Gå til innhold

Ikke kjøp fra Blivakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.11.2020 den 16.09):

Jeg syns holdningen til TS er kritikkverdig. Det hun indirekte sier er at hun ikke aksepterer at andre har annerledes meninger. Det er ikke slik at eieren er for dødsstraff, men har et annerledes syn på abort. Det er kvalmende med mennesker som ikke aksepterer andres meninger - å kunne ha en mening og har ytringsfrihet er visst kun tillatt når man selv er enig med uttalelsene. 

Anonymkode: a7685...ef7

Herlighet, her er det ikke snakk om å ikke tillate andre å ha meninger, det er snakk om å belyse andre om at denne personen bruker penger fra selskapet til å realisere disse politiske meningene sine. Dvs at alle som handler på blivakker er indirekte med på å økonomisk støtte hans arbeid i å endre abortloven. Jeg er fullt og helt for abort, og selv om jeg synes det er forkastelig at det finnes mennesker som er imot abort så skal alle selvsagt få lov til å ytre sine meninger. Ytringsfrihet er viktig. Det betyr dog ikke at jeg ikke kan ta avstand fra mennesker eller la være å støtte mennesker som har et annet syn enn meg. At jeg ikke ønsker å bidra økonomisk til å endre abortloven er helt naturlig -  jeg er for abort! Ytringsfrihet betyr ikke at dine ytringer ikke kan få sosiale konsekvenser. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (7 minutter siden):

Kjøper varene der jeg selv vil. Har kjøpt mye fra det firmaet og kommer til å fortsette med det. Er så lei denne krenkebølgen nå.

Krenkebølge :P 

Er du med i Sørlandsnyhetene kanskje? ;) 

Anonymkode: e4f04...cd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Krenkebølge :P 

Er du med i Sørlandsnyhetene kanskje? ;) 

Anonymkode: e4f04...cd7

Vet ikke hva det er engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 20.15):

Endelig en forretningsmann som tør å stå for noe viktig.

Anonymkode: 0588b...c1f

Å innskrenke kvinners rettigheter er viktig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker og handle via blivakker. de har masse fint til langt mer rimligere pris en andre nettsider/butikke,  kvaliteten fra blivakker er jeg også fornøyd med leveringstiden er topp kundeservicen er også topp.

Anonymkode: 1d4e2...e81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er fosterreduksjon han er imot, eller i det minste ønsker diskusjon om, så er jeg ikke helt uenig selv, til tross for at jeg er for selvbestemt abort. Alt bør i det minste kunne diskuteres, og fosterreduksjon synes jeg selv er en uting, med mindre det er fare for mors liv og helse. 

Nå er jeg jo litt inhabil i det, på lik linje med ham, i og med at jeg har tvillinger jeg også, men det gjør også at jeg har erfaring med at det ikke er mer arbeid å ha to enn å ha en. Det er mer jobb med noe, men veies opp av at barna har selskap og trygghet i hverandres. Å være gravid med tvillinger og ta bort ene fordi det er tyngre å ha tvillinger er derfor å gjøre det på feilaktige antagelser om at det er dobbelt så hardt å ha tvillinger. 

Derfor er jeg enig med ham i at dette bør kunne diskuteres iallefall. Kanskje få ordninger for at dersom noen står i slik situasjon og nærmest får panikk kan få råd og veiledning som gjør at de iallefall ikke tar et vondt valg av tro ting som ikke stemmer. 

Jeg hadde synes det var fælt om jeg hadde tatt fosterreduksjon i panikk, for så å innse at svært mange tvillingforeldre synes det er langt enklere å ha to, ikke tøffere. 

Å diskutere ting er bra. Opplysende. Jeg er for selvbestemt abort, men også for at man får gode grunnlag for å ta viktige avgjørelser på. Det får man ikke om man ikke kan diskutere ting overhodet. Det som er tabu å diskutere overhodet får man ikke belyst ordentlig. Da står folk plutselig i større fare for å ta viktige avgjørelser basert på uvitenhet. Av ren panikk. Får ikke med seg at to på mange måter til og med er lettere enn å ha en, eller at fra tre og oppover finnes det faktisk ordninger for å avlaste foreldre. 

Å hevde at temaet fosterreduksjon bør diskuteres anser jeg ikke som god grunn til å boikotte mannens nettsteder. Å kunne diskutere ting er svært viktig for å få belyst problemstillinger. Ytringsfriheten er også svært viktig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 20.16):

Deg vil jeg gjerne møte. Du som har 4 armer og 4 ben når du er gravid! Hvis det er en gutt du har, er du både mann og dame da? Aldri hørt om en person med en kropp som har både penis og vagina.

Anonymkode: 24e70...021

Dette ga ingen mening. Men uansett, det finnes de med både vagina og penis.

Anonymkode: e5b00...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

jeg liker og handle via blivakker. de har masse fint til langt mer rimligere pris en andre nettsider/butikke,  kvaliteten fra blivakker er jeg også fornøyd med leveringstiden er topp kundeservicen er også topp.

Anonymkode: 1d4e2...e81

Samme her❤️

Anonymkode: e5273...07e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...