sammen med en mørkhudet, han har problem med at hun har vært det. Det har jo ikke noe med hans preferanser å gjøre

Jeg hadde hatt et problem dersom min kjæreste hadde vært sammen med en mørkhudet, asiater eller lignende. Nettopp fordi da har vi ikke samme preferanser, og er dermed ikke kompatible. Det har absolutt med preferanser å gjøre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (1 minutt siden):

Jeg tør å spørre rett ut, TS, 😲😀og dette er "elefanten i rommet": Var eksen din stor? Dvs. spesielt stor? Altså: Er det noen sak her i det hele tatt?🤔

Selvfølgelig er det en sak! Vagin består av en kanal eller et hull, vi vil ikke at det skal bli strukket og bli utbrukt og slapt før vi selv får tilgang!

Anonymkode: ac12c...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå må dere gi dere med de rasismegreiene, det har ikke noe med det å gjøre. Det har å gjøre med å svarte har større pikk, så hun har blitt strukket ut med en lang og tykk penis. Hvis det var rasisme ville det og vært mot asiatere, men det er det jo ikke. Dere kvinner må akseptere at menn vil ikke at fitta dere skal bli brukt og strukket før de får dere. Det er f. eks. en grunn til at jomfrumus er så fristende.

Anonymkode: ac12c...946

Tåpelig innlegg. Snakk for deg selv. Det går ikke an å generalisere ut fra egne fordommer og eget føleri. Jeg er mann og har aldri tenkt at kvinner ikke må bli «strukket» før de treffer meg. Faktisk noe av det mest tåpeligste jeg har lest. Herregud!!!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig er det en sak! Vagin består av en kanal eller et hull, vi vil ikke at det skal bli strukket og bli utbrukt og slapt før vi selv får tilgang!

Anonymkode: ac12c...946

Tydelig at du ikke kjenner kvinnens anatomi noe særlig. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei, han er ikke rasist. Jeg skjønner at det kan være vanskelig for når ham vet at trolig en svær svart kuk har vært både her og der på henne. Og nei, igjen, det har ingen ting med rasisme å gjøre, det vil bare ikke være lett å få den tanken ut av hodet. 

Anonymkode: 5c82f...b58

Det hjelper neppe hva du sier. Forståsegpåerne på KG har bestemt at det kun har med stor pikk og rasisme å gjøre. Det sier litt om nivået på disse.

Anonymkode: 4cafd...d44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (2 minutter siden):

Jeg tør å spørre rett ut, TS

Det var mye mer med han enn det da. Christ... Han var flott er det jeg vil si om det.

Anonymkode: 3a146...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolene skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde hatt et problem dersom min kjæreste hadde vært sammen med en mørkhudet, asiater eller lignende. Nettopp fordi da har vi ikke samme preferanser, og er dermed ikke kompatible. Det har absolutt med preferanser å gjøre.

Preferanser, har du planer om å finne en felles kjæreste for deg og kjæresten din. En dere begge kan like? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (Akkurat nå):

Tydelig at du ikke kjenner kvinnens anatomi noe særlig. 

Jo, jeg har hatt sex med endel kvinner og kan mye om kvinner og deres underliv. Selv om f. eks. vagina ikke blir så mye fysisk permanent strukket, så har den uansett blitt strukket og brukt av en stor kuk, det er ikke noe menn liker.

Anonymkode: ac12c...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (Akkurat nå):

Preferanser, har du planer om å finne en felles kjæreste for deg og kjæresten din. En dere begge kan like? 

Nei, vi klarer oss fint med hverandre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jo, jeg skrev jo at han sier at det hadde vært noe annet hvis han ikke hadde vært "black".

Anonymkode: 3a146...276

Altså det er jo himla enkelt. Enten liker han det ikke fordi han er redd for at denne svarte mannen har stor pikk, ellers liker han det ikke fordi det er «ekkelt» for ham å tenke på at en svart har hatt negro-pikken sin i deg (så han blir penis-bror med en svart). Hvis ikke liker han det ikke fordi han ikke liker at du har i deg å være interessert i svarte.

Hvilke av de grunnen det er, må du faktisk spørre ham om!!

Jolene skrev (18 minutter siden):

Det er en helt legitim grunn. Mange har preferanser, innenfor alle grupper av mennesker. Du ser det feks innenfor asiatiske og mørkhudede, men det er jo aldri feil. Kun feil dersom en hvit sier det samme.

Jeg ville aldri vært sammen med verken en asiat eller en som var mørkhudet, men har ikke noen problemer med personer som tilhører de gruppene likevel. Det er rett og slett bare min preferanse, og jeg er jo ikke sammen med noen uten å tenne på dem.

Dette skjønner ikke jeg altså. 
Du kunne altså ikke vært sammen med en, der kan tiltrekkes flere folkeslag/raser enn sin egen?

Preferansen til kjæresten din må altså være «hvit»? Det kan ikke være «hvit, evt. brun»? Det er jo ikke slik at det ene må utelukke det andre.

Og det er ikke lov å bli overrasket - og falle for en der ikke er blant personens egentlige preferanser?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jo, jeg har hatt sex med endel kvinner og kan mye om kvinner og deres underliv. Selv om f. eks. vagina ikke blir så mye fysisk permanent strukket, så har den uansett blitt strukket og brukt av en stor kuk, det er ikke noe menn liker.

Anonymkode: ac12c...946

Jeg er mann. Jeg har ikke noe imot det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (Akkurat nå):

Jeg er mann. Jeg har ikke noe imot det. 

Oii, vi har her en mann som ikke har noe imot det! 😲Det må jo bety at ingen menn har noe imot det!

Anonymkode: ac12c...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jolene skrev (8 minutter siden):

Nei, vi klarer oss fint med hverandre :) 

Hva har det da å si hvilken preferanse din partner hadde da han valgte sin forrige kjæreste? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lignende tråder har det vært flust av i årenes løp, her inne på Kg. Jenter som skriver at daten ghosta/dumpet henne fordi hun fortalte/han fant ut at hun tidligere har datet/vært i forhold med en pakistaner/mørkhudet/tyrker. (take a pick) 

Dette har ingenting med størrelsen på penis å gjøre. Men rett og slett at enkelte menn ikke føler seg spesiell nok, fordi hun har "nedverdiget" seg med å være med en mørkhudet. De syns hun har sunket lavt. De ser på disse mennene som annenrangs. 

Dette fenomenet gjelder kvinner også. Har hørt og lest om kvinner som hører at "Frank" har fått seg asiatisk kjæreste. Han kommer til å slite med å finne seg ei norsk dame igjen, sies det da. 

Endret av Hannah80
Skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oii, vi har her en mann som ikke har noe imot det! 😲Det må jo bety at ingen menn har noe imot det!

Anonymkode: ac12c...946

Nei, vi har en mann som ikke har noe imot det. Det må bety at vi ikke kan generalisere og si at ALLE menn er imot det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Nei, vi har en mann som ikke har noe imot det. Det må bety at vi ikke kan generalisere og si at ALLE menn er imot det. 

Det at menn generelt ikke liker det betyr ikke at du kan finne noen som har motsatt mening. Slutt med kveruleringen din!

Anonymkode: ac12c...946

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...