Gå til innhold

Har kunnet kontakt med mor, nå er hun syk...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg forstår hvordan du har det❤️ 

Har selv en mor som er et vandrende psykiatrisk vrak! Hun snakker alltid om hvor negativt alt er, og hun snakker bare om seg selv. Hun skal snart bli bestemor for andre gang og hun bryr seg ikke. Dette er hennes eneste barnebarn, og hun var alvorlig syk ved forrige fødsel også.. Hun har fått flere ECT behandlinger da hun ikke taklet skilsmissen til faren min, noe som er helt urolig merkelig da han behandlet henne som søppel. Hun oppfører seg som en pubertal tenåring og overdramatiserer alt!

Sist vi snakket sammen fortalte hun meg om avføringen sin.. Sist gang etter dette snakket hun om at hun hadde fått slag men ifølge legen var det ingen tegn på noe slag.. 

Hun er ute etter sympati og i store doser. Hun har fått den beste hjelpen på jord av meg og samboer, og vi har Tilogmed pusset opp en leilighet hun skulle bo i. Vi betalte alt for henne og hun fikk dette i gave. Det tok en uke før hun prøvde å ta sitt liv igjen, og det var ingen glede over det vi hadde gjort for henne.. 

Jeg har kuttet alle følelsesmessige bånd til min mor, men det har tatt tid. Jeg har innsett at hun aldri har vært eller vil bli den moren jeg ønsket meg. Jeg håper hun finner fred snart, da jeg synes livet hun lever nå verken er godt for oss eller henne. Så ja, jeg håper hun dør snart! 

Jeg har minimalt med henne å gjøre, og jeg drar aldri å besøker henne med barna mine. Hun var heller ingen god mor for meg og søsknene mine når vi var små. Hun har drukket hele livet og godtok at far var voldelig mot oss barna hele livet uten å gripe inn! 
 

Du har full rett til å kutte kontrakten! 

Anonymkode: 220aa...683

Bortsett fra det med selvmord er det akkurat som å lese om min mor. Hun starter samtaler med å fortelle om egne helseproblemer. Og hun dikter opp og overdriver egen sykdom. Jeg skjønner deg så godt når du håper hun dør, jeg føler det samme. Ikke fordi vi er onde, men fordi vi ser at de ikke har det godt og ikke makter å gjøre noe med det..

Og til deg som lurer på om jeg har barn: Jeg hadde bare ett barn. Hun døde i en ulykke. Moren min gadd aldri å ha kontakt med henne, selv om jeg prøvde å legge til rette for det selv om jeg ikke vil ha med henne å gjøre. Hun ga store bursdagspresanger, det er alt. Men da hun døde var det det verste som hadde skjedd henne. Henne! Jeg merker jo at hun har brukt dette flittig på sykehjemmet. Stakkars dame som mistet sitt eneste barnebarn. Også på en så dramatisk måte, da... Alt for å få oppmerksomhet. Så hvis noen synes jeg er ond fordi jeg ikke står på pinne for min sosiopatiske mor, når jeg har mer enn nok med meg selv, så lever jeg godt med det. Jeg skylder henne ingen ting og den eneste grunnen til at jeg bidrar det lille jeg gjør er fordi hun kontakten på sykehjemmet er så hyggelig og i en innmari skviset situasjon nå i pandemien...

TS

Anonymkode: 4676f...b95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bortsett fra det med selvmord er det akkurat som å lese om min mor. Hun starter samtaler med å fortelle om egne helseproblemer. Og hun dikter opp og overdriver egen sykdom. Jeg skjønner deg så godt når du håper hun dør, jeg føler det samme. Ikke fordi vi er onde, men fordi vi ser at de ikke har det godt og ikke makter å gjøre noe med det..

Og til deg som lurer på om jeg har barn: Jeg hadde bare ett barn. Hun døde i en ulykke. Moren min gadd aldri å ha kontakt med henne, selv om jeg prøvde å legge til rette for det selv om jeg ikke vil ha med henne å gjøre. Hun ga store bursdagspresanger, det er alt. Men da hun døde var det det verste som hadde skjedd henne. Henne! Jeg merker jo at hun har brukt dette flittig på sykehjemmet. Stakkars dame som mistet sitt eneste barnebarn. Også på en så dramatisk måte, da... Alt for å få oppmerksomhet. Så hvis noen synes jeg er ond fordi jeg ikke står på pinne for min sosiopatiske mor, når jeg har mer enn nok med meg selv, så lever jeg godt med det. Jeg skylder henne ingen ting og den eneste grunnen til at jeg bidrar det lille jeg gjør er fordi hun kontakten på sykehjemmet er så hyggelig og i en innmari skviset situasjon nå i pandemien...

TS

Anonymkode: 4676f...b95

Kondolerer så mye som mistet ditt barn🙈😢 Dette var vondt å lese! 
 

Så utrolig sterkt av deg å kutte ut din mor og jeg støtter deg 110%! Det er et rent helvete og ha en slik mor og det gjør vondt. Men de er ute etter oppmerksomhet og medlidenhet.. Ja det er jo så synd på de.... 

Jeg fikk vite idag at mamma har løyet om at faren min har banket henne.. Hun har løyet til venner, familie og fastlege om at hun har en voldelig partner! Jeg anmeldte min far sist og hun forstår ikke hvor mye probelmer hun steller i stand! Jeg fraskrev meg ansvaret som hennes nærmeste pårørende idag. 

Anonymkode: 220aa...683

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...